Proč si pořídit nové auto? Tento crashtest ukázal rozdíl dvaceti let vývoje

Nezávislá bezpečnostní organizace Euro NCAP ukazuje rozdíl bezpečnosti malých vozů před dvaceti lety v porovnání s dnešními vozy.

Spoustu motoristů si pokládá stejnou otázku: "Proč bych se měl zbavovat svého staršího vozu?" V mnoha ohledech mají pravdu, ale jeden argument je neochvějný - aktivní i pasivní bezpečnost.

Ukazuje to organizace Euro NCAP, která do nárazového testu poslala dvacetiletý Rover 100 a novou Hondu Jazz. Zatímco posádka roveru by zřejmě nepřežila, Honda odolala se ctí. 

Nový crash test v praxi: Řidič vozu pro mexický trh by neměl šanci přežít!

Nový crash test v praxi: Řidič vozu pro mexický trh by neměl šanci přežít!

Euro NCAP tímto testem slaví dvě dekády zvyšování bezpečnosti osobních vozů. Přesně před dvaceti lety totiž zveřejnila výsledky prvního nárazového testu. Tvrdí, že od té doby zachránila více než 78 000 životů. Organizace na takové úsilí vynaložila více než čtyři miliardy korun a otestovala přes 1 800 aut.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků