Závodní sezóna 2021 se pomalu ale jistě blíží. Se svou zbraní se tak nyní vytasilo i Porsche a svůj nový model GT3 Cup, založený na  aktuální generaci 911 , nabídne těm nejlepším závodním týmům.  Zdroj: Porsche

Závodní sezóna 2021 se pomalu ale jistě blíží. Se svou zbraní se tak nyní vytasilo i Porsche a svůj nový model GT3 Cup, založený na aktuální generaci 911, nabídne těm nejlepším závodním týmům.  | Zdroj: Porsche

Především pak ale do série Porsche Mobil 1 Supercup a pro národní Porsche cupy v Německu, Francii, Asii, Beneluxu a vůbec poprvé i v Severní Americe. Zdroj: Porsche

Především pak ale do série Porsche Mobil 1 Supercup a pro národní Porsche cupy v Německu, Francii, Asii, Beneluxu a vůbec poprvé i v Severní Americe. | Zdroj: Porsche

Auto na fotografiích je prvním oficiálním závodním vozem založeným na  nové generaci 911 . Konkrétně jde o základy modelu  911 Turbo , na které se nabalila širší karoserie s funkční aerodynamikou a hromadou přítlaku, za který vděčí především zadnímu křídlu s jedenácti různými polohami. Zdroj: Porsche

Auto na fotografiích je prvním oficiálním závodním vozem založeným na nové generaci 911. Konkrétně jde o základy modelu 911 Turbo, na které se nabalila širší karoserie s funkční aerodynamikou a hromadou přítlaku, za který vděčí především zadnímu křídlu s jedenácti různými polohami. | Zdroj: Porsche

O výkon se tady stále stará čtyřlitrový šestiválec, ovšem nyní vyladěný až na 375 kW (510 koní). Podle Porsche umí navíc zkonzumovat i syntetická paliva, čímž si může zlepšit emise.  Zdroj: Porsche

O výkon se tady stále stará čtyřlitrový šestiválec, ovšem nyní vyladěný až na 375 kW (510 koní). Podle Porsche umí navíc zkonzumovat i syntetická paliva, čímž si může zlepšit emise.  | Zdroj: Porsche

Podle automobilky se mají u novinky oproti předchozímu modelu zlepšit časy na kolo o jedno procento. Zdroj: Porsche

Podle automobilky se mají u novinky oproti předchozímu modelu zlepšit časy na kolo o jedno procento. | Zdroj: Porsche

Ačkoli je novinka silnější, je zároveň i o 35 kg těžší. To především díky dodatečným vzpěrám pro zpevnění celého vozu, nový bezpečnostní rám a víko na střeše. Zdroj: Porsche

Ačkoli je novinka silnější, je zároveň i o 35 kg těžší. To především díky dodatečným vzpěrám pro zpevnění celého vozu, nový bezpečnostní rám a víko na střeše. | Zdroj: Porsche

Jinak se ale hmotnost šetřila všude, kde se dalo. Dveře, kapota motoru a zadní křídlo jsou z plastu vyztuženým karbonovými vlákny. Okna zase z lehkého polykarbonátu. Zdroj: Porsche

Jinak se ale hmotnost šetřila všude, kde se dalo. Dveře, kapota motoru a zadní křídlo jsou z plastu vyztuženým karbonovými vlákny. Okna zase z lehkého polykarbonátu. | Zdroj: Porsche

Kompletní servisní prohlídka se doporučuje opět po 100 hodinách jízdy na dráze. Zdroj: Porsche

Kompletní servisní prohlídka se doporučuje opět po 100 hodinách jízdy na dráze. | Zdroj: Porsche

Například ale převodovka se má kontrolovat již po šedesáti hodinách.  Zdroj: Porsche

Například ale převodovka se má kontrolovat již po šedesáti hodinách.  | Zdroj: Porsche

První kousky dorazí k zákazníkům v únoru příštího roku. Jeden vyjde v přepočtu na  5.919.750 Kč.  Zdroj: Porsche

První kousky dorazí k zákazníkům v únoru příštího roku. Jeden vyjde v přepočtu na 5.919.750 Kč. | Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

Především pak ale do série Porsche Mobil 1 Supercup a pro národní Porsche cupy v Německu, Francii, Asii, Beneluxu a vůbec poprvé i v Severní Americe. Zdroj: Porsche
Auto na fotografiích je prvním oficiálním závodním vozem založeným na  nové generaci 911 . Konkrétně jde o základy modelu  911 Turbo , na které se nabalila širší karoserie s funkční aerodynamikou a hromadou přítlaku, za který vděčí především zadnímu křídlu s jedenácti různými polohami. Zdroj: Porsche
O výkon se tady stále stará čtyřlitrový šestiválec, ovšem nyní vyladěný až na 375 kW (510 koní). Podle Porsche umí navíc zkonzumovat i syntetická paliva, čímž si může zlepšit emise.  Zdroj: Porsche
Podle automobilky se mají u novinky oproti předchozímu modelu zlepšit časy na kolo o jedno procento. Zdroj: Porsche
34
Fotogalerie

Přivítejte 911 GT3 Cup, nejlepší Porsche svého druhu. Není jen tak pro někoho

Cupová verze nového Porsche 911 byla oficiálně představena. Je rychlejší a ještě širší.

Závodní sezóna 2021 se pomalu ale jistě blíží. Se zbraní se tak nyní vytasilo i Porsche a svůj nový model GT3 Cup, založený na aktuální generaci 911, nabídne těm nejlepším závodním týmům. Především pak ale do série Porsche Mobil 1 Supercup a pro národní Porsche cupy v Německu, Francii, Asii, Beneluxu a vůbec poprvé i v Severní Americe.

Auto na fotografiích je prvním oficiálním závodním vozem založeným na nové generaci 911. Konkrétně jde o základy modelu 911 Turbo, na které se nabalila širší karoserie s funkční aerodynamikou a hromadou přítlaku, za který vděčí především zadnímu křídlu s jedenácti různými polohami. Podle značky jde o nejlepší cupové Porsche, jaké kdy postavila.

O výkon se tady stále stará čtyřlitrový šestiválec, ovšem vyladěný až na 375 kW (510 koní). Podle Porsche umí navíc zkonzumovat i syntetická paliva, čímž si může zlepšit emise. Podle automobilky se mají u novinky oproti předchozímu modelu zlepšit časy na kolo o jedno procento.

Ačkoli je novinka silnější, je zároveň i o 35 kg těžší. To především díky dodatečným vzpěrám pro zpevnění celého vozu, nový bezpečnostní rám a víko na střeše. Jinak se ale hmotnost šetřila všude, kde se dalo. Dveře, kapota motoru a zadní křídlo jsou z plastu vyztuženým karbonovými vlákny. Okna zase z lehkého polykarbonátu.

Kompletní servisní prohlídka se doporučuje opět po 100 hodinách jízdy na dráze. Například ale převodovka se má kontrolovat již po šedesáti hodinách. První kousky dorazí k zákazníkům v únoru příštího roku. Jeden vyjde v přepočtu na 5.919.750 Kč.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud