No prosim. To je správná cesta ke snížení emisí a spotřeby. Mezitím u Bmw pilně vyvažují svoje tříválce, aby jimi mohli brzy překvapit zákazníky i v řadě 5.Průkopníkem hliníku v ne luxusních vozech se stala A2. Jenže předběhla svou dobu, tak zůstala nepochopena. Dnes dávají zákazníci stejné peníze za A1.
Konečně Mercedesy přestanou hnít dřív, než Renó za čtvrtinovou cenu! :-D
Nejvetsi vliv na spotrebu a tudiz emise ma styl jizdy.(tzn. i stav/promyslenost/kvalita dopravni infrastruktury). Tech 'par' mililitru (deci) phm usetrenych diky trose hlinku... fajn... ale vyroba hliniku je preci energeticky velmi narocna (nemluve o odpadu), takze realny eko prinis je jaky?
A to nemluvě o lidském faktoru. Dvě stejná auta na stejné trati - jedno pojede za 8, druhé za 6. Rozdíl 25 % jen tím, jak řidič dupe na pedály.
Však nikdo na tu ekologii nevěří. Kdyby ty inteligentní semafory nebyly vypnuté nebo byly použity všude, tak by spotřeba klesla klidně reálně o 20%. Třeba kamion. Na dálnici jede za 25L a ve městě i 2x tolik... A i osobním autem umíš jezdit za 9 nebo za 6 a to je 30%, záleží jen na tom, zda stojíš na každém semaforu (i o půlnoci v zcela prázdném městě a na všech semaforech!)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.