Pro Porsche se rýsuje kvůli 911 GT3 hodně velký problém

Pro Porsche se rýsuje kvůli 911 GT3 hodně velký problém

Po zprávách z března letošního roku, kdy Porsche upřesnilo příčinu vzplanutí několika exemplářů modelu 911 GT3, se zdálo, že je vše vyřešené. Necelým osmi stovkám vozů bude vyměněn motor a je po problému. Jenže nové informace ukazují, že se pro automobilku Porsche rýsuje poměrně velký problém, a to kvůli různým způsobům řešení na různých trzích.

Porsche přišlo na příčinu požáru, ve všech 991 GT3 vymění motory

Porsche přišlo na příčinu požáru, ve všech 991 GT3 vymění motory

Porsche totiž zákazníkům nabídlo kompenzaci za dobu, kdy musí nechat svůj vůz odstavený. Na tom by nebylo nic nepochopitelného, naopak. Jenže automobilka nabídla na různých trzích různé částky. Poté už stačilo, aby se zákazníci, kterých se toto týká, dali dohromady, vznikla takzvaná GT3 Worldwide Action Group a problém je na světě.

Kauza hořících GT3 má pokračování, Porsche vyhlásilo svolávací akci

Kauza hořících GT3 má pokračování, Porsche vyhlásilo svolávací akci

Zákazníci totiž mezi sebou zjistili, že zatímco v Americe automobilka nabízí 2000 dolarů za každý měsíc (zhruba 40 000 Kč), ve Spojených arabských emirátech to je dvojnásobek. Na domácí půdě pak Porsche nabízí 175 euro za každý den (tedy 4 800 Kč), ovšem ve Velké Británii nenabízí nikdo nic. Na to upozornil například britský Telegraph.

Vznikl proto oficiální dopis, ve kterém GT3 Worldwide Action Group požaduje jednotná pravidla, přičemž stupně odškodnění jsou rozděleny do tří skupin na ty, kteří vůz už koupili a byl jim dodán, druhou skupinou jsou zákazníci, kteří mají svůj exemplář vyroben, ale nebyl dodán, třetí skupinou jsou zájemci, kteří automobil objednali, ale dodávka byla odsunuta.

Porsche opravdu zastavilo dodávky modelu 911 GT3, je poněkud vznětlivý

Porsche opravdu zastavilo dodávky modelu 911 GT3, je poněkud vznětlivý

První by měli dostat za každý den 175 euro, prostřední skupina 100 euro a třetí pak padesát euro. V prvních dvou skupinách se navíc požaduje prodloužení záruky o dva roky, třetí skupina by měla podle požadavků dostat navíc jeden rok. Tedy takový je návrh od samotných majitelů a zákazníků.

V dopise se také připomíná, že ona GT3 Worldwide Action Group prezentuje více než stovku zákazníků z celého světa. Velmi často jsou to vysoce postavení businessmani a stálí zákazníci automobilky Porsche.

Celá aféra kolem 911 GT3 tedy zdaleka ještě není u konce. Paradoxem celé této situace jsou výsledky ankety WCOTY, kde právě toto Porsche získalo titul nejlepšího sportovního vozu pro rok 2014.

Zdroj: Telegraph, Porkers

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků