Příští Infiniti se už budou řídit sama. Dříve než německá konkurence

Příští Infiniti se už budou řídit sama. Dříve než německá konkurence

Luxusní divize automobilky Nissan, značka Inifniti, potřebuje nějaké zákaznické lákadlo. Pracuje tak na zavedení aspoň částečně autonomního řízení do svých modelů. Nové vozy Inifniti by tak měly být prozatím schopny plně autonomní jízdy aspoň po dálnici.

Automobilka by tím mohla získat výhodu nad německými soupeři, kteří prozatím plně samočinné řízení nenabízí, aspoň tedy ne v takovém stavu, jak si ho Infiniti představuje. Většina vozů má sice chytrý adaptivní tempomat a funkci udržení se v pruhu, ale ještě vyžadují ruce na volantu.

Autonomní Audi A7 údajně umí řídit jako skutečný člověk

Autonomní Audi A7 údajně umí řídit jako skutečný člověk

Infiniti tvrdí, že každý nový model, který značka představí, dostane pokročilý systém samočinné jízdy po dálnici, respektive po jednosměrné silnici s plynulým provozem. Přesto podle Infiniti většímu rozšíření autonomního řízení brání především nedostatečná infrastruktura a legislativa.

Samočinnému řízení by podle Infiniti pomohly i další funkce jako schopnost auta samo si najít parkovací místo a zastavit v něm, ovšem současná legislativa neumožňuje jezdit autům bez řidiče, ani pokud se jedná o plně autonomní prototypy.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků