Přivítejte Destination Frontier. Nissan, který má ledničku, stan a nestojí moc peněz

Je to Navara, ve které můžete spát, uvařit si něco dobrého a překonat ten největší terén. Tohle máme rádi a navíc to stojí pakatel.

Nissan Frontier pro vás bude možná známé jméno, ale u nás ho nenajdete. Prodává se tady totiž jako Navara. Pickup střední třídy je už od roku 1997 takovou stálicí na poli robustních pickupů a nabízí zajímavou alternativu k Toyotě Hilux. Nissan ale nyní plánuje zvednout své prodeje a představil ultimátní mašinu pro dobrodruhy.

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Jmenuje se Nissan Destination Frontier a vznikl zatím pouze jeden kus. Unikátní stavba vznikla na základech klasického Frontieru/Navary. Začátkem bylo zvednutí vozu o 7,5 centimetru a nazutí terénních pneumatik. S tím se samozřejmě spojuje i dodatečné krytování podvozku.

TEST Renault Alaskan 2.3 dCi AT: To dobré netřeba měnit!

TEST Renault Alaskan 2.3 dCi AT: To dobré netřeba měnit!

Pokračovalo se novým předním nárazníkem a navijákem Warn. Část střechy je výsuvná do strany, aby se na ni mohl přidělat stran, do kterého se dostanete po žebříku. Na palubě potom najdete i ledničku a dokonce i mrazák. Nebude tak problém dát si čerstvé jahody s šampaňským i v té největší divočině.

Podle Tiaga Castra, ředitele Nissanu pro lehká užitková vozidla, má Destination Frontier za úkol dvě věci. Tou první je ukázat, čeho všeho je jejich vůz schopný a kolik toho vydrží. Tou druhou je dokázat lidem, že druh tohoto dobrodružného sportu se dá dělat i bez větších vstupních nákladů.

Carlos Ghosn byl znovu zatčen. Tentokrát jde o znehodnocení peněz Nissanu

Carlos Ghosn byl znovu zatčen. Tentokrát jde o znehodnocení peněz Nissanu

Lidé, kteří se totiž s takto univerzálními auty vydávají do divočiny, často platí miliony korun za upravené speciály. Tato Navara ale vyjde na 44.000 dolarů, včetně úprav. Za v přepočtu necelý milion korun tak můžete vyrazit. Tento konkrétní kus není na prodej. Nissan ale již uvedl do prodeje jednotlivé komponenty, ze kterých si takový vůz můžete postavit.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků