Prodej Audi v roce 2000

Právě uplynulý rok 2000 si automobilka Audi určitě zapíše mezi nejlepší období své bohaté historie: Více než 650 000 prodaných vozů, o tři procenta více než v roce 1999, znamená nový prodejní rekord v celé existenci značky Audi. Situace na evropských...
Prodej Audi v roce 2000
Právě uplynulý rok 2000 si automobilka Audi určitě zapíše mezi nejlepší období své bohaté historie: Více než 650 000 prodaných vozů, o tři procenta více než v roce 1999, znamená nový prodejní rekord v celé existenci značky Audi. Situace na evropských prodejních trzích přitom nebyla nijak jednoduchá: Na mimořádně důležitém německém trhu se vloni prodalo o 11 procent automobilů méně, což se samozřejmě projevilo i v nižších prodejích ingolstadtské automobilky. Přesto se značce Audi podařilo zvýšit podíl na německém trhu na 7 procent.

Velmi výrazně rostly prodeje v roce 2000 v USA, což je pro Audi nejdůležitější exportní teritorium: Prodej více než 80 000 vozů představuje nárůst o výrazných 22 procent proti roku 1999 a jde zároveň o nový prodejní rekord na trhu USA. V Japonsku se automobilce Audi podařilo prodat asi 7000 vozů (nárůst o 6 procent), na ostatních zámořských trzích se vloni prodalo více než 65 000 automobilů Audi, což je o 52 procent více než v předchozím roce 1999.

Celkem 1141 vozů Audi prodaných vloni v ČR zajistilo značce opět titul krále mezi prodejci prestižních automobilů, který ingolstadtské vozy drží už od roku 1995. Zároveň tento výsledek znamená nový prodejní rekord na tuzemském trhu.

“Velmi si ceníme také toho, že se nám už potřetí za sebou podařilo překonat hranici tisíce prodaných vozů,” říká Martin Arendarčik, vedoucí divize Audi společnosti Import VOLKSWAGEN Group. Ani v ČR se automobilový trh nevyvíjel nejpříznivěji. Po nadějném prvním pololetí zaznamenala většina značek ve druhém pololetí citelné ztráty a jen málokterému dovozci se podařilo dosáhnout alespoň výsledků roku 1999. Více než šestiprocentní nárůst prodejů automobilů Audi je tedy velmi dobrým výsledkem!

“Tradičně nejžádanějšími vozy byly Audi A6/A6 Avant, kterých se prodalo celkem 526. Na druhém místě se umístila modelové řada Audi A3 (208 prodaných vozů), v těsném závěsu pak vloni skončily vozy řady Audi A4/A4 Avant (196). Velice nás potěšila loňská novinka - model Audi A6 allroad quattro. I přes to, že se na trhu objevily až v polovině roku, prodalo se jich 49,” říká Martin Arendarčik.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků