Proboha! Tohle si BMW i3 snad nezasloužilo

Redakce varuje – Fotogalerii prohlížejte pouze na vlastní nebezpečí!

Když se objevil první tuningový bodykit na BMW i3 od Lumma Design, neobešlo se to v redakci bez úšklebků a poznámek o dobrém vkusu. Ovšem proti kreaci japonského tunera Eve Ryn je úprava od Lumma Design vyloženě nenásilná, decentní a vkusná záležitost pro vysoce konzervativní zákazníky.

Společnost Lumma Design řádně vylepšila BMW X6 nové generace

Společnost Lumma Design řádně vylepšila BMW X6 nové generace

Japonsko je ovšem země, kde jsou tyhle šílenosti v kurzu. Nicméně nemůžeme se ubránit dojmu, že i na BMW i3 je tohle prostě příliš extrémní. Tak třeba ty masivní falešné vstupy vzduchu, když tohle auto ani nemá spalovací motor. Co třeba ještě nasadit atrapu laděného výfuku? Nebo ta 20" kola v dvoubarevném provedení, která nanejvýš radikálně zvýší valivý odpor.

Jsme docela rádi, že se na internet nedostaly fotografie interiéru. Už takhle si budeme muset jít vypláchnout oči borovou vodou. Aspoň že po mechanické stránce se japonský tuner Eve Ryn o nic nepokoušel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků