Příští modely Alfa Romeo dostanou nový čtyřválec a šestiválec od Ferrari

Příští modely Alfa Romeo dostanou nový čtyřválec a šestiválec od Ferrari

Italská továrna Fiatu v Termoli byla vybrána jako místo produkce dvou nových motorů určených speciálně pro Alfu Romeo. Motory mají být páteří nabídky a povedou novou ofenzivu značky Alfa Romeo na světové trhy.

Jedná se o výkonný čtyřválec prozatím nespecifikovaných parametrů a také o nový šestiválec, který vychází z jednotky pro Ferrari. Motor bude příbuzný s jednotkou použitou v chystaném „levném“ Ferrari. Oba budou samozřejmě přeplňované.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Továrna v Termoli vyrobí ročně 200 000 pohonných jednotek, což představuje asi polovinu očekávané produkce motorů značky Alfy Romeo na rok 2018. To jsou smělé plány, když v roce 2014 prodala Alfa Romeo jen 59 000 vozů. Fiat nyní investuje asi půl miliardy eur do přípravy výroby a školení zaměstnanců. Výroba bude spuštěna během půl roku.

Pro zaměstnance továrny a region je to dobrá zpráva, neboť skončí období nucených dovolených pro 2400 zaměstnanců a Fiat dokonce nabere další pracovníky. Počítá i se zavedením třetí výrobní směny.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků