Prodeje značky Mazda rostou

Praha, 21.6. 2004 - Navzdory skutečnosti, že automobilový trh, jehož prodej tvoří v tomto roce z 13,8% LUV a z 86,2% OA, se vyvíjí značně nepříznivě, když za prvních pět měsíců zaznamenal v OA pokles o 11,4%, se značce Mazda daří prodeje naopak posilovat. Jen za období leden-květen 2004 totiž Mazda svoje prodeje zvýšila o 8,8% oproti stejnému období loňského roku, když načítaně prodala 1061 vozů (poznámka: 01-05/02: 757 vozů, 01-05/03: 975 vozů). Momentálně si Mazda v OA drží 11. příčku (poznámka: pořadí bez značky Škoda).

Mazda si vede velice úspěšně hned ve třech segmentech (poznámka: následující údaje bez značky Škoda). V nižší střední třídě je na 4. místě s prodejem 471 vozů Mazda3 (poznámka: a to jsou prodeje momentálně limitovány z důvodu omezených dodávek z Japonska), ve střední třídě si drží svou skvělou 3. příčku s Mazdou6 a v segmentu sportovních vozů Mazda doslova září. Díky jedinečné Mazdě   RX-8  s vítězným Wankelovým motorem (poznámka: Engine of the Year 2003, The best New Engine 2003, The best engine in 2,5-3,0 l category 2003, The best engine in 2,5-3,0l category 2004) totiž trůní na prvním místě s prodejem 53 vozů za období leden-květen.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků