C4 zůstanou i spalovací motory". Jedina informacia, ktora ma v clanku zaujala.
U mne vyvolala úsměv informace, že se opět bude prodávat technika Citroenu za luxusní ceny DS.
mám citroena a zase usměv tvůj mně přivádí do rozpaků, jak jsou lidi technicky zaostalí.
http://www.auto.cz/test-ds-4-2-0-bluehdi-110... ... http://www.auto.cz/test-ds-4-crossback-1-6-b... ... http://www.autohit.cz/testy/129145-ds-4-2-0-blu... ... http://www.auto.cz/ds-4-ds-5-konec-vyroby-co... ... "Jedním z důvodů, proč byly DS 4 a DS 5 tam, kde byly, tkvěl v použité technice. Ta měla svůj základ ještě v Peugeotu 307. "
Zbytečná snaha Mirku, ale vidíš na spoustu lidí platí styl co nejlevněji vyrobit, načančat a prodat. Která značka v Evropě vyrábí horší auta.
Tak od samého začátku obnovení DS všichni uvádí, že je to technika řady Citroen, a ten se s tím ani netajil, tedy i Peugeotu, ale vidím, že jsou tady odborníci, kteří to ví lépe. Máš pravdu, musí to vypadat, ale jinak je to jen o přepravě z bodu A do bodu B a nic víc od toho člověk, zatím, nesmí očekávat.
Tak je naprosto veřejnou věcí, že technika C4 se prodávala za luxusní ceny DS. Kdo nevěří... ať si najde test, případně videotest. Citroen může jásat nadšením, jak si lidé myslí, že si koupili zlaté prase a on to byl jen vepř domácí.
Ajéje, časopisovo-internetový teoretik s "vlastním názorem". Ještě tu chybí, co řekli Venca s Frantou, že slyšeli, to rozhodne.
A abys nezůstal neodborník navěky, tak se podívej na tohle video, třeba se tam mimo jiné dozvíš navíc, jaký základ které DS má. Doufám, že tady nebudeš psát, že Honza Koubek je teoretik a opět ty to víš lépe. :-Dhttps://www.youtube.com/watch...
Jaký má co "základ" (na ten termín jste přišle sám ?) mne jako uživatele auta vůbec nezajímá, je to jenom další reklamní oblbovák typu nový, moderní. Pro mne je to plešatý pán s čepicí či brýlemi co jezdí nějakým autem a přitom něco povídá o tom dotyčném autě, pěkně hezky pomalu, srozumitelně, s nějakým tím reklamním názvem nějakého technického řešení, vypadá tak důvěryhodně,.... jako každý manipulátor. No a co jako, to je jako nějaká odbornost, umět jezdit autem a mluvit o tom ? Spíš vůdce pro ovce, co si pak myslí, že "tomu taky ruzuměj".
Ono je vlastně jedno, na jaké platformě to stojí, všechny DS mají vzadu torzku a vepředu McPherson, takže to nejlevnější, co se dá dnes pořídít. Prostě a jednoduše je to levné auto prodávané draho.
Hm, tak už ti dám pokoj, vidím, že jsi naprosto mimo. Tak Honza Koubek umí nejen jezdit autem, ale to bys nepochopil. Pokud nechápeš, případně nerozumíš některým slovům, použij slovník, ale pozor, aby nebyl zmanipulovaný. Doufám, že i ve škole jsi tohle používal jako argument proti vyučujícím. A pokud tě jako uživatel aut nezajímá, co si kupuješ, tak, nechtěl bys jít někde do..., však víš. Vždyť tady ti nikdo osvětu neudělá, tady jsou všichni nějak zmanipulovaní a nikdo na tvou úroveň ani nedosahuje.
No jo, zato ty jsi tady do toho vnesl světlo a plno informací. Já alespoň vím, jak to je, ale co víš ty? :-D
Najezdil jsem pár tisíc km s DS3 (VTi i THP) a DS4 (THP a HDi). Designově ta auta byla povedená a motorově taky slušná, ale kvalita zpracování nic moc, řízení naprosto mrtvé (navíc u DS4 s nesmyslně velkým volantem) a řazení to je kapitolou samou pro sebe. DS3 THP ještě coby motokára docela ušla, ale DS4 se dost nakláněla a přitom filtrování na rozbitých silnicích moc dobré nebylo. O bouchání a pazvucích v interiéru ani nemluvím.. Do města nebo pro ženkou OK, ale jinak skutečně nic moc..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.