Příští VW Beetle se možná vrátí ke kořenům. Může dostat zadní pohon

Beetle je jedním z najstarších modelů, který Volkswagen vyrábí. Nástupce je zatím v nedohlednu, ale podle posledních zpráv by mohl být elektrickou zadokolkou.
Příští VW Beetle se možná vrátí ke kořenům. Může dostat zadní pohon

Jeden z průlomových modelů, který Volkswagen vyrábí už celá desetiletí, Beetle, se v současné době vyrábí v generaci nabízené již od roku 2011. Tržby však nejsou veliké a každým rokem klesají. Nástupce je však zatím daleko. I z toho důvodu tak německá automobilka plánuje prozatimní ukončení výroby tohoto retro kousku.

Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

Nicméně, ve VW neházejí flintu do žita a chystají možného pokračovatele slavného rodu, který by mohl být čistě elektrický. Tento fakt by nahrával i použití platformy MEB, která umožňuje též modulaci pohonu na zadní kola, jak tomu bylo i u originálního Beetlu. Prvním vozem na této platformě se stane hatchback I.D., celkově na ní má vyrůst až patnáct modelů.

"O dalších o elektrických vozidlech bude jasno, až rozhodneme, jaký druh konceptů potřebujeme. Pokud bychom chtěli udělat Brouka, elektrický by byl mnohem lepší, než ten současný. Byl by také mnohem blíže k historii, protože by mohl mít zadní náhon," řekl předseda představenstva Volkswagen, Herbert Diess.

 
 
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků