Pro fajnšmekry: BMW M5 dostane i šestistupňový manuál

Podle magazínu Car and Driver dostane BMW M5, které je nyní dostupné pouze se sedmistupňovou sekvenční převodovkou SMG, během roku 2007 také klasický šestistupňový manuál s běžnou spojkou. BMW tak reaguje na množící se přání zejména amerických zákazníků, kteří koupi M5 podmiňují právě instalací této převodovky. Podle magazínu se ale M5 s manuálem bude prodávat pouze v USA, protože BMW tvrdí, že ve zbytku světa je sekvenční řazení díky vlivu seriálu F1 považováno za daleko sportovnější volbu. Zda je to pravda, či zda je to pouze zbožné přání BMW, těžko říct.

Preferujete ve sportovním autě sekvenční řazení nebo manuál?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků