Prodeje aut v Itálii, Španělsku a Francii se propadají, až o 26 procent

18 komentářů

Jen
5. srpna • 22:30

Třeba taková kontroverzní značka jakou je rumunská Dacia, nestíhá vyrábět.

Radek.
6. srpna • 8:04

Však drákulovic Dacia je kvalitativně identický produkt pohrobka RVHP, jako jsou konzernové recykláty z mladoboleslavské fabriky na mrdky - s jen o pár let pozdější expanzí na trhu...

Honza
6. srpna • 9:33

Otázka co je kvalita?Pro někoho auto je jen masturbátor pochroumaného ega.Potomci Lakomé Barky zase hrochtají blahem z představy, že to vydrží 300k km , díly budou z vrakáče a naftu bude krást zaměstnavateli.Pro někoho to bude jeho lužebák , protože z cizího krev neteče.Někdo jiný zakomplexovaný s jistým sklonem k histerii. Se bude lečit vozem, který bude bezpečný a ekologický ( teda podle testu )
Prostě kvalita je pro každého něco jinýho a je otázka jestli jeho pohled je objektivní.

Zelí
6. srpna • 8:57

Souhlasím s tím, že škoda je v koncernu VW low end tj. ta nejnižší třída. A dacia je v koncernu renault taky low end tj. nejnižší třída.
Nicméně pro zákazníky je v tom dosti podstatný rozdíl. Renault nemá žádnou produktovou strukturu a jeho mateřské výrobky jsou technicky na úrovni low endu škoda ( a to rendlíkům dosti přilepšuju), takže dacia je technicky někde na úrovni tata nano ( to zase dacii trochu škodím). :-D

Honza
6. srpna • 10:00

Á další zaslepenec. Dacia kvality Tata Nano? Hmm to sou věci. A že EU to auto povolila a Tatu ne. Divný co?
Nemají produktovou řadu? Tak to vyrábějí asi náhodně. Pravďepodobnfě asi házejí koskou, že?Může to svoje argumenty nějak podložit? Nevím co si totiž mám myslet pokud Dacia nestíhá vyrabět a jiné auto mobilky mají problém s odbytem.Řekl bych že si neuvědomujete gausovu křivku v platech. Lidé kterých je nejvíc, platí penězi a né za nadšení. Tak se pak nedivte, že nejlevnější jde tak na odbyt. Lepší seženete vždy, ale prostředky ne. Vaší argumentaci lze pak považovat za bagatelizování.

Zelí
6. srpna • 13:47

Rendlík není vertikálně struktrurovaný, má jen jednu řadu, která je srovnatelná s výrobní řadou např. u šáde. Ale VW je koncern s hierarchicky sestavenými značkami. Takže nad tím co dělá rendlík stojí u VW produktová řada VW nad ní produktová řada Audi a nad nimi ještě další značky. Rendlík podobně jako ford nebo pažout jsou jen značky, tam žádná taková struktura není.
To má pro zákazníka poměrně významné následky. Ve srovnatelné řadě s rendlíkem stojí šáde, ale ta sdílí komponenty z vyšších značek, což v případě rendlíku, fordu, pažoutu není možné. Tím se na kvalitu v šáde promítnou kvalitní komponenty z vyšších značek, což zákazník za provozu pocítí. Kvalitu komponentů zákazník renaultu taky pocítí. Mně už provozování rendlíků stálo několik set tisíc, takže vím co píšu. Některé díly z rendlíku bych nedal ani na tříkolku.
Jinak VW nemá problém s odbytem. Pro VW je trochu problém slepit něco na způsob loganu. Tak mizerné komponenty nepoužívají a nemají k dispozici.¨
Proti dacii nic nemám, pro zaměstnané odboráře, kteří na autě nadrtí 50-70 tisíc km za deset let je to super volba. Pokud člověk má společenské zábrany a vadí mu, že si z něho sousedi utahujou, že nemá na lepší auto, tak si holt musí připlatit.
Idea pro výrobu tata nano je naprosto shodná s ideou pro výrobu dacie.

Haya
5. srpna • 20:34

koupím si auto kdy budu potřebovat, stejně jako třeba televizi, video a spol.,... no, a potřebuju to však nutně? potažmo, potřebuju každé tři roky nové auto a spol...? jojo, teď směr čína, indie, brazílie...;-)

Zelí
5. srpna • 9:17

Evropa stojí na automobilovém průmyslu. Je to jeho sluníčko a zdá se, že zapadá.

Honza
5. srpna • 10:18

Bohužel. Chybná rozhodnutí se mohou ukázat za čtvrt století a dopady budou citelné nějakou desítku let.

belf
5. srpna • 13:51

A co soudruzi megakapitalisté,kteří vlastní vše čekali??? Dělají z normálních smrtelníků idioty již 100 let,na autech se mění pouze kabát,za 30 platů si koupíme mrdečku,která vydrží 100 000km , žere stejně,jako stejné obsahy před 50lety,města jsou přecpaná,není kde parkovat......
A patenty 100let staré jsou v nedohlednu.....:-/

Honza
5. srpna • 15:05

To na co narážíte je, že spouta lidí se chovala a chová, dle stylu po nás potopa. Tedy sou si vědomí, že oni si negativa špatných rozhonutí neponesou.
Případně stát, kterého do toho zatáhnou taky, je z toho vytáhne.Další věc na kterou oni dojedou je expanze. Nelze furt vyrábět víc a víc. Trh se dřím nebo později nasytí.
To s platama si nechte od cesty, je rozdíl průměrný plat a ten Váš . Je rozdíl plat v ČR a na západě. Za svejch 30 platů bych měl velice solidní auto, někdo za svejch 30, nebude mít na žádný.

Fantomas
5. srpna • 19:23

S tou expanzí jste to popsal naprosto výstižně, to je přesně ono. Bohužel oni nám tu svou expanzi a nenasytnost vnutí, protože jsme se v závislosti na výrobě aut dostali už tak daleko, že se bez ní neobejdeme.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
5. srpna • 20:35

No určitě budou chtít vnutit , otázka jestli to nebude poslední kapka... Pokud jsou omezené zdroje tak to lámat přes koleno nejde.

asdf
5. srpna • 14:38

tak z tebe udelat idiota neni evidentne tezky. proc si tu mrdecku za tricet platu kupujes teda? to cekas ze megakapitalisti otevrou supliky a zacnou vyrabet letajici auta na vodu? :-D

Radek.
6. srpna • 7:56

idiota ze sebe děláš maximálně tak ty - i kdyby těch platů napsal "jen" 10 (tj. průměr v ČR + česká národní mrdka se třema hrnkama a výbavou "holobyt"), pořád je to víc než by bylo ekonomicky zdrávo individuálně utrácet.
Na celém světě pro tahle "základní" prdky platí zlaté pravidlo 3 měsíčních platů - tak proč kvůli pár bezskurpulózním zlodějům typu Kalouse ušatého a "outsourcera" Jahna měnit měřítka?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
adf
6. srpna • 9:18

kdyz se mi dopice neco nelibi, tak to proste nekupuju. za tri platy koupim feldu na plyn, jezdi to, neprsi do toho, v zime to topi. nikomu nedam ani korunu a nemusim tu vypiskovat neco o klausich a podobny kokotiny, ktery s tim nemaj co delat. nebo 17 platu z dvaceti jde klausoj v cene do kapsy??? a jinak doma dobry jo? B-]B-]B-]

Honza
6. srpna • 8:43

Vy zabedněnče v článku není o českém trhu. Není tam o Škodovce. Bězte si dikutovat mezi odpad na idnes a blesk , ty kdky sem nepatří.

mrazik
5. srpna • 9:11

No ja myslim, ze automobilky budou tlacit na druou vlnu srotovneho a pak treti, ctvrta a budeme se tu motat porad dokola.

Doporučujeme

Články odjinud