Prodej automobilky Smart nabírá konkrétní podoby

O tom, že se automobilka Smart potýká s velkými ekonomickými problémy, jsme psali nedávno (celá zpráva). Od té doby však uběhl nějaký čas a ledy se mírně pohnuly. Přes nedávná prohlášení vlastníka Smartu, tedy koncernu DaimlerChrysler, že automobilka není na prodej a koncern zvažuje pouze spolupráci s nějakým investorem, vyšly nyní najevo informace ukazující na trochu jinou situaci. Dle některých zahraničních deníků jedná s vlastníkem Smartu italská společnost IMMSI, která vyrábí např. skútry Piaggio a o Smart má nemalý zájem. Italský investor však chce v případě úspěchu přesunout celou výrobu do Indie a výrazně tak snížit výrobní náklady. Zda dojde k dohodě se ukáže teprve za pár týdnů, kdy by měla jednání skončit. "Indický" Smart v rukou Italů, to by bylo poměrně pikantní rozuzlení celé situace...
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků