Přívěs za Ferrari, pohovka na Porsche? I sporťáky mohou být praktické, koukejte!

Jyrka Syrka  |  13. 09. 2020 14:53

Koukám, koukám, někdo si pořídí káru za 5M a nezbude mu pár drobných aby asi zaplatil špeditéra na převoz gauče nebo prkýnek z OBI. Asi bude vyrábět svépomocí poličku aby ušetřil.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  13. 09. 2020 15:49

Nastesti te to nemusi trapit

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  13. 09. 2020 17:00

Mě to ale vůbec netrápí, jen bych tu blbost přirovnal k tomu, kdyby někdo zapřáhl Phar Lapa do vozu s hnojem. Podobná duševní ubohost je vidět Ferarri na parkovišti u Tesca.
Ke stylu je nutné mít určitou úroveň víme ?

Odpovědět  |   | 
Ignác  |  13. 09. 2020 18:17

Proč nesmíš s Ferrari do Tesca? Tady na to nikdo nemá, tak jsou takto drahé vozy opředené mýty. Realita je taková, že to je zkrátka stroj pro taky jen člověka, který se někde normálně pohybuje. Znám jednoho majitele, který si koupil Ferrari, původně jako auto pro radost. Nakonec zjistil, že se to i v běžném provozu řídí tak krásně, že to užívá jako daily car.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  13. 09. 2020 19:05

Ignáci, Já jsem nenapsal, že nesmíš, ale jinak se to těžko vysvětluje, víš . Prostě třeba v UK pokud jako majitel Ferrari budeš nakupovat v Tescu tak se společensky znemožníš.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 09. 2020 19:35

A u kterého obchodního domu se může parkovat s Ferrari, aby se člověk společensky neznemožnil? Miluji tyhle hry na společenské postavení kvůli autu.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  13. 09. 2020 19:46

Mirku, kam až by člověk vlastnící Ferrari musel zajít, aby se ti zdálo být divné ?
Kdyby si kupoval spodní prádlo v secondhandu to bys ještě skousnul ? Fakt Jo ?
Co ty osobně miluješ nebo ne je tam, kde taková pravidla platí lidem šuma-fuk, to mi věř.
Já mezi ně nepatřím, ani se mezi ně necpu a v Tescu nakupuji běžně, ale prostě některé věci se těžko vysvětlují.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  13. 09. 2020 20:24

Dobra demagogie. Realne je to proste jen zavist. Ale chapu, ze se to tezko vysvetluje.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  13. 09. 2020 20:39


Xixao, když myslíš.
PS. buranství se můžeš teoreticky zbavit/tedy ty ne, ale tví potomci/ až ve třetí generaci poté co sis vysypal slámu z bot.
Tak až si našetříš na Ferrari, nezapomeň si se slevovým letákem odskočit do Tesca.


Odpovědět  |   | 
Xixao  |  13. 09. 2020 20:50

Buranastvi a co je buranstvi urcujes ty, ze? Fakt musis mit uzasny zivot. A jak uz se ptal predrecnik. Kam jezdi majitel ferrari na nakup, aby se spolecensky neznemoznil? Fakt me to take zajima.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  13. 09. 2020 21:02

Neurčuji já, ale společenská konvence.
U nás je třeba projev buranství přijít do společnosti v holínkách od hnojem, mno a někde
je projev buranství přijet na nákup do Tesca ve Ferrari,
A končím, nehodlám se v tom nimrat.

Odpovědět  |   | 
Ignác  |  13. 09. 2020 21:36

Jasně a tím, že tam nechají nakoupit svou hospodyni, aby nebylo vidět, že nejezdí do DelMartu a jiných, to není buranství? Obecně jsou Britové úchylná společnost.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 09. 2020 20:37

Ať si jde kam chce, mi to divné nebude. Jeho auto a jeho způsob života.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  13. 09. 2020 20:40

Dobrý...necháme toho.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 09. 2020 20:44

Já si nic nezačal, jen chci vědět, kde si člověk s Ferrari může jít nakoupit potraviny, aby neumřel hlady a nepřišel o výsostní společenské postavení.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 09. 2020 20:40

A vlastně ještě jedna drobnost, na kterou jsi mi neodpověděl, kde si tedy může jít nakoupit, aby se dle tebe, společensky neznemožnil?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  13. 09. 2020 20:53

Jen pro tebe Mirku :
Nikde, má na to mít své lidi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 09. 2020 21:06

Trochu střelba mimo, nezdá se ti?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  13. 09. 2020 21:56

Utvorit si vlastni zlatou klec kvuli nazoru ostatnich... tech, kteri te jako prvniho odepisou, protoze jsi jim u anusu. Tak to je fakt sen. K dokonalosti to dotahli v japonsku s jejich cisarem.

Odpovědět  |   | 
Kakadu  |  13. 09. 2020 15:09

Koukejte? Snad divejte, ne?

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 09. 2020 20:09

Ta GT3 má myslím výfuku uprostřed tak dostat tam tažný muselo být dražší než třeba u gallarga.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  13. 09. 2020 20:25

Trebas to ma tazny vyfuk

Odpovědět  |   | 
anetka77  |  13. 09. 2020 20:58

ja som objednal na 992 ts stresny nosic a normalne thule:) kvoli lyziam

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  14. 09. 2020 10:56

A nakupovať chodíš kde ? )

Odpovědět  |   | 
anetka77  |  14. 09. 2020 17:01

metro:) megaimage a trziste na ovocie a zeleninu:) a ano do lidlu obcas tiez:)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro