Příští Nissan Qashqai se kvůli Brexitu možná nebude vyrábět v Británii

5 komentářů

sokar
23. října • 17:55

Pokud jediný benzín s automatem je 1,2L tak ho ani vyrábět nemusí. Auto je to dobré, ale ta 1,2L je už prostě moc málo.:-/

rzr
23. října • 18:54

Vzhledem k tomu, že Nissan nestíhá QQ vyrábět, není absence automatu k větším benzíňákům asi problém. Uznávám, 1.2Tce je málo a i přes papírový výkon to subjektivně nejede. Odchod Nissanu naproti tomu logiku dává. Francouzská firma s nějakým japonským podílem se na nějaká místa v UK ohlížet nebude. Note v Sunderlandu končí, nová Micra se vyrábí ve Francii, ve Španělsku se taky ještě nějaká kapacita najde. Také něco Turecku...

kErb
24. října • 9:07

Tak auto montované ve Španělsku jsem si koupil (Pathfinder) naposledy. O Turecku ani nemluvím. Auto montované v DE bez problémů, to samo v USA. Ono asi má vliv na kvalitu i to, jaký "odborník" to dává dohromady :-/

bzzz
24. října • 14:34

Vliv na kvalitu ma predevsim vystupni kontrola.

ferdoz
24. října • 9:11

Myslíš si že turek pri páse v Ankare odvedie omnoho horšiu prácu než turek pri páse v Mnichove či Stutgarte?

Doporučujeme

Články odjinud