Prodáváte auto? Víte, co je to „Žlutý klíč“?

V současné době se dostává na náš trh ojedinělá služba, která u nás zatím nemá obdoby. To, jestli bude dobrá nebo špatná, ukáže až čas. Každopádně už teď je jasné, že něco podobného se u nás ještě neobjevilo a že by to mohlo ledaskomu ulehčit práci.
Prodáváte auto? Víte, co je to „Žlutý klíč“?
Pokud jste se totiž rozhodli prodat svůj vůz, pak právě pro vás je tato služba určena. Jedná se o nabídku od společnosti ÚAMK, která je garantem tohoto programu. Žlutý klíč je kompletní systém prodeje ojetého automobilu, který klientovi pomůže dosáhnout různých výhod. Jsou to především různé slevy, zjednodušení formalit, které prodej vozu doprovázejí a v neposlední řadě i oslovení většího počtu potencionálních kupců. V jednoduchosti to vypadá asi takto – zakoupíte si obálku žlutého klíče například na čerpací stanici, vyplníte příslušné formuláře, nalepíte samolepku na auto a vyrazíte do ulic.

V tomto balíčku najdete kromě rad, jak prodat svůj automobil formulář pro registraci v databázi prodávajících, samolepku Žlutého klíče, kupní smlouvu na prodej vozu (ta je Klepněte pro větší obrázekzhotovena odborníky a pamatuje na všechny drobnosti), identifikační karty zákazníků určené jak pro prodávajícího, tak i pro kupujícího a zároveň i nabídku zboží a služeb partnerů Žlutého klíče. Zájemce o takovouto službu jednoduše vyplní formulář (může i přes internet) odešle jej na příslušnou adresu a tím se zařadí do databáze prodávaných vozidel.

Na svůj automobil potom nalepí samolepku Žlutého klíče a nadále ho používá v běžném provozu. To se vlastně od té chvíle stane jakýmsi pojízdným inzerátem. Pokud někdo, kdo shání automobil, uvidí takto označený vůz a bude se o něm chtít dozvědět víc, zavolá na příslušné telefonní číslo na nálepce a nebo se obrátí na internetové stránky, kde se o svém vyhlédnutém voze dozví více. Pokud bude zájem i nadále trvat, zjistí si zde i příslušný kontakt na prodávajícího a s tím už se pak domluví například na osobní schůzce. Nabídka služeb zahrnuje i pomoc ve financování (leasing) a různé slevy v zákonném nebo havarijním pojištění. To vše se děje i za podpory různých spolupracovníků na této akci (např.: společnosti Cebia, DAS, DEKRA).

Ty se zabývají především prověřováním a ověřováním původu vozidla a zjišťováním různých skrytých závad. Největší výhodou tohoto sytému je asi to, že s vozem můžete i nadále jezdit, nemusíte platit žádné provize autobazarům a oslovíte větší počet potencionálních kupců. Naopak kupující má jistotu, že nekupuje zajíce v pytli a dohodne se přímo s prodávajícím. To, jak se tento systém, který je ojedinělý v celé Evropě, uvede a jak bude fungovat, ukáže až čas. Každopádně, jestli uvažujete o koupi ojetého vozu a uvidíte na silnici vůz označený samolepkou Žlutého klíče, zkuste se pozeptat, vždyť za to přece nic nedáte.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků