Prodeje Volkswagenu v dubnu po letech poprvé klesly

56 komentářů

Adolf
19. května • 15:01

Prodeje začnou růst až se dostane do prodeje moderní 1,0 TSI s brutal výkonem a životností 999999km. :-D:-D To si hned koupím jako model na poličku

Roman
19. května • 18:24

Myslíš jitrnici jakou svět neviděl :-D
"o osudu tříválcového ďábelského motoru rozhodnuto není. Zatím jde opravdu jen o koncept, pokud se podobného řešení dočkáme v praxi, pravděpodobně bude mít o dost umírněnější výkon. (Můj osobní tip: 47 kW :-D a samozřejmě vyšší spotřeba oleje, vždyť se jedná o ďábelský motor).
Zdroj: http://auto.idnes.cz/vw-nove-motory-014-/autom... ...

Antiautomat
20. května • 8:38

@Roman : s tou rozpravkou si ma rozsekal, 100% zasah :-D:-D:-D
A ano samozrejme, skusobny motor vo vyvoji ma s tym produkcnym spolocne asi tolko ako ta domaca jaternica s tym hnojom, ktory si mozeme kupit v tescu. Potrebovali si zakricat do tmy tak marketing vyspustil nic nehovoriaci neartikulovany prd clanok o 200k TSi s jednym litrom. No a pokles...to moze mat viac pricin, jedna z nich je urcite aj prehriaty marketing (vieme ako chuti presolene jedlo) mno a samozrejme nesplnene sluby ohladom kvality, ved to ich motorove portfolio za poslednych 10 rokov je jeden velky pruser. Zaujimave ze ani v jednom katalogu sa nedocitam o tom, ze by to malo byt spolahlive a dlho sluzit. Zato tam budu tony eko-kktin a ovacie o spotrebe, ktore nemaju s realitou nic spolocne. Tychto polobakelitovych (doslova, bakelit na olejovej vani, pripadne prevodovke je pre mna dovod na okamzitu otocku zo sourumu - spravte si to auto poriadne a potom sa mozeme o niecom bavit) lzi uz snad ludia uz budu mat raz dost.

Fantomas
20. května • 13:26

Dnes už vnější tlak na lidi (zákazníky) převyšuje jejich vlastní potřeby a názory, tak nečekej, že se ve výrobě něco zlepší. Naopak, půjde to tímhle směrem pořád dál. Výrobek se už bohužel nevyrábí proto, aby někomu sloužil, ale jen aby si ho někdo koupil. O to jde, o nic jiného. Proto tak enormní tlak na lidi ze všech stran, dokonce už i s pomocí legislativy. A daří se to, lidi tomu podlehli a kupují. Kupují všechno, i když to nepotřebují, nemají na to a dokonce i když to nefunguje. Tak velká ta masáž už je.

Adolf
19. května • 18:27

Jitrnice nežeru. A od VW už vůbec ne.:-D

Zelí
19. května • 14:50

Takže důvod k odvolání Piech měl a velmi pádný.

Fantomas
19. května • 15:00

Na tom něco je, přesto nevěřím, že by jedna personální změna měla nějaký vliv na ekonomicko-politickou situaci celého světa. Svět se řítí kamsi bez ohledu na vedení VW.

Fantomas
19. května • 15:10

Ještě jen dodám, že někdy takováhle personální změna pomůže a někdy se zase ukáže, že se nic měnit nemělo, protože teď je to ještě horší :-)

Fantomas
19. května • 15:02

Nebo spíš svět se řítí kamsi navzdory snahám vedení VW :-)

Adolf
19. května • 15:03

Svět se řítí do prdele. Proč být při zdi:-D

Fantomas
19. května • 13:58

Tak to můžeme v blízké době očekávat další legislativní "úpravy".
Teď už chápu proč tak rychle odhlasovali ekologický poplatek.

runner42
19. května • 12:16

Prodeje Volkswagenu klesají již dlouho, skoro rok a půl. Pouze to do teď zakrývali účelovými registracemi. A to nelze navěky.

Petr
19. května • 10:59

Pokud se bude jejich kvalita vyvíjet jako do teď, tak budou prodeje klesat ještě víc...

Perkins
19. května • 10:28

Že by se konečně lidé zamysleli ??!!

komik
19. května • 9:19

VW má sterilní auta bez duše... jedno jak druhé.. jediný designově zajímavý vůz je Beetle a ten je teď rel. levný, takže nesplňuje představy o imageovce, VW nemá ani lowcostovou značku pro cenově citlivé trhy...V podstatě žádné hybridy, žádné inovace v elektru (jako i3, i8, Tesla), pro východní trhy nabízí choulostivé motory a Evropa postupně zjišťuje že koupě nového EU auta nemusí být krokem dopředu :(. Ale samozřejmě zatím se nic neděje.. osobně prorokuji že po r 2020 bude mnohem větším problémem čínská produkce, která Evropu začne dost trápit. Oni jsou šikovní, vypracují se, mají mnohem levnější práci i energie, suroviny si taky zajišťují už nyní...

ufi
19. května • 19:56

no a jekej by asi tak spotřebák měl být? auto je spotřebák jako lednička, akorát výrazně dražší. hodně lidí má auto na sloužení, pro hodně lidí je to nutnost. a tím pádem neřeší jak se s autem dá honit ego. chtějí to, na co jsou zvyklý. a je to prostě vyzkoušený, ale pokud v autě sedíš denně, různý designový odvážný věci se okoukají dřív než konzervativní palubka kde je všechno srovnaný. a že je to venku bez nápadu? když sedíš uvnitř, tak je ti to jedno. a když jsem doma, tak se nechodím každých pět minut koukat z okna jak je auto cool.
a u spotřebáku nemám zájem testovat novinky jako elektro nebo si připlácet za hybrid. stejně to prd ušetří na ekologii, když se započítá ekologická zátěž na výrobu ekologických výrobků, což se rád zapomíná.
a co se týká číny, už není tak levná, v r. 2020 bude ještě dražší než dnes. snad lidem pomalu dojde že živit čínskýho dělníka je k jejich škodě, že sice teď ušetří za levnější věci, ale časem tu úsporu pěkně zaplatí. a číňani se s tím ani netají, že to pak pěkně zaplatíme.

jo
19. května • 9:53

Čínská produkce je problém už teď, ale čínská auta tu tak rychle jezdit nebudou stejně jako tu nejezdí ta americká i když jsou oboje lákavě levná - problém je dovozní clo, to udělá z levnýho auta neprodejný.
Lowcost značku vw měl - škodovku, jenže se dařilo a tak jí tlačili nahoru jak cenou tak technikou. Pak najednou přišla fabia 2, teď octavia 3, fabia 3 a začíná se ubírat,ořezávat víc a víc..cena se přitom nemění a časem se to přestane prodávat. Renault dělá to samé pomalu s dacií tlačí ji nahoru..samá vylepšená verze, přípravy loganu RS atd. Stane se to samé jako u škody, cenou začne převyšovat renault a bude následovat pád

runner42
19. května • 12:10

Tak určitě, ameriky jsou díky clu neprodejný. Proto už několik měsíců rostou prodeje Jeepu o stovky procent :-))

jo
19. května • 12:26

Já měl na mysli ameriky čistokrevný ne fiat. Nebo mi řekni čemu americkýmu v evropě rostou prodeje prosím

runner42
19. května • 13:42

Nevím, co podle tebe je čistokrevná amerika, když ne silné velké SUV bouchané v Detroitu. To jsou jen takový závistivý kecy.
S koncem recese začaly růst prodeje amerik, které si udržely rozumné motory a korunu tomu nasadil pokles cen ropy. S nějakým evropským downsizovaným TSI se můžeš maximálně vyfotit v servisu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jo
19. května • 14:01

V evropě roste jeep jen díky renegadu a to je fiat s jiným znakem na kapotě. Já teda o žádným v americe montovaným autě kterýmu se zvyšuje tržní podíl v evropě nevím proto se te ptám. Jediný co se zvedlo je mustang jenže troufám si tvrdit že na tom asi výrobce nevydělává..spíš jde o to se ukázat. Proč by jinak byl tak nizkej limit na prodej? U nás par desítek kusů který byli pryč za 2 měsíce od zahájení prodeje. Za tu cenu bych ho bral taky. Bude to něco jako vejron..prodelek je taky kšeft ale masivně to nejde

runner42
19. května • 15:48

Jeep Grand Cherokee EU sales: 2011 - 6000 units, 2013 - 11000 units, 2014 - 14000 units.
Co tam máš dál?

jo
19. května • 16:40

Když to bereš takhle tak samozřejmě zvyšuje podíl i čína. Kdo takové auto chce si ho koupi vždycky at to stojí co to stojí. Řeč je o tom zda jsou konkurence schopni a to nejsou ani po r.2020 nebudou dokud se nezmění legislativa. Jaká mají čísla konkurenční modely toho tvého grand cherokee? Tisíc kusů na evropu ročně je moc málo..to asi výrobce nespasí..tohle množství vyrobí tak za 2 dny. Když někde prodají jedno auto a za rok 2 tak mi to nepřipadá jako úspěch. Jen v česku se prodá tisíc SUV za měsíc (všech).
Takže kdyby to bylo konkurence schopny a prodejny jak píšes tak by se to prodávalo úplně jinak

runner42
19. května • 17:05

Nevím, kde jsi sebral tisíc kusů na Evropu ročně, když reaguješ na příspěvěk, kde je jasně napsané, že v roce 2014 prodali v Evropě 14 tisíc kusů.
Přímý konkurent VW Tuareg je sice stále nejprodávanější, ale dlouhodobě stagnuje a prodeje v roce 2014 na domácím trhu byly jen 18 tisíc kusů. Mercedes GL prodal 4 tisíce, Audi Q7 10 tisíc, Land Rover Discovery 11 tisíc.Takže za poslední tři roky se Jeep Grand Cherokee, amerika z Detroitu, se svými 14 tisíci prodanými kusy stala jedním z nejprodávanějších velkých SUV v Evropě.
To jsou fakta, vše ostatní jsou jen prázdné kecy. Smiř se s tím.

mex
19. května • 18:16

Ty vole, mirni se trochu, nemůžeš VW fanatikum zasazovat takový rany nebo je budes mi na svědomí :-).

runner42
19. května • 21:25

:-D

Adolf
19. května • 18:22

To je vražda :-D

LOL
20. května • 20:04

...napsala. :-D

jo
19. května • 9:57

i když možná ne,protože renault má ještě ladu a ta převezme nejspíš roli dacie. Vw takovou značku nemá a nechystá a to bude nejspíš problém v brzké budoucnosti

sokar
19. května • 8:42

Prodeje stagnují, protože se ve vedení hádají dva kohouti ...... to určitě.
Nelze čekat růst donekonečna a jednou se musel dostavit pokles.

jo
19. května • 8:41

Asi už se lidi nabažili těch dle světa motorů perfektních 1.6tdi kde do 120tkm umře egr, vstřiky a čerpadlo - SIMPLI NEVER

Tdi
19. května • 10:14

Co to hulíš jo? Nemáš kupovat v áčkách a pak brečet v diskuzi! :-D Mám ono Tdi už pět let a neměl jsem jedinou závadu. ;-)

jo
19. května • 10:42

Tak to ti přeju upřímnou soustrast..
Naštěstí tyhle kaše nejsou moje..
V ačkach nekupuju,ale nevidím důvod proč by auta od nich měli být lepší nebo horší.

Bimbo
19. května • 9:24

To je vse zpusobeno kvalitou nafty, jinak 1.6TDI je hodne povedeny motor

jo
19. května • 10:13

Povedený je dost zavádějící termín. K čemu je povedený motor když všechno co je na něm navěšený se kazí a nedovolí mu fungovat?
Házet všechno na kvalitu paliv je oblíbená fráze servisů ať už je to nafta nebo benzín, ale je to totální nesmysl. To auto je vyrobeny v dnešní době a musí umět jezdit na to co se prodává jako diesel či natural 95. Jo stará šáde že bude na 95ku natural cukat a střílet do výfuku to se da pochopit-je to auto vyrobeny před 20ti lety a dnešní směs benzínu neexistovala. Chcete tvrdit že je to obecně špatnou naftou u nás v tuzemsku? Nesmysl..stojí mi tu nepojízdny 2 octavie z belgie 3 a 4 roky starý..jedna v čechách ještě ani netankovala.

Adolf
19. května • 14:56

Proč by měla stará šáde cukat a střílet do výfuku????????????:-D

jo
19. května • 15:20

Protože jí musíš upravit předstih aby mohla jezdit na benzín s vyšším oktanovým číslem bez problému. Z výroby na to není nastavená.
Zeptej se taťky on ti to vysvětlí

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adolf
19. května • 18:02

Já ti dám taťku zmetku.

runner42
19. května • 15:40

Gratuluji, vyhráváš cenu Kravina měsíce :D

jo
19. května • 15:56

:-D další takovej
Víš prd a myslíš si jak jsi chytrej

Adolf
19. května • 18:06

Ty víš úplné hovno a myslíš si,že jsi chytrej. :-D

runner42
19. května • 16:03

Pouč mě ;-) Jak přesně škodí vysokooktanový benzín tvojí popelnici. Máš snad upálený svíčky a spoléháš na samovznícení nízkooktanové směsi tlakem? :D Takový Šáde100-pseudodiesel? :D :D

jo
19. května • 16:49

Nemám benzín a ta 120ca byl příklad ohledne paliv. Klidně tě poučím hele..ptej se. Když to auto jezdí na special 91 z výroby tak když natankujes super 98 tak to prostě nebude schopny pořádně spálit pokud se neupravi předstih.

škodovák
20. května • 15:50

Jo, ty jsi ale blbec, a ještě tu kritizuješ ostatní. Píšeš kraviny, je to úplně obráceně, Runner má 100% pravdu.
U starý škodovky se to štelovalo, aby to jezdilo na Speciál91 místo předepsaného Superu (96 oktanů). Úpravou se SNÍŽIL kompresní poměr, takže to bralo i horší méněoktanový benzín. Ale zase to tak nejelo. Pokud jsi snížil kompresní poměr aby to bralo Speciál, mohl si tam lít jak Speciál91, tak Super, tak dneska klidně i Shell VPower 100 oktanů. Ale obráceně, pokud jsi do auta z továrny nalil Speciál91 místo předepsaného Super, docházelo k detonacím.
Víceoktanový benzín nevadí. Vadí méněoktanový, než předepsaný.

Adolf
20. května • 18:15

Kompresní poměr se úpravou těžko snížil ,ale předstih ano.B-]

škodovák
20. května • 18:56

Snižování kompresního poměru se provádělo škrcením sání a využití pomalejšího hoření bohatší směsi nebo změnšením předstihu v závislosti na provozních podmínkách.
Úprava se neprováděla kvůli tlaku odolnějšímu benzínu, ale samozřejmě obráceně.

Adolf
20. května • 19:20

škrcením sání snížím kompresní poměr? úprava předstihu ano,ale o nějakém škrcení jsem tedy neslyšel.

škodovák
21. května • 18:49

Ano, do válce se dostane méně vzduchu. Výsledkem je menší tlak a jde použít 91 oktanů aniž by to detonovalo. Ale taky to pomaleji hoří, i do fáze expanze. Takže ztráta výkonu je značná.

Adolf
21. května • 19:34

Takže je to na hovno. Ovšem kompresního poměru 0 dosáhnu podle této poučky úplným ucpáním sání :-D:-D

runner42
19. května • 17:14

Fakt, jo? :-D Jak souvisí oktanové číslo s hořením??? :-OJediný problém co vidím je nutnost mazání ventilových sedel, pokud auto jezdilo na olovnatý benzín a teď by se do toho lil bezolovnatý Natural. To ale s poměrem oktanů a heptanů absolutně nesouvisí, šmudlo.

jo
19. května • 17:27

Souvisí a hodně ale klidně si do toho tankuj třeba etanol když myslíš

Adolf
20. května • 18:33

š 120 jela na Etanol v pohodě. Po přetryskování karburátoru:-D

jo
19. května • 17:44

http://www.autoznalosti.cz/index.php/palivo-olej-tek... ...
Tady si to precti ať jsi chytřejší a nemeleš tu hovna

runner42
19. května • 17:52

No hlavně jestli sis to přečetl a pochopil ty. Že pro vyšší tlaky potřebuji vyšší oktanové číslo, aby mi heptany nezpůsobovaly samovolné detonační hoření, je evidentní. Co jsi zatím nebyl schopen uspokojivě vysvětlit, jaké problémy způsobuje vyšší oktanové číslo v motorech se srandovním kompresním poměrem, jaký mají staré Škodovky.

Bimbo
19. května • 10:22

Beru motor jako celek, ne jako blok s pistama.
Tva predstava ze to musi jezdit na vsechno co se nejak jmenuje se vylucuje s tim co se u nas a dal na vychod prodava jako nafta, jina predstava byla i pri navrhovani tech motoru.To ze ti nekde neco stoji nema zadnou vypovidajici hodnotu

jo
19. května • 10:48

No zrovna belgie moc na východ není,ale to nevadí.
Pokud je to jak říkáš tak kde a co do toho tankují výrobci když motor vyvíjí a testují 'někdy dokonce v náročných podmínkách'? Kde a co? Kde si může člověk natankovat to na co je to teda konstrukčně připraveny? Nevíš? Nikdo neví.. ale chyba je prostě v naftě.

Doporučujeme

Články odjinud