Elektroauta nikdo nechce...v SUV segmentu je a bude jasná priorita diesel .Pokud Tigi nebude praktická SUV krabice , zájem bude monohem menší.
Když už je řeč o rozšiřování elektromobility, mělo by také zaznít, kolik vlastně účtují dobíjecí stanice: na 22kW AC nabíječkách, kde Teslu, i-pace nebo e-tron nabijete na 100km jízdy za přibližně nec víc než jednu hodinu, je to 2,7Kč/kWh, tedy 100km přijde na něco přes 50kč, ovšem za cenu nekonečné doby nabíjení. Jakmile je ale řeč o DC nabíječkách 50kW a více, už jsme na ceně napříč Evropou kolem 11Kč/kWh!!! tj 100km vyjde na nejméně 200Kč.Jasnou prioritou je tedy dobíjení doma nebo na pomalých AC nabíječkách, jinak ekonomický efekt e-auta neexistuje. Například na IONITY rychlonabíječkách nabijete na 400km jízdy 80kWh za téměř 900Kč.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.