Proč je Porsche 911 Turbo S tak skvělé? Odpovědi má šéf aerodynamiky

11 komentářů

Xixao
20. dubna • 23:17

Fakt 0.33? To i mazda trojka ma mnohem lepsi aerodynamiku? Tak v tom je zakopany pes?

Virgin
21. dubna • 9:03

Jejda sem chodí telátka, nechceš jít na nějaký server o šití a pletení?

Freddka
21. dubna • 7:37

Zatimco bezna auta se snazi o co nejnizsi odpor, zavodni auta generuji pritlak a k tomu je zapotrebi odpor (difuzory, kridla atd).

Joe Doe
21. dubna • 10:24

Na druhej strane existuje celkom dost sportovych aut, vratane super a hypersportov, ktore maju koeficient odporu vzduchu nizsi - Koenigsegg CCX, Lexus LFA, Pagani Huayra... Nissan GT-R, co je priamy konkurent Porsche, ma koeficient 0.27. Takze ono sa da postavit aerodynamicky skvele auto s parametrami supersportu a dostatocnym pritlakom. Tak akurat neviem, kde urobili sudruhovia zo Stuttgartu chybu.

WP
22. dubna • 9:04

Kde Porsche s 911 dělá chybu? To neví ani oni, ani konkurenti, kteří se mu snaží desetiletí přiblížit.
Jestli je pro tebe toto nejdůležitější parametr, tak je u tebe na stěně plakát GT-R správně.

Tom
26. dubna • 10:39

...kteří se mu snaží desetiletí přiblížit... no ty krávo :D

Joe Doe
21. dubna • 16:40

Aha, takze v danom momente mame 5 blbov, ktori spochybnuju, ze 2+2=4.

Carlos
21. dubna • 17:15

Za blba jsi tu sám, stačí se podívat jaké výkony na okruzích podává 911 turbo a jaké třeba ten Koenigsegg se skoro dvojnásobným výkonem a je jasno. Konec konců to citované GTR ve verzi Nismo zdaleka nemá 0,27.

WP
21. dubna • 6:59

V kombinaci relativně malého odporu vzduchu vs potřeby přítlaku.

JirkaX
20. dubna • 22:25

měl by nám to vysvětlit mpolan, ten ví všechno..

Ernie
20. dubna • 20:43

Nie 0,33 cx...cx nie je jednotka odporu vzduchu :-D

Doporučujeme

Články odjinud