Prodeje nové Škody Superb začnou v pátek

46 komentářů

Ivan
19. června • 21:20

Tento týden jsem Superbů II viděl (na normálních značkách) v Praze už několik.

kubakod
20. června • 18:16

Jel jsem v něm jako spolujezdec na předváděcí jízdě s 2.0 TDI. Auto bylo nové, celkem hlučné. Jelo tacho 200. Zrychlení do cca 140 O.K. Spotřeba po 30 km nadoraz 10,5 litru, takže ta je dobrá. Kufr efektní, ale zkuste si ho zavřít. Myslím, že ženská to nezvládne, vzpěry jsou opravdu příliš tvrdé. Místa na délku více než v Passatu, na šířku méně. Cena je zajímavá.

Ctibor z Ctiboric
19. června • 10:47

...inak si neviem vysvetlit tolko Superbov na znackach v uliciach Bratislavy a to uz DOST dlho !

DaewooMaster
19. června • 15:25

Neboj, v nasem ceskym mestecku uz jsem jich na znackach videl taky nekolik... Osobne nechapu to hype ohledne udajneho "uvedeni", kdyz uz ted jich tu jezdi vic, nez leta vyrabenych modelu nekterych jinych znacek. Hold trapny marketing... :-/

Steve
19. června • 14:16

Dost dlho to asi nebude, ale můj známý ho má od včerejška.

antičobol
19. června • 9:51

kvalitní,reprezentativní,prostorné a cenově dostupné rodinné auto!Zvlášt' ta cena a výbava v základu překvapila.Takže předpokládám velice dobré prodejní čísla.Gratuluji Škodě auto a.s. a jejim zaměstnancům!Bravo.

PetrM
19. června • 16:21

No nevím, už jsem ji na silnicích párkrát potkal, a stejně jako nová Laguna, i tohle auto mělo raději zůstat na obrázcích...

Skyline
19. června • 16:33

...spalenych spolecne s sefdesignerem, nebo aspon hluboko ukrytych v trezoru. Myslel jsem, ze Laguna sedan je desna, ale po spatreni kombi a dnes stribrneho 5D jsem trochu prerovnal zebricek :-) Skoda, ze udajne vyborne jezdi.

Brouk
20. června • 13:56

Přidávám se. Je to nevzhledné auto. Taky mě hned napadla Laguna a to ve špatném slova smyslu. Záď Superbu je divná, levná a kufr vypadá jak permanentně nedovřenej. Techniku nehodnotím, pouze design. Proč se sakra neporadili s veřejností, jestli se to bude vůbec libit? Vedení musí být grupa ješitných náfuků bez vkusu.

Špizek
19. června • 14:07

Nejsi ty nahodou zamestnanec Skody auto? :-D

Radek Ondrášík
19. června • 9:57

V rámci předpokládané výroby ty prodeje moc vysoké nebudou.

antičobol
19. června • 11:47

Pane Ondrášiku,jste opravdu tak naivní,nebo už nevíte co píšete,,do konce roku 2000ks....,příští rok produkci zdojnásobí...."To je Váš záměr,psát tak,aby si někdo myslel,že se nových superbů bude vyrábět pouze 4000kusů ročně??!Nebo Vaše nevědomost?Nemyslíte si snad,že firma investuje miliardy do vývoje a modernizace technologii v závodě v Kvasinách jen proto,aby mohla vyrábět 4000 aut ročně?To by asi akcionáři těžko přenesli přes srdce.Mohu Vás ujistit,že denní produkce je plánována na až max.(samozřejmě postupně) 400 superbů denně.Takže Vaše prognozy malých prodejů jsou velice liché.Ale věřím,že jako ,antiškodovkář' jste musel přijít se ,,svou trochou do mlýna".
;-);-)

Radek Ondrášík
19. června • 11:58

Pane, než se do někoho začnete navážet, naučte se číst. Vy melete o výrobě, já píšu o prodejích.Citace z článku: "Přepokládá se, že do konce roku bude u nás prodáno 2000 Superbů a v dalších letech se mají prodeje zhruba zdvojnásobit. V případě zájmu je automobilka připravena navýšit kvóty."Prodáno a vyrobeno je něco úplně jiného. Nevím, zda jsou pro vás tyto dva výrazy to samé, ale očividně ano.Každopádně automobilka naznačovala již několikrát, že Superb je vcelku okrajovým modelem a nebude se příliš parazitovat na koncernu, kde by to byl až příliš velký soupeř pro Passat. Takže ano, Škoda bude mít svou střední třídu, ale výroba se bude točit okolo 40-50tis. vozů ročně.Takže opět ukázka toho, že výpady některých jsou čistě osobního charakteru a dokážou si vymyslet věci, jenom aby mohli vykřikovat, přitom výše uvedené jasně ukazuje, jaká je realita. Proč rovnou nenapíšete, že máte mindrák a nemusíte tu lhát o tom, co prý píšu?

krkavec
28. července • 16:37

no chlapaku,udela se ted pri 3 smenach 120 vozu denně,za tu dobu co se dela to byl tusim zacatek brezna nebo tak nejak se jich udelalo prez 1800,ale na tedlech cislech ta linka jede zhruba mesic,ted ma.... docvu a od 12 srpna uz se jede,yety se bude delat na stejne lince jako superb,samozrejme i z kombykem,linka se prodluzuje temer na dvojnásobek

Mirwald
19. června • 14:50

"Každopádně automobilka naznačovala již několikrát, že Superb je vcelku okrajovým modelem a nebude se příliš parazitovat na koncernu, kde by to byl až příliš velký soupeř pro Passat. Takže ano, Škoda bude mít svou střední třídu, ale výroba se bude točit okolo 40-50tis. vozů ročně."Což je právě naprostý blábol, jinak by někdo nevyšoval kapacitu v těch Kvasinách na cca tisícovku aut denně (pochopitelně nejenom Superbů, ale i Roomsterů a Yeti). 1000 krát 260 prac. dnů je kolik Ondrašíku ?Jinak Vaše představy o odbytu aut - to raději nekomentuji.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
krkavec
28. července • 16:41

ROČNÍ PLAN NA SUPERBU JE MYSLIM PRO TENDLE ROK NĚCO KOLEM 40 TISIC,NA ROOMSTERU 70-75

Radek Ondrášík
19. června • 15:28

TK Škody: "Nyní se v závodě instalují výrobní technologie, které v budoucnu zajistí roční produkci závodu až 200.000 vozů."Takže Kvasiny ročně vyrobí 200 000 vozů a bude se o tuto kvotu dělit Superb, Roomster, Yeti. Takže je zhruba jasné, že roční produkce ani jednoho z nich nebude extra ohromující.

Radek Ondrášík
19. června • 15:23

To samozřejmě není žádný blábol. Přečtěte si TK Škodovky, kde hovořili jasně o předpokládané produkci pro nový Superb. Ale opět by to vyžadovalo číst a chápat text a neházet tu kraviny, které se objevily ve vaší hlavě. Navíc produkce nebude jenom o Yeti, připočítejte si CZ verzi Upu, resp. hovořilo se o tom, že by se u nás verze Upu vyráběla jak pro Škodu, tak pro VW a pro Seat. Další věcí je navýšení samotné výroby modelů Octavia a Fabia.Chápu, že vaše anonymita vám dává sílu, ale co už.

Mirwald
19. června • 18:01

Abysme tuto utli. Já nečtu TS škodovky, ale:1) Projednávání EIA jasně říká 1000 vozů á den pro Kvasiny. Což při cca 260 pracovních dnech v roce dává 260 tisíc aut ročně.2) Předpoklady výroby v Kvasinách jsou po náběhu kombi cca 70-90 tisíc vozů (což je ta zhruba 1/3 kapacity Kvasin). Superb se ale nebude vyrábět jen v Kvasinách. O těch 40-50 tísicích se hovořilo, ale jako o náběhové výrobě liftbacku.3) Přestava že Superb by konkuroval prodejními počty (mimo území ČR pá nevýznamných zemí) Passatu (suverénně nejprodávanější střední mainstram v Evropě) a ohrožovat jeho prodejní pozice je až přímo dětinsky naivní. Passata prodejně moc nehrožuje ani to Mondeo, jehož se prodá pouhá polovina odbytu Passatu a zbytek konkurentů je na tom ještě hůř.

antičobol
19. června • 20:21

Ještě bych dodal,že plácat něco o ,,CZ Upu" ohledně Kvasin,je úplná fantastmagorie.Protože,jak každý normální redaktor ví,pokud se Up bude vyrábět,tak jedině ve VrchlabíB-]

Radek Ondrášík
19. června • 18:12

ad1) předpokládaná produkce ve Kvasinách je v roce 2010 - 200 000 vozů ročně. Můžete si to násobit jak chcete. To jsou prozatimní fakta. Může se to samozřejmě zvýšit.ad2) hovořilo kde? u vás doma? nebo někde ve skautu? Máte to nějak podložené, nebo je to jenom názor? Opět můžeme najít TK + rozhovory, které vaši dedukci nepodpoří. Je třeba si uvědomit, že roční prodeje první generace byly okolo 15-20tis. takže najít najednou 5x tolik zákazníků není zrovna jednoduché, navíc v segmentu, který je velmi náročný a konzervativní v ohledu na věrnost zákazníků k jedné značce. Zde už nejsme u mini vozů, které se kupují dle toho, co zrovna nejlépe vypadá.ad3) zde nejde o nějakou dramatickou konkurenci, tu jde o přímé parazitování na koncernových sourozencích. Je více než pravděpodobné, že Superb ubere něco z prodejů Passatů a tento efekt se musí eliminovat, jelikož si koncern bere zákazníky navzájem a pouze je přesunuje jinam. Primárně pro rozvoj je třeba hledat nové zákazníky.
PS - stále čekám, že chlapsky uznáte, že jste v počátku přestřelil s tím, že jsem napsal "prodeje" a vy jste to pochopil jako "výroba".

Mirwald
19. června • 18:26

ad 1) jo, 200 (ná základě TK pro novináře :-D), ale může se to zvýšit, což de facto potvrduje co to píšu já.ad2) z vyjádření automobilky, resp. jejích představiteů. Oněch 40-50 je zase TK určená pro novináře, aby neprudili, kdyby odbyt vázl a opačně jásali, kdyby to bylo větší. Obyčejné píár, ketré Vy žerete si navijákem.ad3) Superb nemusí ubrat z prodeje Passatů vůbec nic. PS: Neuznám, protože Vy blábolíte furt.B-] Pravda -teď jste se omylem podepsal.

Radek Ondrášík
19. června • 18:36

Takže tu máme zhruba závěr1+2) takže všichni kalí vodu, jen vy jste to všechno prokoukl3) každý nový vůz ubere z prodeje jinéhoPS - no proč ne.tím bych to uzavřel, protože zde není o čem dále diskutovat.

Karel
19. června • 13:40

Dobrý den pane Ondrášíku. Bylo by možné, že by jste poslal odkaz na svoji fotografii? Případně kde si Vás můžu prohlídnout... Dlouho mě totiž zajímá, jak vypadá člověk, co někdy dosti nevybíravým způsobem reaguje v diskuzích. Čistě jen ze zvědavosti. Díky, Karel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
19. června • 14:01

Když někdo takto veřejně lže, jako výše uvedeni diskutující, napadají mne z něčeho, co jsem nenapsal, uráží mne přitom, pak není důvod s nimi mluvit slušně. Pokud to nechápete, pak byste se měl nad sebou zamyslet.

King
19. června • 16:31

No, Radku, nevím, proč by s křivákem tvého ražení měl někdo mluvit slušně, opravdu nevím. Ty neznáš přísloví "na hrubý pytel hrubá záplata"? :-/

Radek Ondrášík
19. června • 16:44

Souhlasím. Pokud některým lidem chybí slušnost, co se dá dělat. Někteří (ty a tobě podobní) chodí jenom kritizovat, bez reálného základu, viz. ten diskutující výše. Napadne mne za něco, co jsem nenapsal.Uvědom si, že ony "drsné" reakce mé osoby tu nebyly jako první. Vznikly jako reakce na podobné lidi. Já tu nezačal s hrubým pytlem, ten vznikl jako důsledek podobných výpadů anonymních diskutujících. Prostě nekteří přijdou a musí urážet, lhát, vsouvat ti do úst cos neřekl. Pokud to udělá omylem - stane se, je pak na místě se omluvit a je klid, jenže místo přiznání si vlastní chyby, což je složité v reálném životě, ale pod anonymním nickem? tě začnou urážet ještě více a díví se, že se bráníš.Pokud narážíš na poslední událst u té soutěže, bylo to přesně dle tohoto scénáře. Kopa útoků, nažek, shazování apod. A proč? Tak se diskuse zrušila a byl klid. A další soutěže nebudou, když je lidé nechcou.

King
19. června • 22:16

Nedělej ze sebe chudinku. Pod soutěží jsem konstatoval (spolu s dalšími), že je její titulek poněkud zavádějící, což byl. Poznamenal jsem také, že na lživé informace jsme na AR zvyklí. A to jsme. Myslím, že máš v živé paměti naši mailovou diskuzi, v níž jsem ti vytýkal, že v článcích spekulativního charakteru používáš až příliš jistý a kategorický styl. Argumentoval jsi tím, že je to záměr, pokud to nevyjde, nikdo si na to nevzpomene, pokud to vyjde, budeš za machra, co se vyzná. A tenhle styl z článků nezmizel. A teď se divíš, že tě sem chodím do diskuzí tepat za nepravdy, zejména co se Hondy týče? A stěžuješ si, že chodím (a mně podobní) jen kritizovat? Tak to mi teda hlava nebere. A to nemluvím o tom, že sem nechodím prvoplánově kritizovat, ale monitoruju, cos o Hondě vyštrachal, protože se tak 2-3x do roka dostaneš k informacím, které nemám. Když nebudou v Hondačláncích nesmysly a chyby, nebudu kritizovat, jen diskutovat. Vážně... A zpět k té události u soutěže - ano, chlap by měl přiznat svoji chybu a omluvit se. Musím s politováním konstatovat, že jsem si tu chlapskou omluvu od tebe zatím nikde nepřečetl. Jo...klidně mě můžeš opravit, pokud jsem v tomto mailu napsal něco, co není pravda.

Radek Ondrášík
19. června • 22:31

Ty mícháš 100 věcí dohromady. Nikdy mi nevadilo, pokud bylo něco věcně špatné, někdo na to SLUŠNĚ upozornil a bylo to. Vadí mi vulgární výlevy při oznámení chyby, vulgární napadání nejen mne, ale i jiných kolegů, osočování z něčeho, co není pavda - viz. dnešní článek, kde mně někteří neustále kamenují za nějakouo výrobu o které jsem nepsal apod. A v tom je zásadní problém.V té soutěži byl článek zcela legitimní. Ano, mohl vzbuzovat pocit, že se jedná o 1:1 Ferrari, ale na druhou stranu výhra je skutečné Ferrari, resp. oficiálně licencovaná výroba modelu pro Ferrari, žádné Brugyry apod. ale model, který si může koupit v oficiální síti majitel. A opět to bylo o útoku, urážkách apod. Pokud s tím někdo přijde, budu se chovat úplně stejně. Tímto přiznávám, jsi o té soutěži psal.PS - od července je v AR volné místo, můžeš všem ukázat profesionalitu...

antičobol
19. června • 20:32

Pane Ondrášíku,máte pravdu!!Je to tady na Vás už moc drsné.Je načase,aby jste změnil obor a šel svými rozumy a pravdami obšt'astńovat na chvíli zase někoho jiného.Třeba do nějaké nadace,která pomáhá romům,začlenit se do společnosti(tak se tomu dneska říká,né?).Ti by pro Vás byli určitě vděční a hodní posluchači,a ty slinty Vám na 100% žrali.A co hlavně,NEPOLEMIZOVALI by s Vámi!!

Mirwald
19. června • 14:52

"blbej jak Ondrašík" můžete najít na řadě diskusních automotofór, už se používá jako ustálené slovní spojení.Ale určitě za to může někdo jinej, než Vy, žejo. Zlí závistivci, čobolové, atd.:-D

Karel
19. června • 14:31

Ale to já nepopírám a navíc, jsem to nemyslel konkrétně na tenhle případ a výše diskutující... Prostě mě to zajímalo, jak vypadáte. Přece se za sebe nestydíte.

Radek Ondrášík
19. června • 14:42

Nestydím se a řekl bych, že jsem osobou poměrně známou a to nejen psaným slovem, ale i vizuálně. Jenom nemám nějakou galerii, na kterou bych mohl odkázat. Pokud jste z brna, můžete se na mne podívat. Jinak v garáží mám nějaké fotky, u některých testů mne lze spatřit a pokud opravdu toužíte po mé fotce, pošlete mi adresá, já vám jednu s podpisem zašlu.

Mirwald
19. června • 11:54

Čemu se divíte - vy neznáte úsloví blbej jak Ondrašík ?To že očekávaná výroba v Kavisnách bude po náběhu kombíku výrazně nad těmi 40 tisíci s se dá vydedukovat z běžného tisku - třeba z Hospodářských novin a info o rozšiřování výroby v Kvasinách až někam k tisícovce vozů denně (né jenom Superbu pochopitelně).

Radek Ondrášík
19. června • 13:14

Kde jste panove? Kritizovat jde hned, ale příjít a uznat chybu, to už se nehodí, že?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
antičobol
19. června • 20:11

Už jsem tady!!Nemůžu taky sedět celý den u kompu,jako někdo...ale za ty prachy bych se přemohl:-P S tou kritikou bych tak hned neskákal.Je vidět,že nejsem sám kdo si větu:,,V rámci předpokládané výroby ty prodeje moc vysoké nebudou",přebral tak jako já.Chce to psát trochu srozumitelně a jednoduše!Ale to by jste musel být doopravdický redaktor,a né si jen na něj hrát.A s tou kritikou na vaši osobu?Nevím kdo je vznětlivější?Já jsem o vás neřekl,že jste blbý jako Ondrašík,tak proč to o mě říkáte vy?Známe se snad??

Radek Ondrášík
19. června • 20:29

Věta je napsána zcela jasně, pokud je někdo tak hlopý, že slovo "ano" pochopí jako "ne", tak je to jenom ukázka jeho slabé inteligence a tedy hlouposti. To, že tu hloupost má v sobě více lidí na tom nic nemění. Takže z tohoto důvodu vás není třeba znát, jelikož vy se dokážete projevit i na dálku.

antičobol
19. června • 20:35

Citace z článku: "Přepokládá se, že do konce roku bude u nás prodáno 2000 Superbů a v dalších letech se mají prodeje zhruba zdvojnásobit. V případě zájmu je automobilka připravena navýšit kvóty." :-)):-))Určitě bude automobilka navyšovat kvoty kvůli u nás prodaných pár kousku navíc,že?Na to jí stačí udělat dvě soboty v roce.

Radek Ondrášík
19. června • 20:56

Vy jste opravdu tak hloupý, nebo to jen hrajete? Ta věta je o prodejích. Proč do toho pořád taháte nějakou výrobu? Pro každý trh se určují určité kvóty, aby se dala plánovat výroba, plánovat dodací lhůty apod. To, co je v článku uvedeno jsou prodejní kvoty, ne výrobní. Chápete vůbec rozdíl mezi prodejem a výrobou?Takže pro ČR jsou určeny prodejní kvoty 2000 ks pro 2008 a 4000 ks pro 2009. V případě potřeby automobilka tyto prodejní (ne vyrobní) kvoty navýší.

antičobol
20. června • 5:56

Ty ocase,prodejní kvoty jsou v přímé úměře s těma vyrobníma,nebo zvyší prodeje bez výroby??!!To si pak ty auta budou cucat z prstu???

Skyline
19. června • 15:39

:-D:-D:-D Od srabika Ondrasika, co misto uznani chyby maze diskuse a nasledne je zbabele zavira je tohle naprosto dokonala hlaska:-D:-D:-D

Radek Ondrášík
19. června • 16:05

Už sem ti to opakoval tak 1000x. Nemůžu mazat diskuse, zavírat diskuse apod. Pochop to už.

Skyline
19. června • 16:18

Ono je jedno, kdo to udelal, byla to ostuda cele redakce. Nicmene faktem zustava, zes psal hlouposti, navic pod cizim nickem. A ze bys spechal s omluvou, no to jsem si nevsiml. Ze ji tech chces po ostatnich me dokonale pobavilo:-D:-D:-D

klasik
19. června • 17:44

Kde bola ta diskusia, uz je cela zmazana? :-( Chcel by som si to pozriet

Radek Ondrášík
19. června • 12:00

Mirwald: vy jste také slepy jako výše citovaný diskutující? Kde v článku se píše o produkci 4000 vozů ročně? Tam se jasně píše o plánovaných prodejích v ČR - letos 2000, další roky 4000 s tím, že se kvoty mohou navýšit?Takže ono spíše bude platit - blbej jako Mirvald a antičobol.No, každopádně utopili jste se ve vlastím výpadu na druhé lidi. Co už. Jsem na to zvyklý, že někteří vidí to, co není napsáno a vyčítají druhým něco, co nenapsali.

Thor
19. června • 10:31

To nevadí, stejně to bude neustále test - SuperB zepředu, SuperB zezadu, zespodu prostě konečně bude zase o čem číst a psát. Jak je skvělej, nedostižnej a ten komfort a motory .... :-P:-P:-P A nakonec to skončí jako ten současnej. Taxikářská kára a sedět v tom bude tepláková souprava s řeťezem na krku :-)):-)):-))

Doporučujeme

Články odjinud