Přivítejte elektrické BMW řady 5. Má 13x větší točivý moment než M5

V BMW si tento vůz pojmenovali Lucy. Možná to má co dělat s filmem Lucy, ve kterém Scarlett Johansson dosáhla 100 % kapacity svého mozku.

V poslední době se po světě proháněla testovací mula pětkové řady BMW. Spottery však zděsilo, že nemá žádné výfukové koncovky. Vysvětlení nyní přichází od samotné automobilky. Sloužilo jako testovací vůz páté generace elektrického pohonu BMW.

BMW iX3 oficiálně. Elektrické SUV zpředu opravdu vypadá jako Kia

BMW iX3 oficiálně. Elektrické SUV zpředu opravdu vypadá jako Kia

Svůj život začal sedan jako model M550i xDrive. Místo spalovacího pohonu však byl přepracován na čistý elektromobil. Vůz je pouze experimentální a do výroby se nepodívá. Prvním vozem BMW, vybaveným tímto pohonem, bude městský crossover iX3, který se objeví již příští rok. 

Testovací prototyp je pod kapotou celkem karikatura. Zatímco produkční crossover bude mít jeden elektromotor, pětka na obrázcích má rovnou tři. Konkrétně jeden je umístěný na přední nápravě a zbylé dva na té zadní. Výsledkem je samozřejmě ohromující výkon.

BMW ukázalo koncept Vision M Next. Jde o vizi nového supersportu z Mnichova?

BMW ukázalo koncept Vision M Next. Jde o vizi nového supersportu z Mnichova?

Kombinovaný výkon všech motorů dělá dohromady 720 koní a a točivý moment má pěkně kulaťoučkých 10.000 N.m. Těžko uvěřitelná hodnota, že? BMW tvrdí, že i když vůz váží 2404 kilogramů, pořád dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za tři vteřiny. BMW to myslí s elektromobily opravdu vážně a zdá se, že by rozhodně nemusely být nudné!

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků