Příští VW Beetle se možná vrátí ke kořenům. Může dostat zadní pohon

Beetle je jedním z najstarších modelů, který Volkswagen vyrábí. Nástupce je zatím v nedohlednu, ale podle posledních zpráv by mohl být elektrickou zadokolkou.
Příští VW Beetle se možná vrátí ke kořenům. Může dostat zadní pohon

Jeden z průlomových modelů, který Volkswagen vyrábí už celá desetiletí, Beetle, se v současné době vyrábí v generaci nabízené již od roku 2011. Tržby však nejsou veliké a každým rokem klesají. Nástupce je však zatím daleko. I z toho důvodu tak německá automobilka plánuje prozatimní ukončení výroby tohoto retro kousku.

Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

Nicméně, ve VW neházejí flintu do žita a chystají možného pokračovatele slavného rodu, který by mohl být čistě elektrický. Tento fakt by nahrával i použití platformy MEB, která umožňuje též modulaci pohonu na zadní kola, jak tomu bylo i u originálního Beetlu. Prvním vozem na této platformě se stane hatchback I.D., celkově na ní má vyrůst až patnáct modelů.

"O dalších o elektrických vozidlech bude jasno, až rozhodneme, jaký druh konceptů potřebujeme. Pokud bychom chtěli udělat Brouka, elektrický by byl mnohem lepší, než ten současný. Byl by také mnohem blíže k historii, protože by mohl mít zadní náhon," řekl předseda představenstva Volkswagen, Herbert Diess.

 
 
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků