Prodeje Renaultu stále klesají

Prodeje Renaultu stále klesají

Francouzská automobilka Renault oznámila, že za měsíc únor vykázala meziroční pokles prodejů o 4,6 procenta, když prodala 171 064 automobilů. Samotné prodeje Renaultu pak poklesly o 5,1 procenta a Dacie o 3,9 procenta.

Ve velkém kontrastu je pak poptávka v Evropě a ve zbytku světa. Na starém kontinentu vykázal Renault pokles prodejů o 9,2 procenta, ovšem ve zbytku světa pak nárůst o 8,2 procenta.

Ukazuje se tak, že nedávné navýšení prodejů bylo jen dočasné a celkově prodeje Renaultu vykazují dlouhodobý pokles. To by měla vyřešit hlavně nová generace modelů a to jak Méganu, tak Laguny. Nové Clio se setkalo s velkým úspěchem, ovšem na zlepšení situace jen jeden dobře prodávaný model nestačí.

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 36 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Renault Megane 1,5
Rok výroby: 2010
Stav: 81 661 km
Cena: 135 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků