Prodáváte auto? Víte, co je to „Žlutý klíč“?

V současné době se dostává na náš trh ojedinělá služba, která u nás zatím nemá obdoby. To, jestli bude dobrá nebo špatná, ukáže až čas. Každopádně už teď je jasné, že něco podobného se u nás ještě neobjevilo a že by to mohlo ledaskomu ulehčit práci.
Prodáváte auto? Víte, co je to „Žlutý klíč“?
Pokud jste se totiž rozhodli prodat svůj vůz, pak právě pro vás je tato služba určena. Jedná se o nabídku od společnosti ÚAMK, která je garantem tohoto programu. Žlutý klíč je kompletní systém prodeje ojetého automobilu, který klientovi pomůže dosáhnout různých výhod. Jsou to především různé slevy, zjednodušení formalit, které prodej vozu doprovázejí a v neposlední řadě i oslovení většího počtu potencionálních kupců. V jednoduchosti to vypadá asi takto – zakoupíte si obálku žlutého klíče například na čerpací stanici, vyplníte příslušné formuláře, nalepíte samolepku na auto a vyrazíte do ulic.

V tomto balíčku najdete kromě rad, jak prodat svůj automobil formulář pro registraci v databázi prodávajících, samolepku Žlutého klíče, kupní smlouvu na prodej vozu (ta je Klepněte pro větší obrázekzhotovena odborníky a pamatuje na všechny drobnosti), identifikační karty zákazníků určené jak pro prodávajícího, tak i pro kupujícího a zároveň i nabídku zboží a služeb partnerů Žlutého klíče. Zájemce o takovouto službu jednoduše vyplní formulář (může i přes internet) odešle jej na příslušnou adresu a tím se zařadí do databáze prodávaných vozidel.

Na svůj automobil potom nalepí samolepku Žlutého klíče a nadále ho používá v běžném provozu. To se vlastně od té chvíle stane jakýmsi pojízdným inzerátem. Pokud někdo, kdo shání automobil, uvidí takto označený vůz a bude se o něm chtít dozvědět víc, zavolá na příslušné telefonní číslo na nálepce a nebo se obrátí na internetové stránky, kde se o svém vyhlédnutém voze dozví více. Pokud bude zájem i nadále trvat, zjistí si zde i příslušný kontakt na prodávajícího a s tím už se pak domluví například na osobní schůzce. Nabídka služeb zahrnuje i pomoc ve financování (leasing) a různé slevy v zákonném nebo havarijním pojištění. To vše se děje i za podpory různých spolupracovníků na této akci (např.: společnosti Cebia, DAS, DEKRA).

Ty se zabývají především prověřováním a ověřováním původu vozidla a zjišťováním různých skrytých závad. Největší výhodou tohoto sytému je asi to, že s vozem můžete i nadále jezdit, nemusíte platit žádné provize autobazarům a oslovíte větší počet potencionálních kupců. Naopak kupující má jistotu, že nekupuje zajíce v pytli a dohodne se přímo s prodávajícím. To, jak se tento systém, který je ojedinělý v celé Evropě, uvede a jak bude fungovat, ukáže až čas. Každopádně, jestli uvažujete o koupi ojetého vozu a uvidíte na silnici vůz označený samolepkou Žlutého klíče, zkuste se pozeptat, vždyť za to přece nic nedáte.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků