Prodej aut se spalovacími motory prý dosáhl vrcholu. Zde jsou důvody

Hernandez  |  05. 01. 2019 10:11

Pár zajištěných lidí si to koupí jako další vůz na poskakování po zacpaném městě a bude tu milión oslavných článků, jak už nikdo spalováky nekupuje. Dokuď se nevyvine nový druh baterií a nebude přizpůsobena přenosová síť, tak se tu budou vesele prohánět vozy typu Auris hybrid. Nic víc. Počítám, že ještě minimálně 30let bude vše při starém.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  05. 01. 2019 10:58

Drahá auta na baterky jsou jen módní vlna.... pro bohaté pozéry, kterým ty krámi v zemích s dotacemi (tam jedině se kupují trošičku víc) navíc platí místní obyčejní pracující a "chudí" lidi.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  05. 01. 2019 11:14

Ano,plne s tebou souhlasim. Tady se oslavuji elektroauta. Ano,uznavam elektromotor,jeho jednoduchost,rizeni a parametry jsou supr. ALE! Dokud je budou pohanet klasicke baterie, bez sance!
Udivuje me to ohaneni ekologii, kdyz je uz realne dokazano, ze ekologicka stopa vyroby EVauta s bateriema je neporovnatelna s konvencnim pohonem(horsi) . Jedno auto auto v rezimu rychlonabijeni potrebuje cca 50kw prikon. Videli jste nekdo ty kabely a co je to za porci proudu? Toaby melo kazde mesto svou elektrarnu. Sic elektriku vyvazime, ale energeticka soustava neni pripravena na Xnasobne prenosy. Nehlede na to,ze kdo nema 380V 3 fazi aspon 25A ,tak to bude nabijet 2dny! Dalsi vec je cena auta. Tady si vetsina lidi koupi ojetinu,na nove nemaji. A koupit minielwktroplechovku za cca 700 -mega? Kdyz prumerna obyc rodina horkotezko usetri z rodinneho rozpoctu 5-10 tis.mesicne? Haha. Tim bych uzavrel kapitolu EV s pohledu na CR a na realitu z "bohateho sveta" se muzeme podivat v norsku (a tam maji 100% ekologicke el.energie) a stejne zjistili,ze takto to nepujde. Fascinuje me hon na auta. Kdyz je dokazano,ze 20 nakladnich lodi,ktere jsou pohanene odpadovym olejem a mazutem vyda emise za 5 milionu aut!!! A tech lodi je po svete X desitek tisic! Emisni restrikce pro lode plati (tusim) - pro lode vyrobene od 2016? Starsich plechovek se to netyka. Co letadla, velke pracovni stroje, indicke vlaky.... Driv se lidstvo mentalne posere,objevi se nova nemoc, zeme se nasere a vybuchne sopka, spadne sem sutr z nebes...zkratka lidstvo vychcipe! Zeme si odpocine,zregeneruje a bude zas fajn ;)

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 01. 2019 23:35

Hele postav si na zahrádce Temelín když si takový zpovykaný strašpytel a máš takový bobky že ti rozmrzne mražák a nebudeš mít kde si nabít robertka
Pánové z ČEZu s tím problém na rozdíl v tebe fakt nemaj.

Odpovědět  |   | 
Andrejlm  |  07. 01. 2019 08:55

Vy ste chlapi presne ten typ ludí ktorý by na začiatku 20 storočia išli na námeste prostestovať proti Karl Benzovi a jeho pekelnému stroju, ktorý v tej dobe nemal žiadnu výhodu oproti konskému povozu. V akom stave bola vtedy sieť čerpacích staníc, výroba oleja na mazanie či produkcia benzínu? A ako dlho trvalo kým autá so spalovacím motorom dosiahli pomyselný vrchol? 100rokov? Ešte pred 50 rokmi sa jazdilo na vrakoch, ktoré dnes väčšina ludí ani nevie obsluhovať. A kam by sa tento vývoj dostal keby si Benz povedal...no viete čo ja to nejdem ani skúšať pretože toto toto a toto....veď žiadny vynález nespadne dokonalý z neba. Už len ten Musk robí z elektromobilov trend ktorý núti firmy na celom svete sa spriaznenými technológiami zaoberať. Keby si len doma skúšal 20 rokov vymyslieť novú baterku tak kam by sme sa posunuli. To fakt si myslíte že ste najmúdrejší na svete a tí ludia maju iq 60 a nevidia že tie baterky sú na hovno? Ale ako by mali inak vyvíjať?

Odpovědět  |   | 
řidič  |  05. 01. 2019 10:35

Paradoxem je, že v testu renomovaný novinář v poklidné jízdě měl s hybridem spotřebu 7.5 litru benzinu (měl tam 2.5l obsah) a těmto autům dává stát různé výhody -nižší silniční daň apod.. S mým neekologickým autem mám spotřebu 5 litrů. Ekoteroristům zdar!

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  05. 01. 2019 10:36

Naprostý souhlas, máme to stejně tak.

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  05. 01. 2019 10:39

Hybrid 2,5 litru a s jakym celkovym vykonem? To netaktne opomijis? I to je docela dulezite...

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  05. 01. 2019 10:48

Jestliže se řeší ekologie tak to důležité není.....

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  05. 01. 2019 13:24

Takovy motor se nedava do malych aut, takze to je docela dulezite. Ale to se hloupym odpurcum nehodi, samozrejme.

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 01. 2019 11:34

Pak je spise otazka, jestli potrebujeme takove mastodonty. Kdyz uz nekdo chce diktovat pohon, mozna by bylo smysluplnejsi pozadovat max urcitou hmotnost, vykon a aerodynamiku...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 01. 2019 23:39

"renomovaný novinář" té úplně stejnej přelud jako "auto po důchodci"

Odpovědět  |   | 
JiriK  |  07. 01. 2019 16:54

Soused dostal firemní Lexus RX hybrid. Nechce se mi mu věřit, že to prý pod 12,5 litru/100km nechce jet. Podezírám ho, že to týrá, aby mohl říkat, jak je to nahovno :D

A to nejsem příznivcem BEV a hybridů, teda ani extra odpůrcem. Ale to RX musí jezdit pod 9l, pokud to nebude hnát plnej po dálnici...

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  05. 01. 2019 10:35

Prý doprava byla hlavním zdrojem emisí
Tak a teď tu o Červené Karkulce.
A co ty tovární komíny, elektrárenské komíny, stavební stroje, topeniště lidských obydlí a v neposlední řadě větry z nadýmání z nezdravého jídla?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 01. 2019 10:49

Sklenikove/kravske plyny z (nejen) americkych dobytcich farem opravdu predstavuji velky zdroj znecisteni + na produkci kila hoveziho padnou v USA 2 litry ropy.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  05. 01. 2019 11:16

Presne, metan je nejsilnejsi sklenikovy plyn...kam se hrabe CO...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 01. 2019 23:43

Vida kolik je tu novopečenejch ekologů co maj péči o naše dobro

Odpovědět  |   | 
beny  |  05. 01. 2019 10:51

a kde tu elektirunu vezmou?jadro zelenejm smrdi,uhli jak by smet,z vetru a slunce urcite ne..

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  05. 01. 2019 10:56

Možná z větrů. Narval bych všem ekoelektromagorům hadičku do zadku a napojil je na elektrárnu. Aby konečně poznali, co je tvrdá dělnická práce.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 01. 2019 11:08

Jadro nesmrdi jen zelenym ale i omezenym/nevzdelanym/zmanipulovanym lidem. Navic je to drahy a casove narocny spas, tzn za jedno/dve funkcni obdobi politik nezaboduje - a o tom to cele je.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  05. 01. 2019 11:17

Jde o to, ze za rouskou ekologie je jen business a politika nic jineho...proste jak jen prijit k penezum od financnich skupin a tvarit se u toho,ze se dela neco pro maticku zemi. Je to k bkiti

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 01. 2019 11:38

Lidi no...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  05. 01. 2019 12:01

Vratili sme sa do r.1960 po vojne.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  05. 01. 2019 12:11

Ekoteroristi v Bruselu řeší kraviny...

Patnáct největších lodí znečistí životní prostředí více než všechna auta světa
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/patnac... ...

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  05. 01. 2019 13:24

Deset let stary clanek, vazne? Uz to davno neni pravda!

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  05. 01. 2019 13:47

If shipping were a country, it would be the world’s sixth-biggest greenhouse gas emitter

https://qz.com/1253874/if-shipping-were-... ...

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  05. 01. 2019 22:59

Nojo, celosvetova lodni doprava vyda za jeden stat. Na to, kolik se tim prepravi nakladu slusny vykon. Kdyby to mely vozit kamiony nebo letadla, jsme na stonasobku.

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 01. 2019 11:25

A opravdu je potreba to vsechno vozit po svete? Myslim, ze ne. Kdyby na lode byla take uvalena spotrebni dan jako na auta, bude se toho vozit ctvrtina a nikdo nepozna rozdil... teda krom mazda a toyota fans, kteri se chlubi, jak jsou ekologicti a jezdi hybridy, ale ze to auto pred tim jelo pres pilku sveta je v pohode.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 01. 2019 23:55

A to klidně napíšeš na notbůku/tabletu/telefonu/počítači dovezeným lodí z Číny, zatímco sedíš v hadrech dovezených z Vietnamu a prdíš do trenek dovezenejch z Bangladéše a k tomu u žereš letecky dovezený banány z Ekvádoru a lemtáš plzeň dovezenou kamionem z Polska a blišješ do mikroténovýho pytlíku z Číny? Do auta leješ hektolitry ropu dovezený z konce světa. Prober se z diskotéky, žiješ v totální globalizaci a podporuješ řeťezce co vozej tuny zboží po celý planetě jak zběsilil protože je to stojí jen 5 % ceny výrobku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 01. 2019 12:57

Brexit, obchodni cinsko-usa valka atd... staci, aby se Brexit nekonal resp kdo vi, jaky bude mit opravdovy dopad, pripadne sel Donald vod valu, a vsechno bude jinak a budeme mit jine studie. Toz asi tak

Odpovědět  |   | 
Fic  |  05. 01. 2019 15:03

Panhajzl, hernanjsdes, nikdo a další "jistí teorií ropy":
Jezdím denně na baterie 50 až 150km. Vždycky si s nabíjením poradím doma, nebo tam, kam jedu. Na 230V. Ještě jsem nenabíjel z veřejné stanice, krom dvou případů na zkoušku. Většinou nabíjím v noci, a trvá to 3 až 8 hodin. Takže přetížení sítě, argument č.1 je smyšlen.
Auto mám z roku 2003, RAV4EV, baterie původní. Argument č2 o ekologické zátěži, je taktéž blbost
Auto stálo 360 tisíc. Argument č3, cena je taktéž daná přístupem toho kterého "odborníka' na všechno, zejména na dobrotu spalovat benzín a naftu na dopravu do práce a na víkend.
Druhý auto mám z r. 1994, a v něm jsou baterky lifepo asi 7 let, bez známky opotřebení.
Nejsem eko-aktivista, a je mi, kdo v čem jezdí celkem fuk. Já však dávám přednost nulové spotřební dani při tankování. S jakou vervou, se ti nahoře zmínění, a samozřejmě další, perou, aby mohli pokaždý při tankování odevzdat 60% ceny na daních, je až úsměvné...

Odpovědět  |   | 
Jim  |  05. 01. 2019 15:49

Prosím o radu. Která společnost dává nulovou spotřební daň na elektřinu? Rád bych u nich připojil barák.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 01. 2019 17:35

Každá!!!

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  05. 01. 2019 15:59

Právě jsi předvedl čistě demagogický přístup, který zohledňuje tebe a ne okolí.

argument č.1: to, že dobíjení jednoho vozu v ulici běžnou zásuvkou přetíží síť, to nikdo nikdy netvrdil. Ale když bude chtít například na Praze 4 mezi 17-19. hodinou nabít z rychlonabíječek 1000 řidičů svůj vůz, to už síť zvládnout nemusí. A když takových uzlů bude tisíce po ČR, to je sci-fi

Argument č2: dle studií, nepřímé emise elektromobilů (výroba vč. výroby baterií + emise potřebné na výrobu el.proudu) jsou v EU výrazně vyšší, než u klasických spalováků. Dále, spalovák zrecykluješ, jak chceš recyklovat baterie? Takže zátěž to je. To uvidíš za čas, až vzroste poptávky po lithiu a kobaltu

Argument č3: vycházej z ceníků vozů: up- 350-400 tis, e-up 700tis, kona od 420tis, eletric kona od 920 (rozdílná výbava, ale stále výrazně dražší), průměrný golf 750tis, E-golf 900tis.

A to, že si poradíš s nabíjením doma, tím potvrzuješ mou zmínku o poskakování po a kolem města.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 01. 2019 16:42

Hybrid od Toyoty je jen o neco maaalo drazsi nez jeji spalovaci verze (a akumulatory vydrzi vicemene to co auto samotne). Vite co je nejvetsim problemem spalovaku? Ze zaplevelily (resp lide/konzum) huste obydlene aglomerace a velka cast z nich jsou stare neudrzovane plecky, ktere otravuji okoli. VW svou drzosti a hamiznosti odstartovali hon na carodejnice. Pritom moderni udrzovany spalovak s rozumnym objemem by nam mohl jeste leta slouzit, aniz by nas nejak citelne ohrozoval. (Pri)mestske kolony (popojizdeni, brzda/plyn) pak elegantne zvladnou hybridy. EV nechme nadsencum stejne jako jim nechme plnotucne RR, F atp. Zasobovani, logistika atp at v ramci EFEKTIVNICH moznosti fici na alternative. Bohuzel se placame od mantinelu k mantinelu, od extremu do extremu.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  06. 01. 2019 00:49

Ja nejsem vuci EV nesnasenlivy...dava smysl v malem auticku na jezdeni "kolem komina" s tim nic nerozporuji, stejne tak treba elektrobus je taky OK. Ale na zbytek smysl nedava. Koupil jsi starou EV RAVku, za 350, proti tomu nic nemam-udelal jsi dobry kup, at ti slouzi. Ale kolik lidi stejne dobre takove auto za tyto penize koupi? Samozrejme v ulici se daj nabijet 2-3 auta zaroven, ale 20 asi tezko...
A nabijiz za minimalni cenu...jak dlouho si myslis,ze potrva, nez si stat uvedomi,ze mu budou tyct prachy mezi prstama? Zvlaste s nenazranosti CR? Je jen otazkou casu, kdy ti zavedou "mobilni elektriku" a pak uz to tuplem nebudetak ruzove

Tvuj obrazek vychazi z tvych potreb. Ano dokazes toho vyuzit a to je dobre. Ale jde o to, ze v techto EV technologiich NELZE nahradit vsechna spalovaci auta.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  06. 01. 2019 07:17

Ale no tak. Každý nejezdí denně 50 až 150km a nemá možnost si doma nabít. Ty jsi jen jedna možná varianta z milionů dalších. A vsadím se, že popisuješ jen jediné auto v rodině sloužící tobě na dojezd do práce. Tak a teď nám napiš, jaká ostatní auta máte doma v garáži, aby se dostali do práce či školy další členové rodiny, nebo abyste si mohli zajet na rodinný výlet i někam dál než 75km od domu.

Protože jestli máte kurva doma ještě jedno auto na klasické palivo, tak jsi jen hnusnej pokrytec, který si tady hraje na elsvatouška a po vzoru kneží tady kážeš vodu a piješ víno.

Už si hergot lidi uvědomte, že každý má jiné potřeby. A přestaňte mi nutit nějaký druh pohonu, když nevíte na co auto mám. A naše rodinné auto zkrátka na tužkové monočlánky prostě jezdit nemůže, protože jezdíme sice jen o víkendu, ale kilometricky dál.

Odpovědět  |   | 
Mirin  |  06. 01. 2019 08:33

Zdravím,předem bych chtěl říct,že se o problematiku pohonu automobilů zajímám delší dobu a rozhodně nejsem odpůrcem elekromobilů,ba naopak.Jenže v jejich neprospěch hraje hned několik argumentů a to u těch levnějších velmi malý dojezd,u těch s dojezdem alespoň 500km zase cena 3 miliony a více.Pro někoho je i tento dojezd málo.Já s mojí plně obsazanou Toyotou auris dojedu 1000km do Švýcarska na jednu nádrž nafty a ještě mi zbude na 200 km do Německa,kde je nafta levnější se spotřebou 4,5 - 4,7l/100km.Další nevýhodou je jak někdo píše celková ekologická stopa,která je větší,než u dieselu.Navíc lithia není dostatek na náhradu všech spalovacích aut,navíc jeho těžba zatěžuje životní prostředí snad ještě více než provoz dieselů.Myslím si,že prozatím můžou existovat všechny druhy pohonů vedle sebe a je nutné pracovat na ekologičtějších a hlavně vyřazovat vylágrované zgarby,jež procházejí na stk za úplatu nebo po známosti a nesplňují ani emise v době vzniku vozu !!! Pohodlná není ani cesta na plyn s dojezdem okolo 300 km (6-7 tankování na cestu tam a zpět).Všechnu tuto hysterii způsobil jeden nenažraný koncern,který chtěl ušetřit na vývoji a chtěl zbohatnout více než ostatní automobilky.V Evropě bude potrestán symbolicky,v Česku vůbec,protože zaměstnává x tisíc lidí.Všechno se točí jenom okolo peněz.Je jen otázka času kdy jiná zájmová skupina napadne jinou,třeba zrovna elektromobily.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  06. 01. 2019 17:45

Naprosto souhlasím, ať zůstanou ve výrobě i klasické spalovací motory, u kterých není při výrobě taková ekologická stopa. Někdo jezdí s autem tak málo, že by případné eletroauto tu ekologickou stopu po dobu své existence ani nevykompenzovala. Je naivní si myslet, že v horizontu 30 let bude půlka národa jezdit elektroauty a odpoledne až se vrátí z práce se napojí na elektrickou síť a vše bude bez problémů fungovat. Proti emisím se dá bojovat i účinněji, například ve městech důsledněji plánovat dopravní inženýrství s chytrým řízením křižovatek, protože stojící vozidlo je největší problém. Každý si určitě všimnul, že některými městy v ČR se dá plynule projet (třeba Zlín) a jinými se stojí v každé křižovatce (taková Karviná). A z emisních norem EURO, by se neměl dělat strašák jako v Německu, kde chtějí z měst vytlačit i diesely s Euro 6 a neustále to politici mění. Spravedlivější by bylo postupně vyřadit starší vozidla a od Euro 4, kdy se jedná o bezpečná vozidla s moderními motory (většina dieselů CR s DPF a u některých koncernů poslední benzinové atmosferické motory), aby věděl, na čem dotyčný je. A také jak zaznělo v příspěvku výše, důsledně kontrolovat na STK vozidla, zda má v pořádku EGR nebo DPF. Chtělo by to takovou ucelenou koncepci a ne jako v sousedním Německu, kde se mění u této problematiky neustále názory a tím i různá nařízení.

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  07. 01. 2019 16:28

Zrovna ve Zline se zelena vlna pry "neda technicky implementovat". Stojim tam na cervenou porad - kdyz projedu od Otrokovic tri semafory, ten ctvrty me dostane...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 01. 2019 23:28

A hele analytici si vytáhli hlavy ze svejch análů a zjistili to co ví už dávno každej, že kolem právě zuří pohřeb spalováků, tak na to opatrně upozorňujou. Pohřebáci maj žně.

Opičák Jeremy už to vědel v roce 2012, že je konec
https://m.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 01. 2019 00:02

Slušná panika tady.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  07. 01. 2019 10:20
bzzz  |  07. 01. 2019 11:47

Vetsi LOL je diskuze pod (slusne receno diskutabilnim) clankem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 01. 2019 03:06

Je přesně tak elektropekáče nikam nedojedou a v zatáčkách tomu upadávaj kolečka. Sdilejte to než to smažou!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A