Prodej automobilů přes internet roste

Internetový portál Auto.atlas.cz, který se zaměřuje na prodej nových aut přes internet, zaznamenal v loňském roce významný nárůst počtu objednaných automobilů přes internet. Zatímco v roce 2003 se touto cestou objednalo 295 aut, v roce 2004 už to bylo 2.270 vozů, tedy téměř 8× více. Tím se portál Auto.atlas.cz zařadil na první pozici v prodeji nových aut a na přední místa v prodeji ojetých aut přes internet. První čísla z měsíce ledna ukazují, že tento růst bude pokračovat i v roce 2005. 

V databázi Auto.atlas.cz je v současné době 4.500 nových automobilů a více než 25.000 ojetých vozů. Kromě rozšířených značek, jako jsou např. Škoda, Volkswagen, Ford nebo Opel lze v databázi prodávaných automobilů najít i sportovní nebo luxusní značky jako jsou Ferrari, Lamborghini, Jaguar nebo Bentley. V loňském roce návštěvníci shlédli přes 350.000 inzerátů.

Auto.atlas.cz nabízí zájemcům díky spolupráci s autosalony po celé České republice vozy za nejvýhodnějších ceny. Nové auto si návštěvníci mohou vybrat díky přehlednému a uživatelsky jednoduchému rozhraní, které usnadní hledání automobilu podle nejrůznějších kritérií.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků