Příští Lexus CT možná nebude jenom hybrid. Uvidíme ho za dva roky

Příští Lexus CT možná nebude jenom hybrid. Uvidíme ho za dva roky

Hatchback Lexus CT200h ještě musí na trhu nějaký ten rok vydržet, náhrada se teprve chystá a dříve než v roce 2017 ji neuvidíme. Poprvé by se ale pod kapotou mohl objevit i jiný motor a auto by tak nemuselo zůstat jen u hybridního pohonu z Priusu.

Pokud jde o techniku, příští generace je plánována na nové modulární platformě Toyoty TNGA, na které stojí i nová generace Priusu. Právě přílišná technická (a dynamická) podobnost s Priusem zřejmě byla Lexusu CT200h na škodu, proto by se příští generace měla změnit.

Test Lexus RC F: Žádná stará škola

Test Lexus RC F: Žádná stará škola

Základním motorem by opět měl být pohon z Toyoty Prius, v tomto případě tedy čtyřválec 1,8 l s elektromotory, ale pod kapotu by se mohl podívat i jiný motor s nebo bez hybridního systému. Pokud jde o hybrid, ten by mohl vzniknout i jako čtyřkolka, protože toto uspořádání platforma TNGA umožňuje. 

Jistě víme to, že s turbodieselem se Lexus CT nechystá. V případě modelu Lexus IS to byla slepá ulička a japonská automobilka se k naftovému motoru zřejmě už nevrátí.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků