Větší turba, lepší chlazení, přeprogramování ECU a nějaké to zdobení… však už to znáte.
Německý úpravce Manhart dokazuje, že ostrá přeplňovaná zadokolka GT2 RS předchozí generace Porsche 911 (991.2) ještě nemusí nutně patřit do starého železa. K modelu z roku 2017 se po dřívějších projektech TR 900 a TR 700 II vrací s novým balíčkem úprav TR 950, který bestiální náturu vozu posunuje na (zřejmě už) finální úroveň.
Komukoliv se zdravým pudem sebezáchovy se musel zdát při uvedení GT2 RS výkon 700 koní (515 kW) a točivý moment 750 Nm naprosto dostatečný. Výjimkou je tedy opět Manhart, který tyto hodnoty považuje za nedostatečné a 3,8litrový twin-turbo plochý šestiválec nyní posunuje na maximálních 966 koní (710 kW) a celkem 1090 Nm.
Mezi úpravami na ústrojí najdete přirozeně větší turbodmychadla, vylepšené chlazení a sání motoru včetně mezichladiče od Manthey, přeprogramovanou řídicí jednotku, odolnější spojkovou sadu a rovněž upravený software sedmistupňové převodovky PDK. TR 950 je možné vybavit novým výfukovým systémem se sportovními katalyzátory, tato položka ovšem nemá homologaci německého TÜV, takže je nabízena pouze u modelů na export.
Do úpravy GT2 RS přidává Manhart vyladěný podvozek od KW a vlastní design kovaných kol (21 palců vpředu, 22 palců vzadu). Karbon-keramickou brzdovou soustavu ponechává ve schopné tovární specifikaci. Karoserie modelu je doplněna o karbonové díly, jen minimálně upravující již ostrý sériový vzhled, přičemž v obdobném stylu hrstkou doplňků a logy firmy je zdoben také interiér.
Na kolik peněz balíček úprav TR 950 vyjde, to Manhart nezmiňuje. Cenovou nabídku za kompletní přestavby modelů si tradičně nechává na vyžádání.