Příští Subaru Impreza dostane vypínání válců a možná i hybridní pohon

Ačkoli Subaru neodhalilo ani základní technické údaje, příští Impreza bude globální model a vyjede na nové platformě. Má být nejen lehčí, ale také výrazně pevnější a bezpečnější.
Seznam kapitol
  1. Subaru Impreza Concept
  2. Fotogalerie: Subaru Impreza Concept

Subaru na autosalonu v Tokiu ukázalo nový koncept, který napovídá design budoucí generace populárního modelu Impreza. Je to opět klasický pětidveřový hatchback a má se jednat o první model nové generace vozů Subaru, kterými chce automobilka splnit své cíle stanovené ve strategii Prominence 2020.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept pětidveřového hatchbacku naznačuje podobu budoucí Imprezy

Ačkoli Subaru neodhalilo ani základní technické údaje, příští Impreza bude globální model a vyjede na nové platformě, která má sloužit všem ostatním modelům značky včetně Foresteru nebo Outbacku. To pomůže na jedné straně ušetřit náklady, ale na druhé to urychlí vývoj a především to přinese lepší auta.

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa  

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa  

Nová Subaru mají být nejen lehčí, ale také výrazně pevnější a bezpečnější. Koncept Subaru Impreza je dlouhý 4,4 metru a jeho rozvor má délku 2,67 metru. Produkční model by měl dorazit na trh už na konci roku 2016. I nová Impreza samozřejmě dostane pohon všech kol v základu.

Pokud jde o motory, Subaru zřejmě nasadí přeplňovanou šestnáctistovku a automobilka pracuje i na systému vypínání válců. Novinkou by mohl být také velmi kompaktní mild-hybrid ve formě mechanického setrvačníku, který by asistoval spalovacímu motoru při rozjezdu. Protože takový systém nepotřebuje velké akumulátory, mohl by přinést drobné snížení emisí a spotřeby bez daně ve formě vysoké hmotnosti.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Subaru Impreza Concept
  2. Fotogalerie: Subaru Impreza Concept
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků