Prodeje v ČR: Hyundai v květnu na 2. místě

Během měsíce května 2005 si   registrovalo svůj nový vůz značky Hyundai v kategorii osobních vozů celkem 812 zákazníků. Značka Hyundai  tím získala 2. místo mezi všemi konkurenčními dováženými značkami a tím podíl 6,1% na trhu osobních automobilů.

Počet 812 v květnu registrovaných vozidel z  kategorie osobních vozů zajistil značce Hyundai podíl na trhu 6,1% a tím  2. místo. V kategorii osobních a lehkých užitkových vozů se Hyundai s počtem 916 registrovaných vozidel umístil na 3. místě mezi dováženými značkami a  získal tím podíl na trhu 5,4%.

Za období leden až květen se Hyundai umístil v kategorii osobních lehkých užitkových vozů mezi konkurencí (včetně domácí značky Škoda) na vynikajícím 6. místě a to s počtem 3001 registrovaných vozů. V kategorii osobních vozů se ve stejné kategorii s počtem 2601 umístil Hyundai na 4. místě a získal tím podíl na trhu 4,8%.

Z prodejních aktivit dále v červnu pokračuje v rámci partnerství Hyundai Motor CZ a české fotbalové reprezentace nabídka limitované série Champion a to u vozů Atos, Getz, Accent, Matrix – viz naše TZ č. 18 ze dne 9.3. (www.hyundaimotor.cz)

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 54 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků