Příští Lexus CT možná nebude jenom hybrid. Uvidíme ho za dva roky

Příští Lexus CT možná nebude jenom hybrid. Uvidíme ho za dva roky

Hatchback Lexus CT200h ještě musí na trhu nějaký ten rok vydržet, náhrada se teprve chystá a dříve než v roce 2017 ji neuvidíme. Poprvé by se ale pod kapotou mohl objevit i jiný motor a auto by tak nemuselo zůstat jen u hybridního pohonu z Priusu.

Pokud jde o techniku, příští generace je plánována na nové modulární platformě Toyoty TNGA, na které stojí i nová generace Priusu. Právě přílišná technická (a dynamická) podobnost s Priusem zřejmě byla Lexusu CT200h na škodu, proto by se příští generace měla změnit.

Testy | Video | Sportovní auta | Kupé | Lexus

Test Lexus RC F: Žádná stará škola

Základním motorem by opět měl být pohon z Toyoty Prius, v tomto případě tedy čtyřválec 1,8 l s elektromotory, ale pod kapotu by se mohl podívat i jiný motor s nebo bez hybridního systému. Pokud jde o hybrid, ten by mohl vzniknout i jako čtyřkolka, protože toto uspořádání platforma TNGA umožňuje. 

Jistě víme to, že s turbodieselem se Lexus CT nechystá. V případě modelu Lexus IS to byla slepá ulička a japonská automobilka se k naftovému motoru zřejmě už nevrátí.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků