Pro fajnšmekry: BMW M5 dostane i šestistupňový manuál

Podle magazínu Car and Driver dostane BMW M5, které je nyní dostupné pouze se sedmistupňovou sekvenční převodovkou SMG, během roku 2007 také klasický šestistupňový manuál s běžnou spojkou. BMW tak reaguje na množící se přání zejména amerických zákazníků, kteří koupi M5 podmiňují právě instalací této převodovky. Podle magazínu se ale M5 s manuálem bude prodávat pouze v USA, protože BMW tvrdí, že ve zbytku světa je sekvenční řazení díky vlivu seriálu F1 považováno za daleko sportovnější volbu. Zda je to pravda, či zda je to pouze zbožné přání BMW, těžko říct.

Preferujete ve sportovním autě sekvenční řazení nebo manuál?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků