Problémy s DSG pokračují v Austrálii. Závadu má 1746 modelů Škoda

53 komentářů

Rover623
13. června • 10:15

Asi by bylo dobré říct, že DSG jsou 2 druhy, jedny se spojkou "suchou" a jedny se spojkou v oleji. Ty se "suchou" spojkou se opotřebovávají a vydrží kolem těch 150tis. (nakonec je to jen takový robotizovaný manuál), ty se spojkou v oleji (používají se u těžších aut a výkonnějších motorů) mají pro změnu problémy s přehříváním pokud jsou chladiče na autě umístěny blbě (nevím kterého blba napadlo u Audi Q dát ten chladič vedle výfuku).Jinak koncernová auta za moc nestojí, ale tohle pravidlo už naplatí jen pro koncern VW. Nové Mercedesy jsou po nějaké době černá díra na peníze. U nových BMW zase podezřele rychle odcházejí některé díly. K novým korejským vozům bych řekl asi tolik, že se sice změnila karoserie, ale technika zůstala. Korejci šli totiž podobnou cestou jako Rover 200, vzali ty 20 let staré základy na kterých jezdí třeba starý Accent a na nich vybudovali kompletně nové motory a podvozky

jogurt
17. června • 22:44

Vox populi - Vox Rindvieh

Jim
12. června • 23:01

Znám hodně lidí ze servisů a všichni se shodují na tom, že DSG má životnost 150 tis. km. Pak už je to sázka do loterie. Jestli trefíte lepší kus. Obecně platí, že se máme ojetinám s DSG nad 150 tis. km vyhýbat obloukem.

jogurt
12. června • 23:09

Já bych tvrzení jednapanipovidala bral s velkou rezervou. Měli jsme touran 103kW, kde se vyměnili napřed řídící jednotku a pak celou DSG převodovku ve 40tkm a máme passat s téměř 300tkm a Q5 s 280tkm, kde jsou DSG/Stronic původní a běhají jak hodinky.

Skyline
13. června • 10:05

Hele ty me v techto diskusis fakt bavis. Automobilka vi, ze vyrabi kram. Zakaznici vi, ze vyrabi kram. Ty to vis, ze vyrabi kram a dokonce mas osobni zkusenost. Presto neochvejne stojis na strane kramu a kazdy, kdo si to dovoli rict je "chovanec bohnic". No kdyz myslis ;-)

jogurt
17. června • 22:43

Je to vzájemné. Mě tvoje chronické, ničím nepodložené bláboly taky velice baví. navíc u tebe je garance, že na každé šťouchnutí okamžitě naskočíš, takže zábavný úspěch zaručen.

Jan Havránek
12. června • 19:35

a co teprva vadný vstřiky u 2.0tdi pd..... vw přiznal chybu a u passatu z roku 2005 s 200000km provedl výměnu 2 vstřiků, páč výměna dvou již byla provedena před svolávačkou po rozsvícení kontolky halt a následném odtahu provedena na náklady majitele.....

rumprstumpr
13. června • 11:03

ježíšku na křížku 2.0PD :-D:-D:-D
PDčka byli 1.9TDI - 2.0 už jsou common raily a ty se serou:103kw palice a u 125kw vstřiky aspon to tak bejvalo u těch prvních modelů...

Jan Havránek
13. června • 15:38

Bohužel, první 2.0tdi se 103kw je PD, nikoliv CR!

rumprstumpr
14. června • 0:50

bylo jich hrozně málo a jsou mnohem spolehlivější než CR...

x12345678
17. června • 9:18

Prdlajs, 2,0TDI-PD 103kW nebylo hrozně málo, jde o všechny 103kW dvoulitry od roku 2004 do 2008. Jak v 8ventilovém provedení (BMM), tak v 16V (všechny ostatní Bxx kódy u čtyřválců) 125kW byly taky PD, jen s piezzo vstřiky místo elektromagnetických.

jogurt
12. června • 23:03

Asi záleží na servisu. V našem případě to bylo u passatu 2,0TDI-PD z roku 2007 s 229tkm, odtah z dálnice, výměna všech 4vstřiků + jeden den náhradního auta, nestálo to ani korunu. A nebyl to domovský servis, do kterého auto jezdí na prohlídky. Takže to asi bude jak kde.

KptBobr
12. června • 18:56

No jako obvykle halda vymastencu chytrych jako radio, co maji doma lambo, ferrari apod.;-)
Mam DSG jiz na druhem aute, celkem mozna 300kkm, projetou s tim celou Evropu v tech nejextremnejsich podminkach (od Albanie po Norsko) jake tu lze najit, NIKDY ZADNY PROBLEM!
Tento web je opravdu uz totalni odpad!

Fero
15. června • 13:13

Koukám že když "nepochlebuješ koncernu" tak seš vymaštěnec.....???? Srč si tu svoji DGS do prdele a táhni do hajzlu.B-]

mex
13. června • 6:29

LOL koupi si to nejhorsi prevodovku na trhu a jeste se tim chlubi na internetu. To jen dokazuje, jaci jsou zakaznici Schadewerk a Naziwagen pacienti. Ale to nevadi, uklidnujici injekce, sveraci kazajka a lobotomie to spravi, ackoliv, kazdy, kdo si koupi tyto Überkrapy uz mozek nema, tak uz neni co odebirat :-D.

Eda
12. června • 19:37

Taky by mě zajímalo kolik platí pan Vošický z Hyundai motor českým serverům za tuhle pomlouvačnou antiněmeckou kampaň.

F. Boll
12. června • 20:06

Myslis ze neco vzal od Vosickeho i Winterkorn? On to totiz verejne priznal uz nekolikrat, ze jsou auta z VW Gruppe nadprumerne nespolehliva. Ovsem ty jsi naprostej expert a vis pravy opak, ze?
Apropo, co taky muze clovek cekat od tureckejch aut? Pro tvoje info jich je v nemeckejch automobilkach prumerne 70-80%. No a opici, cikana a turka delat proste nenaucis. A neblij mi jako odpoved ze to neni pravda. Vis o tom kulovy.
EDIT: A Skodovky jeste vychazi kvalitativne i pres dodavane koncernove zmetkove dily vseobecne lip nez samotny VW, protoze je montuji Karel, Petr, Vasek, ... a nikoli Ahmed, Mehmet, Mustafa, ... co montuji auta u Volkswagenu.

Jan Havránek
12. června • 19:27

asi štěstí na kus :-)

Honza
12. června • 16:30

Přesně tyhle samé problémy se táhnou i s převodovkami AUDI S tronic . Mám Audi Q5 s S tronikem z roku 2009 , a pořád se mi přehřívala při jízdě v kolonách a velkém vedru převodovka , strašně to škubalo to při řazení . V Audi mi říkali že nejde o kontrsukční závadu . Ťeď po 4 letech už přiznali že se o těch problémech ví a konečně to dokázali aspoň trochu opravit , ale stejně to není ono . 100% funční oprava asi nejde udělat , pouze výměna převodovky , což je velmi drahé a Audi se do to toho moc nechce ....

Honziss
12. června • 16:37

To neni nic novyho pod sluncem ze se DSG pece a skube pri popojizdeni. Kdyz automat, tak ZF nebo nejakej novejsi Aisin.

kukol
12. června • 16:49

Nebo EDC od Renaultu.

ŠKODA peněz
12. června • 14:17

A ty rozvodové řetězy v TSI už teda opravili a dělají to jinak nebo ne ?

lukas
12. června • 18:03

Mam tsi s řetězem...řetěz vyměněnej za inovovanou řadu a zatim ok :)

VW
18. června • 10:13

Kolik máš najeto? 150t?

jogurt
12. června • 22:31

To sice jo ale chovanci z Bohnic ti budou ještě deset let psát, jak ti každý týden proskočí motor kapotou.

mex
13. června • 6:24

Presne tak, chovanci z Jedlickova ustavu (nikdo normalni si Schadewerk nekoupi) budou tvrdit, ze menit rozvody s kazdou vymenou oleje je naprosto normalni a kazdy, kdo to nedela, je jen zavistiva socka. Jsou to zakomplexovani ubozaci :-D.

js
13. června • 8:37

.. A to ti opravdu někdo tvrdil? A ty´s tomu, jak vidno, dokonce snad i uvěřil. Vzhledem ke své prostoduchosti ani nevíš, čemu a komu Jedličkův ústav vůbec slouží, ale hlavně že se o něj a jeho chovance otíráš, hlupáku jednoduchej. Přeji ti, aby tě nikdy nic co bys musel řešit právě přes tento ústav nikdy nepotkalo a ani nikoho z tvých blízkých. Jinak pro tvou informaci - jezdíme (já, manželka i dcera) s A3 1.4TSI - 2009, najeto máme 110 tis. a žádný rozvody jsem zatím neřešil, nic nikde nechrastí, motor šlape jak má - asi jsem podle tebe zakomplexovanej ubožák, tak přeji hezkej den.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mex
13. června • 10:19

A to ma ve me vzbudit litost, ze jezdis zaplivanou socialni audinou? Nebo proc to sem pises? Maji te vsichni politovat? Muzes si za to sam, kdys mel v kedlubne mozek misto sena, tak by sis v zivote takovy vrak nekoupil a jezdil bys v poradnem aute, treba v Pasatu!!!

rumprstumpr
13. června • 10:48

mex: ty máš vážně vypatláno - skoč do svojí Thalie,nebo jinýho vraku a jed světem...B-]

mex
13. června • 10:58

Mas naprostou pravdu, Naziwagen jsou vraky.

rumprstumpr
13. června • 12:38

takže souhlasíš s tím že máš vypatláno a doma máš taky zaparkovanýho němčoura :-D:-D
tak co tady prudíš?B-]:-))
nebo sem se s tou Thalií trefil? :D

mex
13. června • 13:22

Kdyz mam Naziwagen, tak ho nemuzu kritizovat? Nejsi nejakej posahanej?

rumprstumpr
14. června • 0:44

taky mám Prassata - kupoval sem si ho po dlouhém vybírání mezi jinými značkami a sem spokojenej-ještě "poctivka":04 ,4motion(kardan) 1.9tdi 96kw a nestěžuju si-třeba sem vyjímka,ale po přečtení tun recenzí a rozhovorech s X mechaniky a zatím 170tis.km na tacho bez poruchy(až na ventil k turbu-500kč a 5min.práce) pochybuju -navzdory tomu že sem po X autech jinech značek už zarytek koncerňák musím dodat že od faceliftu 05 a "omlazení" notorizací(TSI a TDIcommon rail) šla kvalita a spolehlivost koncernu neskutečně dolů....
ale k odpovědi:
Když si stěžuješ a seš tak těžce nespokojenej,tak proč se toho nezbavíš a nevyměníš to za něco jinýho,nebo když si věděl že jsou to vraky tak proč si do toho šel?
pošahanej možná sem,ale tohle nechápu-seš jak majitel fabie co si jí koupí a po čase brečí že to má malej kufr-HALÓÓÓÓ on se nezmenšil on už kupodivu takovej byl i před tím ;) ...

:-D:-D:-D
13. června • 7:13

:-D:-D:-D
B-]

petr
12. června • 15:26

Ano i ne. V Octavii jsou nové TSI s řemenem, ale v Rapidu a Fabii jsou stále staré problémové s řetězem.

Pitrys
12. června • 12:59

Já myslel, že škodovka vyrábí 7 modelů, a v Austrálii jich prodávají 1746. Týjo.

james
12. června • 19:42

:-D

petr
12. června • 15:30
LOL
12. června • 13:39

detailisto! :-D

F. Boll
12. června • 12:18

Jo jo. Die Scheiss Getriebe. Budget zustane budgetem, smejd smejdem a muze to mit z mekcenejch plastu klidne celej interier.

Zd
12. června • 11:31

Jeste by mohli resit praskajici ojnice na 1.9TDI 77kw...mizernej koncern...

Martin
7. dubna • 14:24

Ahoj taky se mi to stalo a nevim jestli koupit cely motor nebo jen spodek

Fero
12. června • 20:22

:-D:-D ŠKODOVKOU TAM A VLAKEM DOM !!!!!!:-D

jogurt
12. června • 22:32

A tušíš vůbec o které značce to opravdu vzniklo?

mex
13. června • 5:56

To je naprosto irelevantni. Dnes to plati o Schadewerk a o celem koncernu NaziWagen.

rumprstumpr
12. června • 12:47

o tomhle problému s ojnicemi slyším poprvé a to mám doma už třetí PDčko...
je pravda že 77kw sem neměl,ale znám spoustu lidí v servisech a nikdy si na tohle nikdo nestěžoval...a k článku-automaty se sraly vždycky a všem bez ohledu na značku automobilky,ale co se týká přímo koncernu tak TIP TRONIC nebyl žádná sláva ani co se týče přechodů řazení tak spolehlivosti, DSG si řazení zlepšilo,ale stejně to nikdy nevydrží to co klasický manuál...
s tím snad každý kdo je "línej" řadit a pořídí si automat musí počítat že je to prostě investice navíc-jak co se týče údržby tak možností poruchy...

lethal924
15. června • 13:51

Jenze DSG neni automat. Klasicke automaty vydrzely vzdy VIC, nez manualni prevodovky. Navic setrily i motor, nebyly tam takove razy, nebyl potreba dvouhmotovy setrvak atd... To co pises je tedy ve skuecnosti opak reality. O dnesnich modernich kurvitkach se ale nebavim, ty se s tim uz skoro nedaji srovnavat.

rumprstumpr
14. června • 23:25

omluva všem-trochu se zapátral hlouběji u mechaniků a občas u 77kw praská ojnice na čtvrtém válci...

12. června • 15:01

no ja nevim, dycky sem mel automat a nikdy s tim zadnej problem nebyl. jenze to byly bud vozy mercedes, nebo ted v posledni dobe vyhradne korejsky vozy - santa fe a sorento. mozna kdybych jezdil ve skodovce s dsg tak bych taky brecel, ale takhle nemuzu proti AT razeni rict jediny krivy slovo...

Zd
12. června • 13:38

Bohužel motory BXE a ojnice skrz motor jdou napříč koncernem jeden za druhým, ale VW dává ruce pryč...řešilo se to i v SM...atd.

LOL
12. června • 11:57

Ale to přece není možné! Jerevan ti vysvětlí, že überwagen žádné technické problémy nemá a že za vše můžou zparchantělí řidiči, kteří ta krásná kvalitní auta huntují stylem Apačů křepčících kolem mučednických kůlů.:-D

F. Boll
12. června • 12:33

I vedeni koncernu vi, ze vyrabeji nadprumerne poruchova auta a i v tisku ( nemeckem, bo cesky si to nedovoli ) to priznavaji, ale ceskej hnup vlastnici KdF ci Schade vi naprosty opak - cili vi ho.no

><
12. června • 11:35

Za kvalitu se prece plati.. v servisu. :-D

Doporučujeme

Články odjinud