Pro BMW je tříválec příliš, zvažuje dvouválec

44 komentářů

philcol
25. října • 13:03

Být to Wankel, tak by to zase tak nevadilo.B-]

Fantomas
24. října • 15:38

To je 200 koní na litr. To bude sen všech, co mají rádi auta, která dobře a DLOUHO slouží :-))

Xeon
24. října • 11:59

Pol litrový radový motor... Plochý motor ako z 2CV (alebo T 12) mohol byť zaujímavejší. Páni, ale taký trojlitrový motor je k nezaplateniu. Keď vtúpim do putiky a "křiknu" -Drei Liter!- tak to znie efektnejšie ako "päťsto kubíkov" :-))

23. října • 19:20

...na to hrkání po městě mi to stačit bude....

Mikis
24. října • 1:52

:Na ehrkání po městě Ti stačí MHD na to nepotřebuješ Báwo i když bůh ví jak zkurvěný s 0.5l já mám starší BMW jak tu bylo řečeno mám ///M3 1994 a můžu s obrovskou radostí říct že je to jedno z posledních BMW co mají nějakou ostrou chuť ( jasně e46 v eMku je tak pecka ale poslední záchvěv potom nic extra) a jak tu někdo napsal že BMW je hlučné a nekultivované proti VW tak asi v BMW nikdy neseděl... BMW vůbec nepotřebuje soupeřit s hjlučností nebo kultivovaností a proč taky??!! když něco chci koupit musím vědět co to umí a +/- nebo ne??? BMW má jedny z nejlepších motorů na světě jak výkonově atd tak taky na výdrž =) tak že kdo v chce auto tiché jako luční větřík si to asi logicky nekoupí.. a jestli chcete výkon v X stovkávh koní tka logicky je chcete slyšet nebo se pletu?? nesnáším diessel na naftu má totiž jezdit vlak a kamion nic víc =( bohužel

Radek
23. října • 13:22

Nevim co na tom všem tak vadí, píše se tu snad někde že BMW přestane vyrábět normální 6-ti a více válce? Vždyť nikoho nenutějí si koupit dvouválec, bude to jen alternativa s malou spotřebou. A jak znám BMW tak udělá i z toho dvou resp. tríválce perfektní motor.
A srovnání koncernovýho TDI s dieslama od BMW si ani nezaslouží.

Fantomas
24. října • 15:43

Jen malá přátelská rada. 6-ti je hrozný patvar, žádné hloupé -ti se nepíše! Nebo jak byste potom napsal třeba dvou, tří a čtyř? ;-)

Beaumont
23. října • 19:24

BMW asi nepřestane dělat i motory R6. Problém je v tom, že za cenu za kterou dřív býval V8 bude R6 turbo, za dřívější cenu R6 bude R4 turbo a za cenu R4 bude dvouválec. Však už dnešní 320i je čtyřválec, zatímco dřív to R6...
Prostě když budeš chtít BMW s normálním motorem, bude to stát mnohem víc peněz :-/

ABC
24. října • 0:14

No BMW prostě není pro socky ;-)

Vesy
24. října • 3:53

Všichni máte v nečem pravdu, je pravda že porovnávat motory bmw ve verzi od 1.5 až do 2litr s turbem, ať s benzínem nebo naftou s motory VW někde kolem 3.0litru a výs se jaksi nedá,, ovšem porovnat V6 2.5litr od Bmw s 3.0litrem od VW taky 6 válec se mi jeví už jako zajimavější... Souhlasím s tím že Oktávky v 1.9Tdi, sou chcípliny, když je na dálnici předjedu se svou 1.4i Peugotem 206(55kw/71Kw po úpravě) tak něco není v pořádku.
Ohledně 0.5 - 1litrových motrů chce asi BMW udělat dostupný vůz pro toho kdo chce uštřit na takových žroutech jako jsou 2.5litr či výše, ne každý má peníze na benál či naftu, krom podnikatelů a politiků :-D, ale i tka je to blbost k BMW vždy seděly silné a výkonné motory, které se blýskaly spolehlivostí atd...

Kari
25. října • 9:38

1,4 i po úpravě na 71 KW a je z něj highway king :-))
Nebude to tím, že když je předjíždíš s vytočenou 1,4i po úpravě 71Kw s nohou na podlaze, na tachometru 150 s smrtí ve vočích, že oni asi závodit nechtějí a tukají si na čelo, co to je za kamikaze?
Když už se jednou za čas stane, že nejedu předpisově 130, ale popustím to třeba na 150 a najednou to kolem mě drtí nějaký závodník ve felicii, fabii HTP nebo třebou tou tvojí 206, tak se musím vždycky sámt. Úplně si představuju, jak má důlek v podlaze jak drží plyn. A pak ho bud přibrzdí větší kopec, nebo dojede nějaký auto a než to zase rozpohybuje, tak už jsem zase před ním. Nažene tak minutu, sežere mu to 10 na sto, ale hlavně že se může plácat po zádech kolik auto to předjel. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vesy
25. října • 11:14

Jo ještě k té 206, nebyl to náhodou 2litr? pač ten má kolem 185 koní :-D, a na zadních dveřích o tom není ani zmínka, že je to 2.0

Vesy
25. října • 11:11

Možná, ale kdybys měl váhu vozu jak mám 830kg i se mnou a plnou nádrží, tak by ses divil jak to táhne...
krom toho nevím proč bych měl jezdit 150 s plynem vpodlaze?(150 dělám krásně při 4ce, v otáčkách kolem 4 000ot./min), a plyn má do podlahy ještě hodně moc daleko. Nemůžu říct, že bych jezdil předpisově, ale nejezdím riskantně a rychlejc než je 90 mimo obec, a jen tam kde je přehledný úsek... 150, snad jen na dálnici...
A tím předjížděním sem myslel, to, že když někdo jede 80tkou, kde je povolená 90tka proč nepředjet...

kari
25. října • 20:58

Máš benzínovou udejchanou 1,4 s 71 KW dosaženýma podivným způsobem a děláš tu z toho závoďák.

Vesy
25. října • 22:33

Udejchanou zrovna ne, když dělám z 0 na 100 za 8,451s.
A závoďák to není, krom interiéru, který je hodně vykuchaný, kvůli snížení hmotnosti.

kari
26. října • 12:13

Já ti věřím, že máš svoje auto rád a že si ho pipláš podle své představy. Nic to ale nemění na tom, že je to 1,4i po tuningu na 71 Kw (96 HP). Takovýhle lidi s takovým přístupem jsou na silnici nejlepší. myslí si, že porsche je jejich bratr a jezdi jak kdyby to porsche měli. Pak zjistí, že v kopci předjedou přecijenom o kus dál než to prsche a hází ryby před auta jak smyslem zbavení. Já nemám žádný super auto. Prostě normální auto, se kterým jezdím do práce. Najezdím tak 50-60000 za rok. jezdím dost po dálnici. Při 130 km/h mi motor točí 2500ot. Nic mi pak nechybí. Nemusím si dokazovat že to auto, co je předemnou předjedu a ukážu mu, jak moc velkej jsem frajer.

Vesy
26. října • 13:40

Už jsem psal v mém příspěvku nad tímto, že nejsem zrovna vzorná řidič, ale rychlejsc jezdím jen tam, kde se to dá a kde je přehledný úsek, jestli si myslíš, že v obci jezdím víc než 65 tak si na omylu, na dálnici co jsem zkoušel tak nejvíc bylo 190km/h a to jen krátce, normálně okolo 120 - 140Km/h víc se nohodí, k čemu...

bawos
23. října • 17:09

Jasne a uplne nejlepsi by bylo vztyčit ztěžen a placht!! Upřímně nepochopim lidi co si to koupi.

Skyline
23. října • 17:18

Koupi si to stejna sorta lidi, jaka dnes kupuje ctyrvalcove ropaky. Nechteji poradne auto, chteji status. Proc asi kazde druhe coudici BMW trojkove rady nema oznaceni? Funguje to tak v hodinkach, v hadrech, ve vsem - dnesni doba je o image. I kdyby ten dvouval mel zvuk jak trabant, kupcu bude dost. Na netu pak budou rikat, ze je to ten nejlepsi dvouval na trhu, ze by se vsichni meli ucit a ze vetsi motor je zbytecny, kdyz se prece nikde nesmi pres 130. Takovy ten klasicky krecovity protimluv sociala.

umbro
23. října • 12:12

A co takhle ctyrvalec petipist s protitahem...?

Jouza
23. října • 11:55

takovejhle jednohup ma tusim Yamaha v TDM ... dysi sem to chtel kupovat.... Ale mam jinej 0,5litrovej dvouval a od 4 do 10tis otacek si nestezuju na nic ;)

Tifossi
23. října • 10:23

Mam bawo prave pro to ze nedelaji blbiny jako 1.2l s turbem, jeste budou mit predni pohon a muzu si rovnou koupit TATU. Sakra kam tohle speje...

Jooh
23. října • 10:54

Speje k jednomu cili - srackam s litrovymi turby, automaty a nejlepe i pohonem vsech kol. Nevim, co mas za BMW, ale pokud sis ho koupil v poslednich letech, citis tyhle tendence i tam. 1,5 R3 a 0,5 R2 jsou jen logickym vyustenim. Predni pohon prijde samozrejme taky...Uz dnes je BMW jen stinem toho co bylo pred lety. Ale aspon neco zbyva. Za par let uz zbude jen ta nalepka...

eLzyx
23. října • 11:15

aby to pak nedopadlo tak, že budeme chodit kupovat auta do allcarshopu, kde budou 3-4 typy "prefabrikátů" s plnou, ale neaktivovanou výbavou a elektronicky nastavitelnou barvou. Takže přijdete, zaplatíte za nastavení barvy, za aktivaci výbavy a příplatek za značku. Chceš Renaulta? +50t Kč. Chceš BMW? +150t Kč. Stačí ti Dacia? Bez příplatku.

Pan X
23. října • 11:40

:-( bohužel to k tomu fakt spěje.

Sidius
23. října • 10:04

Kdyby radši BMW udělalo pořádný diesel jako má VW, př. TDI PD....což je kultivovaný motor, málo žere a má velmi slušný výkon....než nějaké hybridy nebo dvouválce, nebo ty jejich rozežraný, do výkonu hnaný nespolehlivý nafty

doombukurest
23. října • 11:08

no mam 2.0tdi cr 170ps jazdil som aj aj bmw 2.0d 184ps v bmw velky rozdiel to nieje ale zas som 3.0od audi sa na bmw nechyta ani nahodou od marca 258ps :)

chefino
26. října • 10:50

Duchaplný príspevok, s hlavou a pätou.

alex
23. října • 10:46

Nenech se vysmat, VW ma ty nejhlucnejsi diesely co jsou. Vibrace by taky mohl ostatnim vyrobcum rozdavat. A co se VW jako takoveho celkove tyka, tak nebyt konkurence, tak dodnes vyrabi Brouka. Mozna uz ale dokonce s hranatymi blatniky. Je to automobilka ktera dovede oslovit jenom trotly bez fantazie.

Toper
23. října • 12:11

No, pokud vezmu nafotvé šesti a víceválce, tak nejkultivovanější projev mají právě motory od VW. BMW je poměrně hlučné jak z venku, tak zevnitř. ;-)

Antiautomat
23. října • 19:00

skus si trebars taky 520d. Par dni som na tom jazdil a s prehladom mozem povedat ze je to jediny diesel ktory by som chcel v garazi. Zivy, tichy, kultivovany, usporny.
Na posledne tri spominane vlastnosti sa ani V6 od VW nechyta. A co sa tyka 6 valcov, to uz je uplne ina liga = tvrdit ze V6 od VW je kultivovanejsi ako R6 od BMW je...no, povedzme to jemne, zvlastny subjektivny nazor ;-)

Toper
23. října • 19:24

Vzhledem k tomu, že tyto dvě V6 od VW i BMW máme v rodině (nové), tak ti s klidným svědomím mohu říci, že nevíš co znamená kultivovanost a tichý chod. Kdybys opravdu moc chtěl, můžu udělat zvukovou nahrávku, ale myslím že dost důkazů najdeš i na internetu sám. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
24. října • 16:25

Vdaka, nemusis :-) ale aj tak sa asi nezhodneme, naftakov V6 v touaregoch/q7-kach som v BA videl za jednu smenu viac ako za cely rok a to ze sa prave rozbieha V6 TDI na jednom konci parkoviska, poznam na druhom konci naprosto bezpecne. Vnutri je to to iste, ten v BMW mi pripadal o hodne lepsi. No a ta kultivovanost s tym tichym chodom akosi podla mna suvisi, staci sa kuknut trebars na 1.4 TDIPD...trasie sa to ako srnci ratlik, duni to, trapi sa to. To ked mercedes na svoj stary kompresorovy motor dava na zadny dekel nalepku KOMRESSOR, tak VW by mali na niektore svoje motorizacie davat nalepku VIBRATOR, mozno by sa to lepsie predavalo, aj ked v tejto oblasti s odchodom od PD nastal milovy pokrok. Samozrejme nie je to pripad V6 a hoci mam rad auta kde vieme ze mame motor (hrobove ticho takej 607-ky ma doviedlo k presvedceniu ze take auto nechcem), ten v BMW bezal tichsie, bez vibracii, okrem toho lepsie isiel do otacok, menej zral atd. Jedine pod plnym kotlom bol drsnejsi (alebo nazvime to krajsi zvuk), ale s tymi parametrami, ktorte on mal, to bolo potrebne hnat nadoraz len jedenkrat...Rozdiel urcite nie tragicky, ale bol ;-) Zo strany BMW to bola tusim 180KW verzia, je mozne ze twinturbo by reagovalo inac, ten som este nemal moznost skusit.

Toper
24. října • 18:01

Protože jsem s těmi auty taky něco najezdil, za sebe říkám, že uvnitř vozu je V6 slyšet o poznání méně a z venku jakbysmet. BMW se příliš snaží být sportovní a šetří na odhlučnění - což je u dieselu chyba. S motorem je to tak, jak psal vanos, tedy že sice mají nejvyšší výkon, ale postrádají kultivovanost. Ale o tom se na internetu napsalo dost, že BMW na kulturu V6 TDI nestačí.
HDI znám taky, motor je tichý, klidný, ale taky jízdě mdlý až tupý a zdá se, že jeho výkon je pouze na papíře, ale ne pod kapotou. Je to vždy něco za něco.
Ale jinak ti nic neberu, pokud se ti zdá BMW klidnější, je to čistě tvůj názor. ;-)

rarach
23. října • 10:16

no nebudu se s tebou hadat, ale BMW ma nejlepsi naftovy motory ze vsech automobilek. spis by se meli ucit ostatni od bmw. od VW mas motory ve skodovkach a jako sorry, ale porovnavat jejich trapny chciplotiny 1,9tdi 77kW nebo 2,0tdi 103kW a pripadne 2,5tdi 120kW (coz je asi jedinej slusnej motor, kterej maj, protoze je to V6), tak srovnat to s 3,0d V6 se 160kW a automatem. proste to je nekde jinde. az se projedes v 330dA nebo 330xdA nebo petce, tak to poznas. sice to zere o 3 litry vic, ale to svezeni je luxus za kterej si priplatim i kdybych nemel pak ani na chleba :-D :-P

Alex..
24. října • 12:38

jo? Lepší jak Subaru? :-D

vanos
23. října • 11:43

Nejsem si jist, kdo by se měl co od koho učit, když kamna od BMW jsou asi tak podobně odolný jako dehtové zázraky od Fordu, tj. choulostivější motor na trhu stěží najdeš. Jinak mezi "prémiovými" šestiválci nabízí sice BMW nejvyšší výkon, ale to vše dosahuje za cenu nepříliš valné kultivovanosti.

kari
25. října • 9:24

Nehledě na to, že výkony dosahuje biturbem. Takže například mají 3,0 TDi biturbo, ale na 4,2 TDi v Audi to nemá. BMW končí v dieselech na 3,0 V6. Audi na 6,0 dvanáctiválec.

manga
25. října • 13:02

V12 TDI je 5,0l... a TDI se motory v BMW určitě nenazývají :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
phedro
25. října • 13:50

V10 TDI bol 5.0.. V12 je 6.0 L

phedro
25. října • 11:59

Audi V8 4.2 je tiez biturbo, a bmw ma R6 nie V6

x5
23. října • 10:53

A proč srovnáváš 1,9 2, 2,5 s 3,0 od BMW? Tak srovnej 3,0 BMW a 3,0 WVgrupe.

jogurt
23. října • 11:10

v klidu, první pán chtěl být vtipný a nepovedlo se mu to a druhý pán to nepochopil

23. října • 9:50

vypadá to, že se novodobý trabant blíží

Doporučujeme

Články odjinud