Příští generace Nissanu Leaf by měla mít dojezd až 550 kilometrů

Příští generace Nissanu Leaf by měla mít dojezd až 550 kilometrů

Dojezd elektromobilů v průběhu času pomalu narůstá. Na průlom ve vývoji akumulátorů sice pořád čekáme, ale automobilky alespoň navyšují jejich kapacitu. Poměrně zásadní změny nás ovšem čekají s druhou generací Nissanu Leaf, který nabídne hned několik akumulátorů s různou kapacitou.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Jisté náznaky jsme mohli vidět už na loňském autosalonu v Tokiu, kde Nissan prezentoval koncept s akumulátory o kapacitě 60 kWh. To by u klasického auta mělo stačit k dojezdu mezi 500 až 550 kilometry. A přesně to by měla přinést také druhá generace Nissanu Leaf

Nissan se vydá podobnou cestou, jakou kráčí především Tesla. Patrné je to ostatně už nyní, kdy je v nabídce základní verze s kapacitou 24 kWh a čerstvě také verze s 30 kWh bateriemi. Nabídka by se měla v budoucnu ještě výraznějším způsobem rozšířit. 

Test Nissan Leaf: Úhel pohledu  

Test Nissan Leaf: Úhel pohledu  

Nissan chce nabízet hned několik verzí s různě velkými akumulátory a pochopitelně také cenou, jejichž vrchol by měl tvořit Leaf s dojezdem blízkým autům se spalovacím motorem. Sluší se už jen dodat, že nová generace by měla dorazit v roce 2018.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky