Na hybridy sere pes, elektrika je to co nás zajímá.
Čas čistokrevného Porsche GT2 u vyrovnal čistokrevně elektrickej sedánek Tesla Model 3P co stojí ani nevím kolikrát míň, takže se schválně jak dlouho to ješte budou vydejchávat :-DB-]
Tak pardon byl to Porsche Cayman GT2https://www.motortrend.com/cars/tesla/model-3/2019/t... ...
Davam mu na to odmietanie este rok-dva. Potom bude tvrdit, ako su hybridy cesta vpred, pretoze oproti cistym spalovakom poskytuju vyhody, ktore ziadny spalovak mat nemozeebo fyzika.
Hybridy jsou jenom cesta z donucení regulacemi. Hybrid poskytuje výhody z hlediska spotřeby, což je ovšem pro sportovní auta, která dělá výše zmíněná divize parametr, který nikoho jiného než regulátory nezajímá. Takže čím déle bude ten pán tyto nesmyslné regulace omítat, tím lépe, i kdyby to mělo být jenom ty dva roky.
Tak LeMan taky jezděj hybridy a F1 jsou už taky hybridy ne?
LeMan nebo F1 jezdí hybridy nikoliv z důvodu nějaké výhodnosti pro závodní využití, ale čistě kvůli regulacím. Dobroserové ve FIA prostě nařídili hybridy a tak závodí hybridy.
Koukám, Kaděra sází jednu perlu za druhou. Co je třeba na P918 špatně? Včera začal s Mustangem a zostuzoval Ferrari, teď řeže dál...Kaděro, Kaděro
Jo, Porsche to děla dobře, na Cayennech si mastí kapsy a část využívá pro vývoj sporťáků. Takové perly jako GT4 nebo GT3 nikdo nemá.
Nabidka Porsche uspokoji frikuliny, puristy i vekslaky... a to je dobre ;-)
Pod to bych se podepsal. Divize GT u Porsche dělá bezesporu řidičsky asi to nejlepší ve sporťácích, co Evropa nabízí.
A jak dlouho bude 718 GT4 na trhu, rok? Kdo ví jestli a nástupce má být čistě elektrický. Pak už tu zbyde jen 911 která je rok od roku větší a oteklejší.Takže zda budou hybridy či ne, je to poslední co by zákazníky mělo trápit.B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.