Příští Land Rover Defender dostane také elektrický pohon. Už za rok

Příští Land Rover Defender dostane také elektrický pohon. Už za rok

Nejpozději do roka se, podle zdroje serveru Motoring.com, představí finální verze nové generace vozu Land Rover Defender. Značka tak chce oslavit 70. výročí představení tohoto modelu, k čemuž došlo v roce 1948. Do prodeje se pak má tato offroadová legenda v nové podobě dostat v roce 2019.

Zajímavou informací však je, že kromě verzí s klasickými spalovacími motory, se bude nabízet rovněž plně elektrická varianta využívající energii uloženou v bateriích.

Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

Žádné technické údaje zatím nejsou známy, nicméně je velmi pravděpodobné, že se budou podobat těm, které nabídnou Audi e-tron Quattro a Mercedes-Benz EQ. Tedy celkový výkon elektromotorů přibližně 300 kW, maximální točivý moment okolo 700 Nm a dojezd kolem 500 kilometrů.

Ve voze se nepochybně využije řada komponentů, které byly vyvinuty pro Jaguar I-Pace. První koncept elektrického defenderu značka představila již před čtyřmi roky. Tehdy byly ale ještě komponenty zabudovány do starého modelu.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků