Příští Toyota Prius Plug-in bude mít elektrický dojezd přes 50 km

Příští Toyota Prius Plug-in bude mít elektrický dojezd přes 50 km

Aktuální generace plug-in hybridní Toyoty Prius se zrovna moc velkým dojezdem na elektřinu pochlubit nemůže. Hodnota dojezdu je menší než 20 km a patří to k nejvíce kritizovaným vlastnostem auta. To se ale pro příští model zásadně změní, neboť ten by měl svůj elektrický dojezd více než zdvojnásobit.

Plug-in hybridy prý do čtyř let předběhnou v Evropě normální hybridy

Plug-in hybridy prý do čtyř let předběhnou v Evropě normální hybridy

Podle stránek greencarreports.com automobilka Toyota naslouchala kritice majitelů a pracuje na plug-in hybridním systému, který umožní dojezd asi 50 až 56 km. Dostupné jsou i nové technologie výroby akumulátorů, takže mohou mít mnohem větší kapacitu, aniž by se musela výrazně zvýšit jejich hmotnost nebo velikost.

Příští Toyota Prius se zřejmě představí až v roce 2016 a opět se očekává velký zájem. Prius je nejprodávanější hybrid na světě. Zatímco se první generace prodalo jen 123 000 kusů, druhá generace si našla skoro 1,2 milionu zákazníků. Od roku 1997 se dohromady prodalo přes šest milionů Priusů.

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 771 km
Cena: 314 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2013
Stav: 69 336 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 25 128 km
Cena: 146 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2011
Stav: 64 304 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků