Fakt 0.33? To i mazda trojka ma mnohem lepsi aerodynamiku? Tak v tom je zakopany pes?
Jejda sem chodí telátka, nechceš jít na nějaký server o šití a pletení?
Zatimco bezna auta se snazi o co nejnizsi odpor, zavodni auta generuji pritlak a k tomu je zapotrebi odpor (difuzory, kridla atd).
Na druhej strane existuje celkom dost sportovych aut, vratane super a hypersportov, ktore maju koeficient odporu vzduchu nizsi - Koenigsegg CCX, Lexus LFA, Pagani Huayra... Nissan GT-R, co je priamy konkurent Porsche, ma koeficient 0.27. Takze ono sa da postavit aerodynamicky skvele auto s parametrami supersportu a dostatocnym pritlakom. Tak akurat neviem, kde urobili sudruhovia zo Stuttgartu chybu.
Kde Porsche s 911 dělá chybu? To neví ani oni, ani konkurenti, kteří se mu snaží desetiletí přiblížit.Jestli je pro tebe toto nejdůležitější parametr, tak je u tebe na stěně plakát GT-R správně.
...kteří se mu snaží desetiletí přiblížit... no ty krávo :D
Aha, takze v danom momente mame 5 blbov, ktori spochybnuju, ze 2+2=4.
Za blba jsi tu sám, stačí se podívat jaké výkony na okruzích podává 911 turbo a jaké třeba ten Koenigsegg se skoro dvojnásobným výkonem a je jasno. Konec konců to citované GTR ve verzi Nismo zdaleka nemá 0,27.
V kombinaci relativně malého odporu vzduchu vs potřeby přítlaku.
měl by nám to vysvětlit mpolan, ten ví všechno..
Nie 0,33 cx...cx nie je jednotka odporu vzduchu :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.