V Mercedesu Třídy G jezdili snad ještě účastníci křížových výprav a do dnešního dne přežil v podstatě jen s lehkými úpravami vzhledu. Nejnovější generace vznikla v roce 2017 a platí za luxusní, drahý a ve všech směrech pompézní automobil, který ale pořád umí dominovat jakémukoliv terénu. | Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

V Mercedesu Třídy G jezdili snad ještě účastníci křížových výprav a do dnešního dne přežil v podstatě jen s lehkými úpravami vzhledu. Nejnovější generace vznikla v roce 2017 a platí za luxusní, drahý a ve všech směrech pompézní automobil, který ale pořád umí dominovat jakémukoliv terénu. | Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

Dostupný je s několika spalovacími motory, na jejichž vrcholu stojí verze AMG G 63 s výkonem 460 kW a točivým momentem 850 N.m. Olla Källenius, současný šéf koncernu Daimler však referoval, že příští generace nabídne i elektrickou variantu. | Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

Dostupný je s několika spalovacími motory, na jejichž vrcholu stojí verze AMG G 63 s výkonem 460 kW a točivým momentem 850 N.m. Olla Källenius, současný šéf koncernu Daimler však referoval, že příští generace nabídne i elektrickou variantu. | Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

O voze se zatím moc neví. Můžeme si snad jen troufnout tvrdit, že se bude jmenovat EQG, jak je u elektrických  variant modelů Mercedes  zvykem. Elektrická varianta model dost možná zachránila, protože se prý jednu chvíli jednalo i o jeho úplném odpojení od přístrojů. | Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

O voze se zatím moc neví. Můžeme si snad jen troufnout tvrdit, že se bude jmenovat EQG, jak je u elektrických variant modelů Mercedes zvykem. Elektrická varianta model dost možná zachránila, protože se prý jednu chvíli jednalo i o jeho úplném odpojení od přístrojů. | Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

Källenius se však nechal slyšet, že poslední Mercedes ze všech, který se bude ještě vyrábět, bude právě „géčko“. Elektřina je tedy možná jediná cesta. Zatím se ani neví, kdy se takový vůz objeví, ani jestli bude elektrické ústrojí sekundovat spalovacím motorům, nebo je úplně nahradí. | Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

Källenius se však nechal slyšet, že poslední Mercedes ze všech, který se bude ještě vyrábět, bude právě „géčko“. Elektřina je tedy možná jediná cesta. Zatím se ani neví, kdy se takový vůz objeví, ani jestli bude elektrické ústrojí sekundovat spalovacím motorům, nebo je úplně nahradí. | Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

Vzhledem k tomu, že současná generace je na trhu relativně krátce, jde ale o hudbu daleké budoucnosti. | Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

Vzhledem k tomu, že současná generace je na trhu relativně krátce, jde ale o hudbu daleké budoucnosti. | Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz

| Mercedes-AMG G 63 | Foto: Mercedes-Benz

Dostupný je s několika spalovacími motory, na jejichž vrcholu stojí verze AMG G 63 s výkonem 460 kW a točivým momentem 850 N.m. Olla Källenius, současný šéf koncernu Daimler však referoval, že příští generace nabídne i elektrickou variantu. | Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz
O voze se zatím moc neví. Můžeme si snad jen troufnout tvrdit, že se bude jmenovat EQG, jak je u elektrických  variant modelů Mercedes  zvykem. Elektrická varianta model dost možná zachránila, protože se prý jednu chvíli jednalo i o jeho úplném odpojení od přístrojů. | Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz
Källenius se však nechal slyšet, že poslední Mercedes ze všech, který se bude ještě vyrábět, bude právě „géčko“. Elektřina je tedy možná jediná cesta. Zatím se ani neví, kdy se takový vůz objeví, ani jestli bude elektrické ústrojí sekundovat spalovacím motorům, nebo je úplně nahradí. | Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz
Vzhledem k tomu, že současná generace je na trhu relativně krátce, jde ale o hudbu daleké budoucnosti. | Mercedes-AMG G 63 Foto: Mercedes-Benz
50
Fotogalerie

Příští Mercedes třídy G bude i elektromobil. Potvrdil to nový šéf koncernu Daimler

Velký tlak na výrobu elektromobilů se odrazí i do nejvyšších řad automobilky Mercedes-Benz. Co můžeme očekávat?

V Mercedesu Třídy G jezdili snad ještě účastníci křížových výprav a do dnešního dne přežil v podstatě jen s lehkými úpravami vzhledu. Nejnovější generace vznikla v roce 2017 a platí za luxusní, drahý a ve všech směrech pompézní automobil, který ale pořád umí dominovat jakémukoliv terénu.

Dostupný je s několika spalovacími motory, na jejichž vrcholu stojí verze AMG G 63 s výkonem 460 kW a točivým momentem 850 N.m. Olla Källenius, současný šéf koncernu Daimler, však referoval, že příští generace nabídne i elektrickou variantu.

O voze se zatím moc neví. Můžeme si snad jen troufnout tvrdit, že se bude jmenovat EQG, jak je u elektrických variant modelů Mercedes zvykem. Elektrická varianta model dost možná zachránila, protože se prý jednu chvíli jednalo i o jeho úplném odpojení od přístrojů.

Källenius se však nechal slyšet, že poslední Mercedes ze všech, který se bude ještě vyrábět, bude právě „géčko“. Elektřina je tedy možná jediná cesta. Zatím se ani neví, kdy se takový vůz objeví, ani jestli bude elektrické ústrojí sekundovat spalovacím motorům, nebo je úplně nahradí. Vzhledem k tomu, že současná generace je na trhu relativně krátce, jde ale o hudbu daleké budoucnosti.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud