Proč si pořídit nové auto? Tento crashtest ukázal rozdíl dvaceti let vývoje

Nezávislá bezpečnostní organizace Euro NCAP ukazuje rozdíl bezpečnosti malých vozů před dvaceti lety v porovnání s dnešními vozy.

Spoustu motoristů si pokládá stejnou otázku: "Proč bych se měl zbavovat svého staršího vozu?" V mnoha ohledech mají pravdu, ale jeden argument je neochvějný - aktivní i pasivní bezpečnost.

Ukazuje to organizace Euro NCAP, která do nárazového testu poslala dvacetiletý Rover 100 a novou Hondu Jazz. Zatímco posádka roveru by zřejmě nepřežila, Honda odolala se ctí. 

Nový crash test v praxi: Řidič vozu pro mexický trh by neměl šanci přežít!

Nový crash test v praxi: Řidič vozu pro mexický trh by neměl šanci přežít!

Euro NCAP tímto testem slaví dvě dekády zvyšování bezpečnosti osobních vozů. Přesně před dvaceti lety totiž zveřejnila výsledky prvního nárazového testu. Tvrdí, že od té doby zachránila více než 78 000 životů. Organizace na takové úsilí vynaložila více než čtyři miliardy korun a otestovala přes 1 800 aut.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků