Proč má elektrický Mercedes EQC pod kapotou kryt jako od běžného motoru?

(  |  10. 09. 2018 12:47

"První vozy zákazníci očekávají v polovině příštího roku" to je už jak ta alfa, je vidět že s tou elektřinou moc nepočítají..

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 09. 2018 13:50

Bodejť, potřebujou přece prodat ještě miliony spalováků a zasrat s nima ovzduší a poslat spoustu dětí do nemocnic, tak co by prodávali nějakou elektriku.

Odpovědět  |   | 
audax  |  12. 09. 2018 20:26

zbytkový bordel pri výrobe batérií pre elektromobily je nebezpečnejší než výfujové plyny ktoré vypúšťajú benzínové a naftové motory dohromady,výhoda pre europu je v tom,že ten bordel po batériách zostáva v ázii,ale on si nájde cestu ako postupne zamorí celý svet......

Odpovědět  |   | 
Luk  |  17. 09. 2018 18:45

Zdroj?

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  10. 09. 2018 12:56

To je moc zabavne: EV casto mivaji falesne mrizky chladice, falesne koncovky vyfuku, nektere dokonce vydavaji falesny zvuk a ted nove i falesny kryt motoru. Jsem socka, ktera na EV prozatim nema, takze bych skutecne ocenil, kdyby se to falsovani konecne dotahlo do detailu tak, aby bylo mozne koupit EV za falesne penize.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 09. 2018 13:40

no dejme tomu, ale proč má vzadu fejkové výfuky? Proč???

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 09. 2018 14:27

Mozna se jedna o soucast priplatkoveho designoveho/sportovniho paketu

Odpovědět  |   | 
kkk  |  10. 09. 2018 15:41

Helmut je kozervativní, tak si musí na nové věci zvykat pomalu, časem to bude za příplatek bez "vyfuku"

Odpovědět  |   | 
kkk  |  10. 09. 2018 21:34
kuk  |  11. 09. 2018 14:03

Jo a tohle taky. https://automix.cars.cz/magazin/mercedes-si-vypuj... ...
Jestli kvůli týhle EQC elektro parodii museli ilegálně rozpárát cizí Teslu X tak už jsou fakt totálně v hajzlu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 09. 2018 13:59

Ovšem tady pozor, je to přesně navopak! AMG verze EQC žádný parodie na vejfuky totiž nemá!!!
https://images.caricos.com/m/mercedes-benz/2020_merc... ...

Odpovědět  |   | 
Luk  |  17. 09. 2018 18:45

Protože fejkove výfuky dělá teď mercedes všude. Dost velká traparna.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 09. 2018 13:44

"Proč má elektrický Mercedes EQC pod kapotou kryt jako od běžného motoru?"

Protože jsou to jen předposraný dinosauři a starý konzervy.

I taková pidi automobilka jako je Jaguár stihla už vytvořit vlastní promakanou platformu pro elektromobily. Sice furt przněj aerodynamiku s falešným chladičem a přidávaj si do kabiny fantasmagorický mp3 zvuky pro fetišistický petrolheady, ale jinak jsou o světelný míle daleko před Mercedesem. I do menšího i-Pacu dokázali dostat na rozdíl od Mercedesu frunk čili přední kufr.

Mercedes nemá nic a proto vaří z vody a proto překopal dalšího spalováka na elektroauto, aby vůbec něco měl pro čínskej trh, kde bez elektrouaut už neprodá ani jednu spalovací popelnici. Je to z nouze cnost. Mercedec je lídr... dinosaurů.
Falešný vejfuky a zbytečnej středovej tunel je další komedie.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 09. 2018 13:45

Jenom ta jakoby "AMG" vere nemá tu vejfukovou parodii.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 09. 2018 14:12

"Zástavba elektrického pohonu, který stále bojuje se svým dojezdem, do těžkých, velkých a aerodynamicky nepříliš efektivních SUV sice moc smyslu nedává, ..."

Konečně kloudný poznatek na stránkách Autorevue. Je tomu bohužel tak. Stejně je to praštěný, že se víc rozežraný SUV tak prosadili v období celosvětové recese, kdy by se spíš očekávalo všeobecné utahování opasků.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 17 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 60 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 77 N/A