Problémy Tesly přetrvávají. I nový Model Y je přehlídkou nízké kvality a vad z výroby

Ďoďo  |  28. 03. 2020 10:29

Všetok elektrický odpad ktorý Trashla predáva je vďaka Muskovmu obrázku "Ego Rock Star".Tesla je nulová a najhlupejšia spoločnosť aká kedy bola vytvorená. Odstráňte klamára z vedúcej pozície a predajú 0.  
V Norsku už maju bohate skusenosti s kvalitou a servisnymi službami Tesla,preto sa teraz najpredavanejšim EV stal audi etron oveľa drahší ako model3.
Ale kultisti tesla budu stále tvrdiť,že sú so svojimi teslami najspokovnejší...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 03. 2020 11:31

v únoru prodala Tesla v Norsku 155 vozů. E-tronů bylo 988

Odpovědět  |   | 
iPace  |  28. 03. 2020 17:28

a vis proc? protoze do Evropy nedovezli zadna auta a umorovali objednavky na domacim Americkem trhu, az zase auta do Evropy zacnou dovazet, ty cisla budou zrejme dost odlisna, ostatne i proto aby nemuseli ty auta vozit lodema (coz je pro Teslu dost nevyhdonej podnik, neb ma trosku jinak postaveny cashflov nez jine automobilky) do Evropy si stavej tovarnu u Berlina

Odpovědět  |   | 
Kuk  |  28. 03. 2020 17:54

Hlavne je,ze iPace ten elektricky serbel je na odpis,lebo stoji za hov.o rovnako ako tvoje nazory

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  28. 03. 2020 18:18

Lod do Norska prišla.Vo februari mali nedostatok modelu 3 ked predali iba 53 ks.V marci je predaj trojky 919 a audi etron 1523.I-pace slabota-70 ks. Tu je odkaz na predaje všetkych značiek EV v Norsku,čislo sa každy deň mení.
https://elbilstatistikk.no/&...

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  28. 03. 2020 18:19
bzzz  |  28. 03. 2020 19:33

Hele, ty jsi akcionar (jedno koho/ci), autista, revolucionar nebo kdo vlastne?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  28. 03. 2020 14:19

Ďoďo Nejhloupější jste Vy nulo. Muskovi nesaháte ani po kotníky.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  28. 03. 2020 11:11

a potom tu pridu ludia a nadavaju na Sandero. Ved Sandero je spracovanim oproti tomuto konkretnemu modelu Y Rolls Royce. chodte do prdeli s takou kvalitou!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 03. 2020 11:53

No to přirovnání sice velice kulhá, ale jinak máte pravdu. Teda až na to, že Teslu většina motoristické veřejnosti nebere vážně a její "kvalitou" se pouze sarkasticky baví. Zatímco Dacii vážně bere a proto tam ty známé kvalitativní minely vadí skutečně.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 03. 2020 17:39

“Teslu väčšina motoristickej verejnosti neberie vážne”.

To ma naozaj pobavilo.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 03. 2020 18:58

Přesně tak, drtivá většina motoristické veřejnosti má z Tesly pouze legraci, pokud ji vůbec bere na vědomí.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 03. 2020 19:13

Ako si k tomu mudru prišiel?

Odpovědět  |   | 
G  |  28. 03. 2020 19:24

Cestou pro sociální dávky....

Odpovědět  |   | 
LOL  |  29. 03. 2020 09:40

Takový Goebbels byl proti Muskovi učiněný blbeček. Jak jinak vysvětlit, že část společnosti se nechá zblbnout natolik, že si za cenu levnějšího GT koupí "auto", ve kterém v zimě klepou kosu, v létě se potí jako vrata od chlíva, a to jen proto, aby to po dálnici zvládli osmdesátkou k dalšímu chargeru, kde stráví "v pohodě" minimálně hodinu, aby mohli zase vyrazit tou osmdesátkou vstříc k domovu?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  29. 03. 2020 12:52

Máš správnu prezývku.

Odpovědět  |   | 
ílon  |  31. 03. 2020 13:55

Zatím to ale vypadá, že těch Goebblesů je na straně odpůrců Tesly požehnaně, jak jinak si vysvětlit, že si o Teslách i o jejich majitelích myslí takové hlouposti, jaké jste tady právě vybliknul a ještě jim skálopevně věří.

Odpovědět  |   | 
Děd Vševěd  |  28. 03. 2020 11:49

Jestli takhle kvalitní budou i ty plicní ventilátory, které chce Tesla brzy vyrábět, tak to potěš pánbůh.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 03. 2020 11:51

než je Tesla začne vyrábět, tak už dávno nebudou potřeba

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 03. 2020 12:20

USA na tom mohou byt zdaleka nejhure (vysoka mira negramotnosti, vysoka koncentrace vidlactvi, vysoka koncentrace arogance, vysoka koncentrace kosmopolitnich sidel).

Odpovědět  |   | 
Roman  |  28. 03. 2020 14:11

bzzz Zato Češi jsou výkvět inteligence.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 03. 2020 16:05

Velka cast americke populace je negramotna, spousta z nich jsou vidlaci/prostackove verici cemukoli a/nebo arogantni rasiste, kosmopolitnich regionu s velkou hustotou obyvatelstva (tudiz i naprosto odlisnou kulturou a navyky) je tam az az.

To neni mysleno pejorativne, to je fakt. Cesi - at jsou jaco jsou - neziji v uplne izolaci (jsme soucasti EU, co by kamenem dohodil mame jine zeme, i 'prumernaci' cestuji po svete), maj vicemene vsichni jakes takes vzdelani, Cechy nejsou huste kosmopolitni, Cesi pres sve zapory si nemysli, ze jsou vyvoleni a nestrili po vsem podezrelem.

Odpovědět  |   | 
ílon  |  31. 03. 2020 13:57

Vy Češi nestřílíte po všem podezřelém jen proto, že vám to není dovoleno a jakž takž papírově gramotní jste všichni jen proto, protože je vám to nařízeno. Jinak nejste o nic lepší, než my.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  28. 03. 2020 13:58

Jeho káry možná nepůjdou na odbyt, ale ventilátory budou masivně potřeba i v dalších letech. To má perspektivu.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 03. 2020 18:59

a k čemu jako? Plicní ventilátor Tesla do každé rodiny?

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  29. 03. 2020 13:11

To nebudú ventilátory Tesla ale od firmy Medtronic,ktorá spolupracuje s Teslou na výrobe. GM tak isto bude vyrábať, alebo už vyrábajú pľúcne ventilátory,ale nenesú názov GM. Je to iba krátkodobá zákazka v stave núdze.
James Dyson nedávno za 10 dní vyvinul takýto ventilátor, ktorý bude vyrábať pod vlastnou značkou pre Britské zdravotníctvo.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  28. 03. 2020 12:29

Uznávany virológ Musk a jeho team trdia,že koronavirus je iba obyčajna chrípka ktora rychlo prejde a netreba sa nad tym zbytočne vzrušovať.Nechceli zatvorit tovareň v jednej najviac postihnutom regióne USA Kalifornii.Musel prísť šerif zaklopať na dvere a pod hrozbou sankcií zatvorili vyrobne haly...Mal by sa teraz isť pozrieť do nemocníc v NY kde stoja pripravene chladiace kamiony pre mrtvoly...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 03. 2020 12:51

Ty jsi vážně odpad, že ti není rovno.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  28. 03. 2020 13:36
ílon  |  31. 03. 2020 14:03

Jsem opět nejslavnější. Co já si s tím počnu. Výroky prakticky nikoho jiného na téma CV nebyly takto precizně otitulkovány. Dokonce ani výroky prezidentů. Je pozoruhodné s čím vším si někteří lidé dají práci, pokud se to týká mě. Tak snad to alespoň nedělají zadarmo.

Já děkuji za reklamu zdarma

Odpovědět  |   | 
Kuk  |  28. 03. 2020 17:56

A ty si potom co ,ty kripel retardovany?

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  28. 03. 2020 13:45

myslim si ze Trump sa neriadi Muskovymi pocitmi a viziami. Tam to podcenili podobne ako v taliansku avsak, USA su o cosi vacsie cize tam aj dopad bude daleko vacsi ako v taliansku. budu to cierne dni... Myslim ze ani kebyze im teraz hned zacneme vyrabat tych 55.000 umelych plucnych ventilacii z Chirany, tak uz je neskoro.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  28. 03. 2020 14:15

Ďoďo Tak ty problémy s koronavirem vyřešte Vy chytráku. Jenom kecáte a řešení nemáte.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  28. 03. 2020 14:20

Připomíná mi to dokument o prodejnách partiového zboží a výrobě za socialismu, co jsem nedávno viděl. Pokud se dobře pamatuji, tak doboví výrobci ledniček, sporáků, TV, ... pouštěli na trh výrobky, které často neskončily u zákazníků, ale rovnou z prodejen putovali do servisu. Ty podniky neřešily výstupní kontrolu a zaměstnanci vědomě pouštěli na trh zmetky, protože v rámci kolektivní viny nešlo dohledat, kdo který kus vyrobil a nebyli nijak penalizování. Zmetkovitost i v desítkách procent je netrápila. Důležité bylo plnit plán na 110%, aby byly prémie.

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  28. 03. 2020 14:25

Kdoví, jestli se u modelů Y budou také nečekaně rozpadat skla, jako se to občas stává u modelů 3?
Např.: https://insideevs.com/news/405958/tesla-sentry-... ...

Odpovědět  |   | 

u octavky to bylo taky.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 03. 2020 19:23

Tim jsi chtel rict, ze je to tedy vlastne v poradku? Takovy k0k0t nemuzes byt ani ty. Nebo?

Odpovědět  |   | 

Je, práci mají servis i výrobce oken. Nauč se diskutovat a nenapadej lidi.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  28. 03. 2020 20:50

Kvalita zpracován před Listopadové Š120 u auta za takovou cenu by být neměla.

U ostatních automobilek se na tom nikdy nezaměřuje, protože v Evropě ta kvalita je samozřejmostí . Že americký rednek má problém udělat kvalitní práce jako přistěhovalec nebo rovnou zahraničí fabrika je známo.

Odpovědět  |   | 
O. K  |  28. 03. 2020 20:50

Tesly jsou M. R. D. K. Y

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  28. 03. 2020 21:37

Upřímně, to je hrozný! Neřeknu u nějakého indického lowcost, ale za ty prachy? Nemám slov!

Odpovědět  |   | 

jaký je procento? Za kolik platů si to koupí američan a kolik platů musí našetřit ten ind na ten lowcost?

Odpovědět  |   | 
Subo  |  29. 03. 2020 09:30

Mam vw v porizovaci cene pres 1,5m a kvalitou zpracovani to auto taky zrovna nevynika. Kdo chce, dycky si metlu najde. Teslu y bych si klidne zfleku koupil. Kdo se s teslou projede, tak klidne par tech musek prehlidne.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  29. 03. 2020 09:45

tak zrovna VW není žádným etalonem kvality, je to kurvítkama prolezlý německý vergl pro socky, asi jako (dříve) americkoněmecký hybrid Opel (dnes žabožroutsko-neměcký). Hrají si na první cenovou skupinu, ale hajzl mají na chodbě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 03. 2020 10:42

Kdopak nam to ublizil?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A