Příští generace velkého Range Roveru bude z hliníku

7 komentářů

Ráďa
23. října • 19:16

Většina tu máte auta okolo 1100 kg a hádáte se jak kluci, kolik to dá 15% úspory hmotnosti. Asi se na vás zasměju a řeknu vám to tímto obrázkem
http://www.sweb.cz/rada003/Funpics_04.jpg

dall
23. října • 19:29

Moje současné auto má sice celkovou 2.8t, ale dost dobře nechápu, co to má společného s tím, že jsou v članku psány nesmysly...

dall
22. října • 14:37

Nyní váží 3t, úspora je 15%, výsledek se blíží 2t ???
A řekl bych, že Disco z hliníku je, aspoň teda minulá generace byla a za pár let pěkně oxidovala, což byl pro karosáře oříšek...

choze
22. října • 19:10

kazdy prece pochopi za pocty s usporou jsou pouze na karoserii ne na ostatnim tzn.ze karoserie nevazi 3 tuny ble..

honzaaa
22. října • 23:48

Aha takze kdyz usetrim 15% hmotnosti na karoserii a zbytek zustane stejnej tak se celkova uspora homotnosti blizi tretine?honzaaa

petrumr
22. října • 17:21

to mají jenom AL plechy,třeba u defendera je vhodný vozit nýtovačky a kdyč nějakej nýtek tam chybí tak tam šoupnout ocelák.Jinak LR by na světě být ani nemusí,jestli bude rám z AL tak su zvědavej jak bude praskat.

Ráďa
22. října • 11:10

Aspoň už nebude pohotovostní hmotnost 2,5 tuny;-)

Doporučujeme

Články odjinud