Přivítejte Mulgari ICON03. Britská Alpina na to jde trochu jinak

Volant má na pravé straně, vůbec ale nevadí. Tohle BMW by rozhodně stálo za hřích.

Mulgari je prestižní britská tuningová firma, která si dává za úkol vymáčknout z aut co nejvíce. Při vývoji používá nejmodernější technologie, jako třeba 3D tisk, a spolupracuje s předními výrobci performance dílů.

BMW M8 oficiálně: Pokud chcete maximální zážitek, berte rovnou Competition

BMW M8 oficiálně: Pokud chcete maximální zážitek, berte rovnou Competition

Firma má ve svém portfoliu tři předpřipravené úpravy. Každá z nich nese název ICON a číselné označení. ICON01 je upravený McLaren 12C, ICON02 je Mini Cooper a nyní nastal čas pro ICON03. Stalo se jím BMW F22. Cílem bylo navodit atmosféru starých dobrých bimmerů.

Výsledek je tedy BMW se spoustou odkazů na předchozí slavné modely a více definovanou podstatou řidičovy nirvány. Karbonová střecha například odkazuje na BMW E46 M3 CSL, rozšířené zadní křídlo na klasické BMW E30 a na spodní části předního nárazníku najdete odkaz na legendární 3.0 CSL.

Nová Alpina B7: Tryskáč na kolech má 608 koní a umí až 330 km/h

Nová Alpina B7: Tryskáč na kolech má 608 koní a umí až 330 km/h

Na motoru B58 proběhly jen lehké úpravy. Přesný výkon nebyl změřený, ale podle úpravce je se pohybuje do 500 koní, což prý naprosto stačí na to, aby si člověk auto dosyta užil. Aby se ještě více podtrhnul zvuk přeplňovaného třílitru, sáhlo se po výfuku Akrapovič.

Vůz je navržen tak, aby fungoval co nejlépe a řidič využil 100 % jeho potenciálu. Z toho důvodu má i upravený podvozek od KW Automotive, širší pneumatiky, sedadla Recaro a mnoho dalšího. Vzhledem k ostrovnímu umístění úpravce jsou vozy s pravostranným řízením. Třeba by se ale s výrobci dalo domluvit. Zkusíte to?

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků