Prodej Jaguaru a Land Roveru: všechno, nebo nic

Budoucí nový vlastník automobilek Jaguar a Land Rover, indická společnost Tata, chce při koupi získat celý, tedy stoprocentní balík akcií a nechce, aby si Ford nechal byť symbolické procento, které by mu umožňovalo mít v automobilkách i nadále určité pravomoci.

Ford si při minulém prodeji Astonu Martin ponechal určitou část, kterou nyní využívá k aktivitám, jako je společný vývoj apod.

Je tedy jasné, že Fordu se takový postup moc nelíbí, ovšem jelikož potřebuje automobilky prodat, zřejmě mu nezbude, než na tyto podmínky přistoupit.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků