Pavol Gal
25. srpna 2024 • 22:44

Presunúť páčku stieračov niekam do prdele, také auto by ani nemali schváliť do cestnej premávky. Keď vám protiidúci kamión ostrieka vodou čelné sklo a v tej chvíli nevidíte nič, je fakt super dúfať že za prvé : nezabudli ste zapnúť automatické stierače a za druhé : že zareagujú správne. Prípadne sa zabijete, ale s dobrým pocitom ... že si v tej chvíli môžete nabíjať bezdrotovo dva mobily naraz, čo je podľa pánov v škodovke strašne dôležité. Hovadina....auuuuuuu prečo ????

Dirk Digler
19. srpna 2024 • 13:41

Za chvíli bude kompletní ovládání vozu páčkama a tlačítkama na volantu, jak to mají vozy pro handicapované:D

Dini CZ
18. srpna 2024 • 22:28

U Tesly jsem si na to nemohl zvyknout. Ale na Passatu v pohodě. Podle mě to bude tím, že Passatu fungují automaticky stěrače a ta packa fakt není potřeba než na citlivost automatiky. Víc bych ale ocenil klasické ovládání nahoru dolů, než otáčet.

Petr Šlezinger
18. srpna 2024 • 15:43

Protože to viděli u Mercedesu, tak se musí tak trochu opičit.

Josef Novák (Sakusok)
17. srpna 2024 • 17:01

Pořád přemýšlím, proč jsou voliče směru u všech těchto moderních počítačů na kolech (auto už to dávno není :-) obráceně. Než se s takovým počítačem/autem rozjedu, musím si říkat "Dopředu je dozadu a dozadu je dopředu!" :-)
Nechápu, kdo toto vymyslel?!? Že by ajťáci? :-)

petr r. (petrumr)
18. srpna 2024 • 6:59

za vším hledej vysokoškoláka, třeba to víčko na petce nemohl vymyslet automechanik. Ale Škoda to má dobře, dopředu otočíš jedeš a dozadu couváš.

petr r. (petrumr)
16. srpna 2024 • 19:23

jak to tady čtu ty Vaše příspěvky proč ty Škodovky kupujete.

overlord
17. srpna 2024 • 10:49

nekupujeme, kupujou je hlavně firmy a pak s nima musíme jezdit

petr r. (petrumr)
17. srpna 2024 • 14:07

aha, mně se zdá, že u nás není žádná bohatá firma a novou škodu vidíš jen u policie.

overlord
15. srpna 2024 • 15:56

A proč byl uvolněn prostor pod kapličkou na budíky?

predposledni
15. srpna 2024 • 15:29

Když je téma interiér, rád bych vznesl dotaz, kam se schovala klimatizovaná schránka na nápoje? A proč se ofuky vzduchu zavírají směrem doprava a ne doleva, jak by bylo logické? Proč kliky otevírání dveří vypadají, jako by designérovi došla invence, hulení a nebo obojí (nemluvě o designovém otvoru pro klíč na klice venku, který téměř nikdo v reálu nepoužije)? Taky postrádám výškové nastavení loketní opěrky. A proč třeba v ovládání infotainmentu nelze nastavit víc než 6 rychlých volání, když je ta obrazovka tak "krásně velká"? Z designu interiéru jsem velmi zklamán...

Pantani
16. srpna 2024 • 10:18

Oni si bohužel myslí, že dělají ergonomické interiéry. Základem nepravdivosti tohoto faktu je už to, že je tam místo tlačítek ta hloupá NEERGONOMICKÁ obří dotykovka, která odvádí pozornost a vyžaduje soustředění = tedy je neergonomická. Další věc jsou ve VW elektronicky mikrospínači ovládané světla. Většina z těch věci se nedá ovládat ani hlasově, tedy je to naprosto neergonomické.
Věci typu, že se na tu obrazovku při jejich televizních rozměrech vejde jen 6 rychlých voleb snad netřeba ani komentovat. To je taky velmi ergonomické!
Ta nenastavitelná loketní opěrka, to je taky VELMI ergonomické, že pane ergonome? (jméno viz článek). Hrůza. Chce se mi zvracet! :(

OnlyTruth
15. srpna 2024 • 15:15

lebo je to ovela lepsie mat tam

smějící se bestie 2
15. srpna 2024 • 13:06

To snad dělají šoférům naschvál !

Adyk
15. srpna 2024 • 9:49

To jste hoši obškrtli z Mercedesů a můžu vás ujistit, že majitelé z toho nejsou nadšeni dodnes.

Pantani
16. srpna 2024 • 10:22

Neznám jediného majitele MB, který by tu páčku na ovládání převodovky nepovažoval za super a návykovou. Věřím jim.
Jenže soudruzi v MB na to šli jinak - nechali obě páčky vlevo-vpravo na stěrače/blinkry a NAVÍC K TOMU přidali páčku na převodovku. Tady na to šli jinak: nějaký ergonom-chytrák z VW řekl, že bude super, když ušetřej 20,- za jednu páčku, jejíž funkce přesunou na tu druhou, aby to bylo všechno na té jedné složitější a tudíž výrazně ERGONOMIČTĚJŠÍ. A pak teoreticky vzniknul prostor pro to tam jinou páčku dodat - tu na převodovku. Někdo si z toho udělal roční checkpoint že ušetřil 20,-, když při počtech aut to jde to milionů. Holt všichni musíme živit rodiny, při tom tlaku ve VW se tomu vlastně ani nedivím, že produkují interiéry, které jsou v podstatě neergonomické.

Josef Kratochvil (Josef Kratochvil)
15. srpna 2024 • 21:51

Jezdim MB, Mazdou, VW. Razeni pod volantem je teda pro me hodne navykove. Po chvili jezdeni v medvedovi casto hledam volic pod volantem i u ostatnich. Naopak nikdy.

Jan Taraba
15. srpna 2024 • 11:10

Ale p.r.d., to měl i Spartak v padesátých letech a předtím taky kde co

petr r. (petrumr)
16. srpna 2024 • 19:14

avia, roman.

Dřevo Levně
15. srpna 2024 • 16:16

Debata je o voliči automatický převodovky ne o řadičce manuální převodovky. Tu snad pod volantem už nikdo nemá.

petr r. (petrumr)
17. srpna 2024 • 14:11

chci se zeptat nebo asi mně něco uniklo, poslední automat aisin měl přeci roomster, Škoda má včil něco s hydroměničem?

Dřevo Levně
18. srpna 2024 • 14:34

Ne proč? Automatická nebo robotizovaná převodovka se ovládá furt stejně.

petr r. (petrumr)
16. srpna 2024 • 19:17

na automat je lepší mět páku před opěrkou, abys mohl řadit B, když brzdíš motorem.

Dřevo Levně
17. srpna 2024 • 9:34

B? Já mám převodovky dycky s D nebo L. D používám furt, L s těžkym přívěsem, do Alp nejezdim a naše opičí hory sjedu i na neutrál.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
17. srpna 2024 • 14:17

A co to L dělá? Naše kopce sjíždím se zhastnutým motorem a když tak zařadím to B, kdy se začne točit motor bez paliva a jisker. Ale neříkám, že někdy zařadím N to zase přestane jít rekuperace.

Dřevo Levně
18. srpna 2024 • 14:38

L v hydroměniči je redukce v manuálu + přivřenej diferák v 4x4

Jan Taraba
16. srpna 2024 • 8:24

a za chvíli ji nebude mít nikdo nikde

petr r. (petrumr)
17. srpna 2024 • 14:19

a proč jako, elektro mají převodovky.

jhamil
15. srpna 2024 • 9:04

Jaký měli designéři u Superbu důvod nacpat hranatý digitální přístrojový štít do kapličky? Přitom Kodiaq to nemá a vypadá to určitě líp. Švagr má nový Kodiaq, ale nacpat blinkry a stěrače ( plus další funkce) do jedné páčky mu vadí. Střídá více aut. Jo a dobrá fičura při ostřiku čelního skla, stěrač setře a teprve potom ostříkne. Takovou debilitu která ničí stěrače se logicky nikdo z PR teamu snad nepodaří okecat.

predposledni
15. srpna 2024 • 17:16

Pokud se to tlačítko promáčkne rychle, tak to funguje tak, jak má. Nejdříve se spustí ostřikovač a pak až stěrače. Ale jinak je tam spousta jiných nelogičností. A infotainment je kapitola sama pro sebe.

Alda Alda
15. srpna 2024 • 15:26

Něco podobného má Aston Martin DB12. Jenže tento styl nesedne levným materiálům a obzvláště, když jsou to staré obrazovky z golfu. :-)No, snižování nákladů narazilo na strop a teď už je každé škudlení znát. Ale jak říkám. Když si vezmu stejný násobek průměrný mzdy, jaký stál Superb první generace, dnes za to mám prémii.

Jan Taraba
15. srpna 2024 • 13:01

Ano, přesně toto by měli designéři Škodovky nějak smysluplně vysvětlit a ne pindat žvásty o páčce voliče. Jenže ono to s největší pravděpodobností není jak vysvětlit.

Jiri Bubenik
15. srpna 2024 • 8:31

Mě by spíš zajímalo, který designer vymyslel, že ten tablet před řidičem nalepí, jak kdyby to člověk dělal doma. To to vážně nešlo zakomponovat lépe, viz Passat třeba? Jako je fakt, že kdekoliv to auto vidím, tak z toho nemůžu spustit oči...

Jan Taraba
15. srpna 2024 • 11:11

To je možná rozhodnutí VW, aby byl Superb aspoň v něčem horší než Passat

Dřevo Levně
16. srpna 2024 • 12:11

Přesně, něčim to dojebat aby všichni nekupovali do fleetu jenom supa. Dneska musíš mít vostrý lokty i na služebáka nebo skončíš v hundaji.

Jan Taraba
15. srpna 2024 • 7:21

Tyhle marketingové bláboly jsou vzdycky stejné a pokaždé přemýšlím, jestli je pitomec jejich autor, nebo si jejich autor myslí, že pitomec je ten, komu je vysílá.

Doporučujeme

Články odjinud