Přivítejte Mulgari ICON03. Britská Alpina na to jde trochu jinak

Volant má na pravé straně, vůbec ale nevadí. Tohle BMW by rozhodně stálo za hřích.

Mulgari je prestižní britská tuningová firma, která si dává za úkol vymáčknout z aut co nejvíce. Při vývoji používá nejmodernější technologie, jako třeba 3D tisk, a spolupracuje s předními výrobci performance dílů.

BMW M8 oficiálně: Pokud chcete maximální zážitek, berte rovnou Competition

BMW M8 oficiálně: Pokud chcete maximální zážitek, berte rovnou Competition

Firma má ve svém portfoliu tři předpřipravené úpravy. Každá z nich nese název ICON a číselné označení. ICON01 je upravený McLaren 12C, ICON02 je Mini Cooper a nyní nastal čas pro ICON03. Stalo se jím BMW F22. Cílem bylo navodit atmosféru starých dobrých bimmerů.

Výsledek je tedy BMW se spoustou odkazů na předchozí slavné modely a více definovanou podstatou řidičovy nirvány. Karbonová střecha například odkazuje na BMW E46 M3 CSL, rozšířené zadní křídlo na klasické BMW E30 a na spodní části předního nárazníku najdete odkaz na legendární 3.0 CSL.

Nová Alpina B7: Tryskáč na kolech má 608 koní a umí až 330 km/h

Nová Alpina B7: Tryskáč na kolech má 608 koní a umí až 330 km/h

Na motoru B58 proběhly jen lehké úpravy. Přesný výkon nebyl změřený, ale podle úpravce je se pohybuje do 500 koní, což prý naprosto stačí na to, aby si člověk auto dosyta užil. Aby se ještě více podtrhnul zvuk přeplňovaného třílitru, sáhlo se po výfuku Akrapovič.

Vůz je navržen tak, aby fungoval co nejlépe a řidič využil 100 % jeho potenciálu. Z toho důvodu má i upravený podvozek od KW Automotive, širší pneumatiky, sedadla Recaro a mnoho dalšího. Vzhledem k ostrovnímu umístění úpravce jsou vozy s pravostranným řízením. Třeba by se ale s výrobci dalo domluvit. Zkusíte to?

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

dnes | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků