Příští Subaru Impreza dostane vypínání válců a možná i hybridní pohon

Ačkoli Subaru neodhalilo ani základní technické údaje, příští Impreza bude globální model a vyjede na nové platformě. Má být nejen lehčí, ale také výrazně pevnější a bezpečnější.
Seznam kapitol
  1. Subaru Impreza Concept
  2. Fotogalerie: Subaru Impreza Concept

Subaru na autosalonu v Tokiu ukázalo nový koncept, který napovídá design budoucí generace populárního modelu Impreza. Je to opět klasický pětidveřový hatchback a má se jednat o první model nové generace vozů Subaru, kterými chce automobilka splnit své cíle stanovené ve strategii Prominence 2020.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept pětidveřového hatchbacku naznačuje podobu budoucí Imprezy

Ačkoli Subaru neodhalilo ani základní technické údaje, příští Impreza bude globální model a vyjede na nové platformě, která má sloužit všem ostatním modelům značky včetně Foresteru nebo Outbacku. To pomůže na jedné straně ušetřit náklady, ale na druhé to urychlí vývoj a především to přinese lepší auta.

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa  

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa  

Nová Subaru mají být nejen lehčí, ale také výrazně pevnější a bezpečnější. Koncept Subaru Impreza je dlouhý 4,4 metru a jeho rozvor má délku 2,67 metru. Produkční model by měl dorazit na trh už na konci roku 2016. I nová Impreza samozřejmě dostane pohon všech kol v základu.

Pokud jde o motory, Subaru zřejmě nasadí přeplňovanou šestnáctistovku a automobilka pracuje i na systému vypínání válců. Novinkou by mohl být také velmi kompaktní mild-hybrid ve formě mechanického setrvačníku, který by asistoval spalovacímu motoru při rozjezdu. Protože takový systém nepotřebuje velké akumulátory, mohl by přinést drobné snížení emisí a spotřeby bez daně ve formě vysoké hmotnosti.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Subaru Impreza Concept
  2. Fotogalerie: Subaru Impreza Concept
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků