Přivítejte Mulgari ICON03. Britská Alpina na to jde trochu jinak

Volant má na pravé straně, vůbec ale nevadí. Tohle BMW by rozhodně stálo za hřích.

Mulgari je prestižní britská tuningová firma, která si dává za úkol vymáčknout z aut co nejvíce. Při vývoji používá nejmodernější technologie, jako třeba 3D tisk, a spolupracuje s předními výrobci performance dílů.

BMW M8 oficiálně: Pokud chcete maximální zážitek, berte rovnou Competition

BMW M8 oficiálně: Pokud chcete maximální zážitek, berte rovnou Competition

Firma má ve svém portfoliu tři předpřipravené úpravy. Každá z nich nese název ICON a číselné označení. ICON01 je upravený McLaren 12C, ICON02 je Mini Cooper a nyní nastal čas pro ICON03. Stalo se jím BMW F22. Cílem bylo navodit atmosféru starých dobrých bimmerů.

Výsledek je tedy BMW se spoustou odkazů na předchozí slavné modely a více definovanou podstatou řidičovy nirvány. Karbonová střecha například odkazuje na BMW E46 M3 CSL, rozšířené zadní křídlo na klasické BMW E30 a na spodní části předního nárazníku najdete odkaz na legendární 3.0 CSL.

Nová Alpina B7: Tryskáč na kolech má 608 koní a umí až 330 km/h

Nová Alpina B7: Tryskáč na kolech má 608 koní a umí až 330 km/h

Na motoru B58 proběhly jen lehké úpravy. Přesný výkon nebyl změřený, ale podle úpravce je se pohybuje do 500 koní, což prý naprosto stačí na to, aby si člověk auto dosyta užil. Aby se ještě více podtrhnul zvuk přeplňovaného třílitru, sáhlo se po výfuku Akrapovič.

Vůz je navržen tak, aby fungoval co nejlépe a řidič využil 100 % jeho potenciálu. Z toho důvodu má i upravený podvozek od KW Automotive, širší pneumatiky, sedadla Recaro a mnoho dalšího. Vzhledem k ostrovnímu umístění úpravce jsou vozy s pravostranným řízením. Třeba by se ale s výrobci dalo domluvit. Zkusíte to?

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 73 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků