Příští generace VW Tiguan přijde nečekaně brzy. Musí držet basu s elektromobily

2 komentáře

sumi
6. srpna • 1:04

Elektroauta nikdo nechce...v SUV segmentu je a bude jasná priorita diesel .
Pokud Tigi nebude praktická SUV krabice , zájem bude monohem menší.

Thomas Fuk
2. srpna • 23:27

Když už je řeč o rozšiřování elektromobility, mělo by také zaznít, kolik vlastně účtují dobíjecí stanice: na 22kW AC nabíječkách, kde Teslu, i-pace nebo e-tron nabijete na 100km jízdy za přibližně nec víc než jednu hodinu, je to 2,7Kč/kWh, tedy 100km přijde na něco přes 50kč, ovšem za cenu nekonečné doby nabíjení. Jakmile je ale řeč o DC nabíječkách 50kW a více, už jsme na ceně napříč Evropou kolem 11Kč/kWh!!! tj 100km vyjde na nejméně 200Kč.Jasnou prioritou je tedy dobíjení doma nebo na pomalých AC nabíječkách, jinak ekonomický efekt e-auta neexistuje. Například na IONITY rychlonabíječkách nabijete na 400km jízdy 80kWh za téměř 900Kč.

Doporučujeme

Články odjinud