Prodej Jaguaru a Land Roveru: všechno, nebo nic

Budoucí nový vlastník automobilek Jaguar a Land Rover, indická společnost Tata, chce při koupi získat celý, tedy stoprocentní balík akcií a nechce, aby si Ford nechal byť symbolické procento, které by mu umožňovalo mít v automobilkách i nadále určité pravomoci.

Ford si při minulém prodeji Astonu Martin ponechal určitou část, kterou nyní využívá k aktivitám, jako je společný vývoj apod.

Je tedy jasné, že Fordu se takový postup moc nelíbí, ovšem jelikož potřebuje automobilky prodat, zřejmě mu nezbude, než na tyto podmínky přistoupit.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků