Proč je Porsche 911 Turbo S tak skvělé? Odpovědi má šéf aerodynamiky

Ernie  |  20. 04. 2020 20:43

Nie 0,33 cx...cx nie je jednotka odporu vzduchu

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  20. 04. 2020 22:25

měl by nám to vysvětlit mpolan, ten ví všechno..

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  20. 04. 2020 23:17

Fakt 0.33? To i mazda trojka ma mnohem lepsi aerodynamiku? Tak v tom je zakopany pes?

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 04. 2020 06:59

V kombinaci relativně malého odporu vzduchu vs potřeby přítlaku.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  21. 04. 2020 07:37

Zatimco bezna auta se snazi o co nejnizsi odpor, zavodni auta generuji pritlak a k tomu je zapotrebi odpor (difuzory, kridla atd).

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 04. 2020 10:24

Na druhej strane existuje celkom dost sportovych aut, vratane super a hypersportov, ktore maju koeficient odporu vzduchu nizsi - Koenigsegg CCX, Lexus LFA, Pagani Huayra...

Nissan GT-R, co je priamy konkurent Porsche, ma koeficient 0.27.

Takze ono sa da postavit aerodynamicky skvele auto s parametrami supersportu a dostatocnym pritlakom. Tak akurat neviem, kde urobili sudruhovia zo Stuttgartu chybu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 04. 2020 16:40

Aha, takze v danom momente mame 5 blbov, ktori spochybnuju, ze 2+2=4.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  21. 04. 2020 17:15

Za blba jsi tu sám, stačí se podívat jaké výkony na okruzích podává 911 turbo a jaké třeba ten Koenigsegg se skoro dvojnásobným výkonem a je jasno. Konec konců to citované GTR ve verzi Nismo zdaleka nemá 0,27.

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 04. 2020 09:04

Kde Porsche s 911 dělá chybu? To neví ani oni, ani konkurenti, kteří se mu snaží desetiletí přiblížit.
Jestli je pro tebe toto nejdůležitější parametr, tak je u tebe na stěně plakát GT-R správně.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 04. 2020 10:39

...kteří se mu snaží desetiletí přiblížit... no ty krávo :D

Odpovědět  |   | 
Virgin  |  21. 04. 2020 09:03

Jejda sem chodí telátka, nechceš jít na nějaký server o šití a pletení?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A