Příští Infiniti se už budou řídit sama. Dříve než německá konkurence

Příští Infiniti se už budou řídit sama. Dříve než německá konkurence

Luxusní divize automobilky Nissan, značka Inifniti, potřebuje nějaké zákaznické lákadlo. Pracuje tak na zavedení aspoň částečně autonomního řízení do svých modelů. Nové vozy Inifniti by tak měly být prozatím schopny plně autonomní jízdy aspoň po dálnici.

Automobilka by tím mohla získat výhodu nad německými soupeři, kteří prozatím plně samočinné řízení nenabízí, aspoň tedy ne v takovém stavu, jak si ho Infiniti představuje. Většina vozů má sice chytrý adaptivní tempomat a funkci udržení se v pruhu, ale ještě vyžadují ruce na volantu.

Autonomní Audi A7 údajně umí řídit jako skutečný člověk

Autonomní Audi A7 údajně umí řídit jako skutečný člověk

Infiniti tvrdí, že každý nový model, který značka představí, dostane pokročilý systém samočinné jízdy po dálnici, respektive po jednosměrné silnici s plynulým provozem. Přesto podle Infiniti většímu rozšíření autonomního řízení brání především nedostatečná infrastruktura a legislativa.

Samočinnému řízení by podle Infiniti pomohly i další funkce jako schopnost auta samo si najít parkovací místo a zastavit v něm, ovšem současná legislativa neumožňuje jezdit autům bez řidiče, ani pokud se jedná o plně autonomní prototypy.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků