Většina tu máte auta okolo 1100 kg a hádáte se jak kluci, kolik to dá 15% úspory hmotnosti. Asi se na vás zasměju a řeknu vám to tímto obrázkem http://www.sweb.cz/rada003/Funpics_04.jpg
Moje současné auto má sice celkovou 2.8t, ale dost dobře nechápu, co to má společného s tím, že jsou v članku psány nesmysly...
Nyní váží 3t, úspora je 15%, výsledek se blíží 2t ???A řekl bych, že Disco z hliníku je, aspoň teda minulá generace byla a za pár let pěkně oxidovala, což byl pro karosáře oříšek...
kazdy prece pochopi za pocty s usporou jsou pouze na karoserii ne na ostatnim tzn.ze karoserie nevazi 3 tuny ble..
Aha takze kdyz usetrim 15% hmotnosti na karoserii a zbytek zustane stejnej tak se celkova uspora homotnosti blizi tretine?honzaaa
to mají jenom AL plechy,třeba u defendera je vhodný vozit nýtovačky a kdyč nějakej nýtek tam chybí tak tam šoupnout ocelák.Jinak LR by na světě být ani nemusí,jestli bude rám z AL tak su zvědavej jak bude praskat.
Aspoň už nebude pohotovostní hmotnost 2,5 tuny;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.