A také s unikátními koly z jediného velkého kusu hliníku. Pod kapotou z uhlíkových vláken se skrývá mnoho koní navíc.
Společnost Overfinch slaví v letošním roce kulatiny – na trhu je od roku 1975, kdy začala s luxusními přestavbami a vylepšeními motorů pro první klasický Range Rover. Vlastními silami také v roce 1979 vyvinula první automatickou převodovku pro původní Range, byla třístupňová, pro zájemce o lepší jízdní dynamiku na silnici nabídla pětistupňový manuál s kratšími kvalty.
Aby toho nebylo málo, v roce 1984 nabídla pro původní model vzduchové odpružení a „cestovní“ velkou nádrž na palivo. Dříve připravovala změny spíše mechanické, nyní v elektronické době se soustředí na estetiku – a podle tohoto trendu byl vytvořen aktuální upravený model velkého Range Roveru s názvem Velocity.
Z dálky vypadá nenápadně, ale podívejme se na něj detailněji – má například 24palcová kola Helix s extrémně složitým motivem, vyráběná vždy z jediného kusu hliníku. Kromě spirálovitého motivu jsou na nich zajímavé také samovyrovnávací středy, známé například z vozů Rolls-Royce. Vnějšek zdobí řada karbonových doplňků, za pozornost stojí zejména kapota s velkým panelem uprostřed, a také lišty v čelní mřížce a sacích otvorech ve spodní části nárazníku.
Uvnitř se budoucí majitelé mohou těšit na zakázkové čalounění. Vtomto případě v kombinaci kůže v barvě Arancia Orange a černé – a také obložení z uhlíkových vláken. Bez pozornosti nezůstal ani pohon, jehož úprava se týká verzí s osmiválcem o objemu 4,4 litru. U verze P530 s původními 390 kW a 750 Nm se dá dostat na 456 kW a 890 Nm. Ceny přestavby startují na 104.589 librách, což je v přepočtu zhruba 3.010.000 Kč.