Proč si pořídit nové auto? Tento crashtest ukázal rozdíl dvaceti let vývoje

55 komentářů

Andrej
23. ledna • 23:32

já dávám především na kvalitu, a azetko bylo pro mě nejlepší volbou, jinde pro mě idealního rapida ani neměli

petr
7. února • 6:11

já bych si nové klidně koupil, kdybych na něj měl...

Vojtech
7. září • 19:59

To je právě dobré, že v AAA dostanete opravdu dobrý úvěr, takže si můžete vzít auto, na které zrovna nemáte hotovost.

Mirek
9. září • 16:33

Když jsem šel do své banky žádat o úvěr na auto, tak jsem se nestačil divit kolik přeplatím, ale v AAA jsem dostal mnohem výhodnější úvěr.

Jana
12. září • 12:00

Z AAA auto jsem si koupila Audi A3, mám ho doma už 4 roky a jsem s ním spokojená, byla jsem na několika delších výletech a denně s ní jezdím do práce.

PET
6. února • 20:05

Takze mozem mojho vyrobcu stareho auta zazalovat, ze v case vyroby mojho auta kaslal na bezpecnost, ked uz v tom case VOLVO a SAAB na bezpecnost nekaslali...

Aladin
6. února • 17:12

Vždy vzpomenu na jeden díl top gearu, kde shodili z jeřábu na střechu bmw 3 a saab 900. Kabina bmw zaražena téměř v podvozku, u Saabu šly otevřít dveře. S ním by mě zajímalo srovnání dnešních vozů.

Jirka
11. září • 13:32

Mám novou audinu z AAA auto, kterou jsem koupil před týdnem, nechal jsem si ji prohlídnout v autorizovaném servisu audi a mechanik říkal, že jsem si koupil velice dobře.

brk77
6. února • 19:27

To ale taky není v obecné rovině dobře. U té střechy asi zrovna ano, ale nemůže se takhle chovat zbytek auta, kde mají být deformační zóny, protože by se pak posádka při nárazu zabila vlastní vahou.

Mirek
6. února • 20:19

Pokud šly otevřít dveře, tak to je dobře. Tady jde o to, jestli předek auta fungoval jako deformační zóna. Pokud ano, tak je to celé velice dobře.

brk77
7. února • 17:09
Tomas
9. září • 16:35

Líbí se mi, kolik věcí se kontroluje, když vykupují auto v AAA auto, sám jsem toho byl svědkem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Andrej
23. ledna • 23:33

já škodovku pořizoval v autorizovaném azetku(www.az-servis.cz), to jsem měl jistotu že to nebude stočeny apod.

aaabbbccc
6. února • 15:46

Renault Modus v Volvo 940 Crash Test
https://www.youtube.com/watch...

Petrik
11. září • 13:35

Mám koupeného Renaulta z AAA auto, myslel jsem si, že s nim najezdím tak 50 tisíc kilometrů a půjde pryč, ale už jsem na něm najezdil 86 tisíc a auto pořdá jezdí.3-[

Ivan
7. února • 12:55

Tedy nevím, ale já tam ten motor vidím. Jen se jaksi posunul trochu do prostoru pro posádku. Jsou na netu i fotky.
Posunul se dozadu a deleva, ve směru nárazu.

jimi
7. února • 6:38

to byl fake, volvo mělo vyndaný motor...

Neurotic
6. února • 14:16

Proč na to testování používáte takový šrot? To rovnou mohli vzít Felicii. Možná měli strach, že 20 let starý Saab by se proboural až ven jenom se škrábanci:-D

tom
6. února • 19:01

Taky myslim, ze na porovnani by bylo lepsi auto, ktere se v te dobe nebo do 4 let pozdeji zaclo vyrabet. Takova fiesta nebo fabia I a mozna bychom se divili.

Erik
11. září • 13:24

Moje audina z AAA auto jezdí velice fajnově, koupil jsem jí při nájezdu 180 tisíc kilometrů teď tam mám najeto 262 tisíc kilometrů.

Daniel
5. září • 14:49

Já jsem koupil ojetou Hondu v AAA auto, je to fakt skvělé auto, startuje krásně i v zimě, nerezaví to a krásně sedí na silnici.

Vojtech
6. září • 13:00

Doma máme dvě auta z AAA auto, Peugeot 4007 a Škodu Octavii nikdy jsem neměl problém ani s jedním autem. Navíc jsem dostal velice výhodné podmínky financování auta přímo v AAA auto.

Já První
8. února • 21:34

A nejlépe zase Hondu.. třeba tuhle, když to musí být staré 20 let.http://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest... ... 20 už je moc.
Ale 10ti letá auta jsou prostě obecně lepší, než novinky.. s displayem a ovládané hlasem.

Hondar
9. února • 8:49

Ten Civic dopadol daleko lepsie (netvrdim, ze idealne) ako ten Rover 100...

Zelí
6. února • 14:56

Není problém se podívat, jak ten saab před dvaceti lety v testech dopadl.
Filcka stejně jako favorit a stará š120 byla normálně testovaná v bariérovém testu.

kolemjdoucí 2
6. února • 13:40

V Česku ~27000 lidí pokosí ročně "jenom" samotná rakovina, obětí kardiovaskulárních příhod bude ještě víc, počet sebevražd je asi 3x větší než obětí autonehod - nechcete už mísko kktin konečně začít řešit opravdové problémy?Kvalitní strava a obecně soběstačná produkce kvalitních potravin, méně glutamátu ve všem, méně řepky na polích, méně stresu, méně ždímání lidí "až na dřeň" a holení "až na kost", méně ořezávání svobod... to jsou skutečné problémy k řešení, a ne tohle automobilové pokrytectví.

dpcstb
15. srpna • 12:45

chces mi tvrdit ze je v cesku 10 vrazd denne? pretoze mrtvych denne niekolko je.

dpcstb
15. srpna • 12:55

mrtvych v burackach denne niekolko je

fri
7. února • 18:30

70% české řepky jde do potravinářství
A kdyby lidi nahradili velkou část živočišných a nekvalitních tuků řepkovým olejem, tak by to prospělo všem, protože obsahem nenasycených m.k. je zdravější dokonce než olivový..

Mirek
6. února • 20:16

Takže na serveru o autech budeme řešit glutamáty a potarvinové soběstačnsti? To je fakt nápad hodný nějakého ocenění. :-D

k22
6. února • 16:08

Méně stressu, méně stressu..zminil jsem už ten stress?

gamblik
6. února • 14:37

Krom toho se zjistilo, že sbírání hvězd v crash testech probíhá způsobem alá dieselgate. Když auto bourá přesně na to místo, na které je cíleno při crash testech, je všechno odolné. Ale jakmile jde náraz jinam, posádka dopadne podstatně hůře.

king014
6. února • 15:13

pamětníci si jistě spomenou jak na testu Škodovce nevystřelili pytle, jednalo se prý o drobnou konstrukční vadu a hvězdy dostala

tom
6. února • 18:59

Ale ony vystrelily. Problem byl, ze zaroven doslo k preruseni el vedeni, takze neslo pustit varovna svetla apod. Pokud si to zakaznik pral, tak mu byla kabelaz vymenena.
Pametnici si mozna vzpomenou, ze podobny problem mela toyota, u ktere airbag vystrelil pozdeji a mohlo dojit ke zraneni, toyota to opravila na novych vozech, u jiz prodanych prohlasila, ze to nevadi...

ondra
6. února • 14:30

Tak s tou řepkou se Vám to asi splní prý už nebudou dotace :-))) jinak souhlas až na to že mamanci v drahem autě sfetovaní a ožralí zabijou chudáka právě v tom 20let starem autě,aha tak souhlas ve všem:-D:-D:-D

stealth01
6. února • 14:39

To je brutální. Shodit člověka, který jezdí v drahem a luxusním autě a povýšit člověka, který má (většinou díky své neschopnosti) 20 let staré auto na chudáka = hrdinu dnešní zvrácené doby.

ondra
6. února • 18:37

nikdo neshazuje cloveka v drahem aute ,ale blbecky kteri jeste studujou za prachy rodicu a aby vubec chodili do skoly dostanou to drahe luxusni auto ve kterem se pak predvadeji.jestli nekdo vydelal v 18-20 letech 1,5mega na luxusni auto praci timto se mu omlouvam

Jean
6. února • 17:36

Uhol pohladu, ti, co na to drahe luxusne auto zarobili spravidla jazdia rychlo, ale bezpecne. Ked ma ohrozi nejake drahe auto, spravidla v nom sedi nejaka slepica alebo tupy synacik. Nespominam si, kedy ma naposledy ohrozil mercedes (dosad hocico strednej triedy)so starsim chlapom za volantom...

Zelí
6. února • 13:28

To porovnání není moc férové. Rover 100 před dvaceti lety získal jednu hvězdičku a byl již tehdy nevyhovující. I tehdy existovaly auta, která měla čtyři hvězdy. A s nimi mělo proběhnout porovnání. Možná by se zjistilo, že kromě různých asistentů, není v těch autech až tak velký rozdíl. A to by nebyla to správná propaganda jak směrem k vlastní existenci této instituce a jednak k ovcím, které si mají koupit nové auto.

Francois
6. února • 15:19

V roce 1997 žádná 4hvězdičková auta B-segmentu nebyla, nejlepší byly fiesta a polo se 3 hvězdami, ale ani tyhle káry nebyly žádná hitparáda (zlomená podlaha i střecha). Jediný 4hvězdičkový auto roku 1997 bylo Volvo S40. Pokrok v bezpečnosti za 20 let je neskutečný, navíc je vidět, jak na to mnozí, i jinak renomovaní výrobci s-r-a-l-i - BMW 3, A4, Xantia - a až následně, když začal EUROncap být mediálně-marketingovým fetišem, se z většiny výrobců stali bezpečnostní světlonoši :-) (čest skandinávským výjimkám).

Jean
6. února • 17:33

Ale bolo - volvo S40. Ja ho mam a robustnost je asi jedina jeho ozaj silna vlastnost. Verim, ze to auto by obstalo ak po 20 rokoch. Narozdiel od niektorych modernych bezpecnych aut nehrdzavie.

dpcstb
15. srpna • 12:44

20 rocne volvo by v v dnesnych crashtestoch rozhodne neobstalo

Jean
6. února • 17:33

A pardon, segment B som prehliadol.

Ne321
6. února • 16:45

BMW 3 melo celkem standardni vysledek ve sve dobe a BMW 5 E39 melo naprosto spickovy vysledek (ktery E60 uz nezopakovala). Takze to nelze uplne pausalizovat.

Francois
6. února • 20:27

Jedna hvězdička BMW E36 opravdu nebyl v roce 1997 standardní výsledek... :-)

RR
7. února • 8:54

A to je přesně ono... E36 v roce 1997 je už prakticky vybíhající model, který měl navíc pouze boční rádoby airbagy. Jak píše kolega, v roce 1990 kdy model vyjel na svět byla jedna hvězdička velice dobré.Nehledě na to, že E36 v roce 1997 měla hvězdy 2, pak jí jednu sebrali kvůli "novým" pravidlům které vlastně nikdo asi nezná....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
7. února • 15:01

Jo, jenže vdolečci se dlouhá léta prezentovali ajko prémie i v bezpečnosti. V reálu byli na úrovni š120.

Ne321
6. února • 20:28

To ne, ale v roce 1990 ano.

Antiautomat
6. února • 12:45

...a prave preto, ze dnesne nove auto bude do par rokov zastarale, si nove kazdych par rokov kupovat nemienim a NEBUDEM. Chapem ze je to na mile vzdialene vlhkym snom marketingov a fajnensov, ale skor by bolo lepsie keby tie auta boli navrhnute tak, aby v tom istom teste obstali aj o 15-20 rokov.

dpcstb
15. srpna • 12:41

a ty vies postavit dnes auto s technologiami z dalekej buducnosti?

:)
7. února • 15:00

Tvoj prispevok vyzera ako keby sa tie stare auta zhorsovali vekom´, ale oni su stale rovnako "dobre", ked si ho kupis dnes ono bude stale rovnako uspesne v tom crashi aj o 15r, ak to teda nezhnije, tie nove sa naopak na tolko posunuli, ze zvladaju veci, na ktore tie stare radsej ani netestovali, alebo snad chces tvrdit, ze ciastocne prekrytie pri celnom naraze je vtakovina napasovana na dane auto a v realite zbytocna ? netreba za kazdu cenu hladat problem ;-)

lazywriter
8. února • 15:10

Coz ovsem neni pravda. Vysokopevnostni oceli casem degraduji. Takze soucasna auta budou za 20 let mozna nebezpecnejsi nez dnesni dvacetileta. Proste dalsi kurvitko a predpoklad, ze auto je spotrebni zbozi a kazdych 5 let se kupuje nove :/

dpcstb
15. srpna • 12:42

picovina. ale ano, auto je spotrebka, nieje to zlata tehla ktora bude krasna aj o 200 rokov

jehoVista
6. února • 13:37

"aby v tom istom teste obstali aj o 15-20 rokov"
Copak o to, v tom samem testu mozna obstoji. Problem je v tom, ze se ty testy porad zprisnuji.

Antiautomat
6. února • 17:47

...alebo, uloha znie napasovat to na tie auta.

Doporučujeme

Články odjinud