Proč by Rudolf Diesel jezdil ve Volvu?

14 komentářů

VOSA
24. října • 23:12

Myslim,ze ten clanok plne odpoveda realite a tomu aky naozaj onvy D5 motor je. Skuste zajst k Hasimu do PHY a dat sa na nej povozit.Budete velmi milo prekvapeny. Tak kultivovany a tichy naftovy motor ma momentalne snad len BMW. A technicky je to riadna. Jeden maly priklad za vsetky : je to prvy celohlinikovy motor na svete. Co sa tyka kvality VOLVO je z najhorsieho vonku. Ako dokaz vam moze posluzit to, ze Hasi predlzil zaruku na vsetky nove volva na 2 roky a Auto Czech bude tento feature ponukat od buduceho roku na vsetky volva u vsetkych autorizovanych predajcov VOLVO v CR.

Rejpal
13. listopadu • 18:03

Kolik ti platej? - nechci bejt pichlavej jak vosa...

No sem rad, ze dojem z toho, ze se jedna o opsani tiskovy zpravy dany automobilky nemam jenom ja. Je jasny, ze na tiskovce rikaj vsichni, ze ONI jsou nejlepsi, ale je jen par novinaru ci casopisu (zatim zadnej internet), ktery se nebojej napsat i neco jinyho. Pokud je z vasich zkusenosti Volvo S80 nejlepsi, tak to mozna bude tim, ze vam zatim dovolili se svezt pouze s timhle autem, ale to neni duvod, proc ho tak vychvalovat. teda aspon podle me. No nic, delejte si to tu jak chcete, ja se sem du mrknout tak jendou za 2 mesice a fakt to stoji za to. Zcela odbocim - nejnovejsi test Astra ECO4 - uz v perexu citace: "s laskavym svolenim firmy Opel C&S" - jezismarja, abyste se z tech automobilek neposr.... Uz se tesim jak vychvalite Matize ci Swift

T.

hlas
13. listopadu • 19:40

Jo a četl si ten Superb,a ještě mě napadá že se dovážejí nové!!!!!!!! DACIE

Třeba by se mohli s laskavim....................

RedBaron
19. října • 20:37

Tohle byl test, Ráďo? Tak to je dobrý... Napsat, že má auto čtyři kola a volant obecně nestačí. Zajdu sem na autorevue jednou za měsíc a je to srandovní důkaz toho, jak se kozel cpress chce stát zahradníkem...

Radek Šilhavý
20. října • 8:10

Ne, Baronku. Toto samozřejmě není test....

RedBaron
21. října • 10:20

Já vím, že to nebyla zkušenost ze 100 tisíc kilometrů, ale napsat takovouhle všeobecnost lze o devadesáti procentech aut. Na to, abych tohle napsal, bych v tom autě ani nemusel sedět.

Radek Šilhavý
21. října • 17:26

Jestli to nebude tím, že většina nových automobilů ve třídě S80 je téměř dokonalá..... dnes těžko najdeme nový automobil (alespoň v této třídě), který neměl odpovídajcí podvozek a motor. Podle našich zkušeností, ale patří S80 k těm lepším...

Milan Tych
17. října • 19:28

To bych se také rád zeptal. Vzhledem k objemu motoru, konstrukčnímu řešení a letopočtu zas odávaná hodnota až tak zajímavá není, viz letmý náhled na parametry motorů TDI-PD, TDI-V6, CDI, TDS u konkurence.

Také bych si dovolil upozornit, že Volvo dodvává různé své modely již řadu let s motory TD  (řada 40)a TDI(pětiválec 2,5TDI 103kW od Audi v řadě 850 a následně 70) a není tedy pravda že jde o novinku v nabídce značky.

Myslím, že by si autor článku měl podobné informace napřed ověřit než začne plodit článek.

VOSA
24. října • 23:05

ja len taku malu poznamku... VOLVO nema momentalne v ponuke ziadny TD motor

Radek Šilhavý
17. října • 22:02

Rád bych se jenom zeptal, kde že je v článku uvedeno, že se jedná o první vznětový motor u Volva...

Milos
18. října • 0:25

Tedy nechci rypat, ale pasaze "Je jednoznačné, že vznětový motor je tím prvkem, který v nabídce Volva chyběl." a "Jak nám sdělili zástupci společnosti Volvo Auto Czech, je předpoklad, že uvedením vznětových motorů vroste prodej o cca 30% nad současnou úroveň," tak rozhodne vyznivaji. A clanek na mne vubec pusobi dojmem, jako kdyby Volvo zacalo do svych vozu montovat diesely pred tydnem...

PS
18. října • 10:52

No ten motor a si fakt špatnej nebude, ale co to okolo? Střední panel je šedivej jak myš, plastu přehršel ale to je otázka vkusu. Někomu se to asi líbí. Ale co kvalita? Začal už fungovat ten krizový tým ve Volvu, který se má zabývat kvalitou výroby? Jak je to s dodávkami náhradních dílů, především s rychlostí?

Vavřík Jan
17. října • 12:47

Prosil bych o vysvětlení věty: "Hodnota 340 Nm v rozmezí od 1 750 do 3 000 ot./min je také velmi zajímavá." 

Děkuji Vavřík

Radek Šilhavý
17. října • 21:57

Myslím, že tuto větu  není možné vytrhnout takto z kontextu.....

Doporučujeme

Články odjinud