Příští Infiniti se už budou řídit sama. Dříve než německá konkurence

Příští Infiniti se už budou řídit sama. Dříve než německá konkurence

Luxusní divize automobilky Nissan, značka Inifniti, potřebuje nějaké zákaznické lákadlo. Pracuje tak na zavedení aspoň částečně autonomního řízení do svých modelů. Nové vozy Inifniti by tak měly být prozatím schopny plně autonomní jízdy aspoň po dálnici.

Automobilka by tím mohla získat výhodu nad německými soupeři, kteří prozatím plně samočinné řízení nenabízí, aspoň tedy ne v takovém stavu, jak si ho Infiniti představuje. Většina vozů má sice chytrý adaptivní tempomat a funkci udržení se v pruhu, ale ještě vyžadují ruce na volantu.

Autonomní Audi A7 údajně umí řídit jako skutečný člověk

Autonomní Audi A7 údajně umí řídit jako skutečný člověk

Infiniti tvrdí, že každý nový model, který značka představí, dostane pokročilý systém samočinné jízdy po dálnici, respektive po jednosměrné silnici s plynulým provozem. Přesto podle Infiniti většímu rozšíření autonomního řízení brání především nedostatečná infrastruktura a legislativa.

Samočinnému řízení by podle Infiniti pomohly i další funkce jako schopnost auta samo si najít parkovací místo a zastavit v něm, ovšem současná legislativa neumožňuje jezdit autům bez řidiče, ani pokud se jedná o plně autonomní prototypy.

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

dnes | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků