Prodeje Land Cruiseru v Evropě neskončí

3 komentáře

Nothing
2. října • 9:43

benzína, tak si ho doveze, nebo si koupí to samé u Lexuse :-))

Martin
2. října • 7:54

No, celé to s tím CO2 je hodně zvláštní. Nejde totiž o emise jako takové, ale jen o skleníkový plyn, jehož celková produkce automobily je i tak nízká oproti celkové produkci. Spíše tak podle mého názoru jde o to, jak z lidí dostat více peněz za rádoby ekologická řešení. Protože diesel je možná trochu lepší ve spotřebě a tedy nižší okamžité produkci CO2, ale buď z něho jde lidskému zdraví přímo toxický humus, což zjevně nikoho nezajímá, nebo se musí obalit spoustou filtrů, jejichž výroba a údržba určitě mnohonásobně převýší mírně vyšší produkci CO2 benzínovými motory. A v tom celém je ten paradox, který mě jen utvrzuje v tom, že nejde o ekologii, ale především o prachy a hra na ekologickou strunu je dobrý způsob, jak je z lidí dostat.

JanQ
2. října • 2:07

..jasne uplne nejvic eko je diesel,kazdy rano to vidim u souseda kdyz nahodi svuj naftak,co z toho leze je urcite hodne ekologicky:)

Doporučujeme

Články odjinud