Presunúť páčku stieračov niekam do prdele, také auto by ani nemali schváliť do cestnej premávky. Keď vám protiidúci kamión ostrieka vodou čelné sklo a v tej chvíli nevidíte nič, je fakt super dúfať že za prvé : nezabudli ste zapnúť automatické stierače a za druhé : že zareagujú správne. Prípadne sa zabijete, ale s dobrým pocitom ... že si v tej chvíli môžete nabíjať bezdrotovo dva mobily naraz, čo je podľa pánov v škodovke strašne dôležité. Hovadina....auuuuuuu prečo ????
Za chvíli bude kompletní ovládání vozu páčkama a tlačítkama na volantu, jak to mají vozy pro handicapované:D
U Tesly jsem si na to nemohl zvyknout. Ale na Passatu v pohodě. Podle mě to bude tím, že Passatu fungují automaticky stěrače a ta packa fakt není potřeba než na citlivost automatiky. Víc bych ale ocenil klasické ovládání nahoru dolů, než otáčet.
Protože to viděli u Mercedesu, tak se musí tak trochu opičit.
Pořád přemýšlím, proč jsou voliče směru u všech těchto moderních počítačů na kolech (auto už to dávno není :-) obráceně. Než se s takovým počítačem/autem rozjedu, musím si říkat "Dopředu je dozadu a dozadu je dopředu!" :-)Nechápu, kdo toto vymyslel?!? Že by ajťáci? :-)
za vším hledej vysokoškoláka, třeba to víčko na petce nemohl vymyslet automechanik. Ale Škoda to má dobře, dopředu otočíš jedeš a dozadu couváš.
jak to tady čtu ty Vaše příspěvky proč ty Škodovky kupujete.
nekupujeme, kupujou je hlavně firmy a pak s nima musíme jezdit
aha, mně se zdá, že u nás není žádná bohatá firma a novou škodu vidíš jen u policie.
A proč byl uvolněn prostor pod kapličkou na budíky?
Když je téma interiér, rád bych vznesl dotaz, kam se schovala klimatizovaná schránka na nápoje? A proč se ofuky vzduchu zavírají směrem doprava a ne doleva, jak by bylo logické? Proč kliky otevírání dveří vypadají, jako by designérovi došla invence, hulení a nebo obojí (nemluvě o designovém otvoru pro klíč na klice venku, který téměř nikdo v reálu nepoužije)? Taky postrádám výškové nastavení loketní opěrky. A proč třeba v ovládání infotainmentu nelze nastavit víc než 6 rychlých volání, když je ta obrazovka tak "krásně velká"? Z designu interiéru jsem velmi zklamán...
Oni si bohužel myslí, že dělají ergonomické interiéry. Základem nepravdivosti tohoto faktu je už to, že je tam místo tlačítek ta hloupá NEERGONOMICKÁ obří dotykovka, která odvádí pozornost a vyžaduje soustředění = tedy je neergonomická. Další věc jsou ve VW elektronicky mikrospínači ovládané světla. Většina z těch věci se nedá ovládat ani hlasově, tedy je to naprosto neergonomické.Věci typu, že se na tu obrazovku při jejich televizních rozměrech vejde jen 6 rychlých voleb snad netřeba ani komentovat. To je taky velmi ergonomické! Ta nenastavitelná loketní opěrka, to je taky VELMI ergonomické, že pane ergonome? (jméno viz článek). Hrůza. Chce se mi zvracet! :(
lebo je to ovela lepsie mat tam
To snad dělají šoférům naschvál !
To jste hoši obškrtli z Mercedesů a můžu vás ujistit, že majitelé z toho nejsou nadšeni dodnes.
Neznám jediného majitele MB, který by tu páčku na ovládání převodovky nepovažoval za super a návykovou. Věřím jim. Jenže soudruzi v MB na to šli jinak - nechali obě páčky vlevo-vpravo na stěrače/blinkry a NAVÍC K TOMU přidali páčku na převodovku. Tady na to šli jinak: nějaký ergonom-chytrák z VW řekl, že bude super, když ušetřej 20,- za jednu páčku, jejíž funkce přesunou na tu druhou, aby to bylo všechno na té jedné složitější a tudíž výrazně ERGONOMIČTĚJŠÍ. A pak teoreticky vzniknul prostor pro to tam jinou páčku dodat - tu na převodovku. Někdo si z toho udělal roční checkpoint že ušetřil 20,-, když při počtech aut to jde to milionů. Holt všichni musíme živit rodiny, při tom tlaku ve VW se tomu vlastně ani nedivím, že produkují interiéry, které jsou v podstatě neergonomické.
Jezdim MB, Mazdou, VW. Razeni pod volantem je teda pro me hodne navykove. Po chvili jezdeni v medvedovi casto hledam volic pod volantem i u ostatnich. Naopak nikdy.
Ale p.r.d., to měl i Spartak v padesátých letech a předtím taky kde co
avia, roman.
Debata je o voliči automatický převodovky ne o řadičce manuální převodovky. Tu snad pod volantem už nikdo nemá.
chci se zeptat nebo asi mně něco uniklo, poslední automat aisin měl přeci roomster, Škoda má včil něco s hydroměničem?
Ne proč? Automatická nebo robotizovaná převodovka se ovládá furt stejně.
na automat je lepší mět páku před opěrkou, abys mohl řadit B, když brzdíš motorem.
B? Já mám převodovky dycky s D nebo L. D používám furt, L s těžkym přívěsem, do Alp nejezdim a naše opičí hory sjedu i na neutrál.
A co to L dělá? Naše kopce sjíždím se zhastnutým motorem a když tak zařadím to B, kdy se začne točit motor bez paliva a jisker. Ale neříkám, že někdy zařadím N to zase přestane jít rekuperace.
L v hydroměniči je redukce v manuálu + přivřenej diferák v 4x4
a za chvíli ji nebude mít nikdo nikde
a proč jako, elektro mají převodovky.
Jaký měli designéři u Superbu důvod nacpat hranatý digitální přístrojový štít do kapličky? Přitom Kodiaq to nemá a vypadá to určitě líp. Švagr má nový Kodiaq, ale nacpat blinkry a stěrače ( plus další funkce) do jedné páčky mu vadí. Střídá více aut. Jo a dobrá fičura při ostřiku čelního skla, stěrač setře a teprve potom ostříkne. Takovou debilitu která ničí stěrače se logicky nikdo z PR teamu snad nepodaří okecat.
Pokud se to tlačítko promáčkne rychle, tak to funguje tak, jak má. Nejdříve se spustí ostřikovač a pak až stěrače. Ale jinak je tam spousta jiných nelogičností. A infotainment je kapitola sama pro sebe.
Něco podobného má Aston Martin DB12. Jenže tento styl nesedne levným materiálům a obzvláště, když jsou to staré obrazovky z golfu. :-)No, snižování nákladů narazilo na strop a teď už je každé škudlení znát. Ale jak říkám. Když si vezmu stejný násobek průměrný mzdy, jaký stál Superb první generace, dnes za to mám prémii.
Ano, přesně toto by měli designéři Škodovky nějak smysluplně vysvětlit a ne pindat žvásty o páčce voliče. Jenže ono to s největší pravděpodobností není jak vysvětlit.
Mě by spíš zajímalo, který designer vymyslel, že ten tablet před řidičem nalepí, jak kdyby to člověk dělal doma. To to vážně nešlo zakomponovat lépe, viz Passat třeba? Jako je fakt, že kdekoliv to auto vidím, tak z toho nemůžu spustit oči...
To je možná rozhodnutí VW, aby byl Superb aspoň v něčem horší než Passat
Přesně, něčim to dojebat aby všichni nekupovali do fleetu jenom supa. Dneska musíš mít vostrý lokty i na služebáka nebo skončíš v hundaji.
Tyhle marketingové bláboly jsou vzdycky stejné a pokaždé přemýšlím, jestli je pitomec jejich autor, nebo si jejich autor myslí, že pitomec je ten, komu je vysílá.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.