Příští Toyota Corolla asi dostane motory od BMW

Partnerství dvou nejhodnotnějších značek světa pokračuje. Vrcholná motorizace příští corolly by mohla mít německé kořeny.

Spolupráce Toyoty s BMW se po technické stránce projevila například již pod kapotou nové generace modelu Avensis. Dieselová verze využívá dvoulitr právě od bavorské automobilky.

Nejprodávanější auta světa: Corolla vládne, Octavia ve třetí desítce

Nejprodávanější auta světa: Corolla vládne, Octavia ve třetí desítce

Nyní přichází Indian Autos Blog se zprávou, že motory od BMW dostane také příští generace bestselleru Toyoty, model Corolla. Příští corolla v základních verzích bude nadále nabízet motory od mateřské Toyoty. Čtyřválcovou 1,5 doplní hybridní verze se stejným motorem a přeplňovaný motor o objemu 1,2 litru. Vrchol nabídky však může zastat dvoulitrový zážehový čtyřválec právě od BMW.

Toyota má nový motor s účinností 40 procent. Objem činí 2,5 litru

Toyota má nový motor s účinností 40 procent. Objem činí 2,5 litru

Pro evropský trh bychom se poté mohli opět dočkat adaptace vznětové varianty taktéž od BMW. Nová generace corolly má nabídnout více bezpečnostní výbavy a celkově se má posunout takřka o třídu výše, k čemuž má pomoci delší rozvor, lepší jízdní vlastnosti a výkonnější motory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků