Příští Land Rover Defender dostane také elektrický pohon. Už za rok

Příští Land Rover Defender dostane také elektrický pohon. Už za rok

Nejpozději do roka se, podle zdroje serveru Motoring.com, představí finální verze nové generace vozu Land Rover Defender. Značka tak chce oslavit 70. výročí představení tohoto modelu, k čemuž došlo v roce 1948. Do prodeje se pak má tato offroadová legenda v nové podobě dostat v roce 2019.

Zajímavou informací však je, že kromě verzí s klasickými spalovacími motory, se bude nabízet rovněž plně elektrická varianta využívající energii uloženou v bateriích.

Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

Žádné technické údaje zatím nejsou známy, nicméně je velmi pravděpodobné, že se budou podobat těm, které nabídnou Audi e-tron Quattro a Mercedes-Benz EQ. Tedy celkový výkon elektromotorů přibližně 300 kW, maximální točivý moment okolo 700 Nm a dojezd kolem 500 kilometrů.

Ve voze se nepochybně využije řada komponentů, které byly vyvinuty pro Jaguar I-Pace. První koncept elektrického defenderu značka představila již před čtyřmi roky. Tehdy byly ale ještě komponenty zabudovány do starého modelu.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků